Skoči na vsebino

Izpu?ni sistemi - njihova vzdr?ljivost

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo Mazda?i!

 

Ker vem, da Mazda?i obvladate vsa mo?na podro?ja, me zanima va?e razmi?ljanje glede trpe?nosti materiala izpu?nih sistemov, se pravi ?e primerjamo vozila z vgrajenim tovarni?kim izpu?nim sistemom, ki vozijo identi?no relacijo pod identi?nimi pogoji, pa se vozijo vsak s svojo vrsto goriva;

 

1.) neosvin?eni bencin

2.) za ?tart neosvin?eni bencin in kasneje preklop na LPG

3. dizel gorivo

 

Prebral sem ?e vse sorte pametovanja, pa me zanima kaj si vi mislite? Za izpuh (kot za marsikateri drug del avtomobila) je zagotovo dobro, da se z avtom dela dalj?e vo?nje in ne da se ga stalno pri?iga in uga?a. :huh:

 

Hvala za va?e odgovore in sodelovanje v tej temi!

 

LP!

 

B.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Js bi upu trdit, da je lpg najmanj prijazen do izpuha, ker same cevi zarad nabiranja kondenza hitrej za?nejo rjavet.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Js bi upu trdit, da je lpg najmanj prijazen do izpuha, ker same cevi zarad nabiranja kondenza hitrej za?nejo rjavet.

 

zato a komplet rostfrei, pa ma? do?ivljensko :)

Napisano

Js bi upu trdit, da je lpg najmanj prijazen do izpuha, ker same cevi zarad nabiranja kondenza hitrej za?nejo rjavet.

 

 

???

Ne razumem.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

zato a komplet rostfrei, pa ma? do?ivljensko :)

 

To?n to je tud en razlog zakaj se vse menja pri miati,slej ko prej bi itak ?lo,kokr sm gledu je pa original ?e dra?ji kot aftermarket rostrfrei :unsure:

???

Ne razumem.

 

?e se prav spomnim, je to ?e zarad same sestave lpgja :ne vem:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

To?n to je tud en razlog zakaj se vse menja pri miati,slej ko prej bi itak ?lo,kokr sm gledu je pa original ?e dra?ji kot aftermarket rostrfrei :unsure:

?e se prav spomnim, je to ?e zarad same sestave lpgja :ne vem:

 

Ne pri izgorevanju nastaja para, ki je pri ostalih gorivih ni toliko, pa ?e hladnej?i izpu?ni plini so, kar pri nizkih temperaturah ?e dodatno dela belo meglo iz izpuha, sploh ?e penzionira?, po pa ga natera? ko ?vau, motor ?e ima temperaturo za tabo pa megla da se noben ne more peljat za tabo. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

letos bo ki?ta stara 9 let, skoraj 120t km....?e vedno original izpu?ni sistem (zadnje 3/4) :harhar: ....kar nekaj kratkih vo?enj to pomeni vsako jutro. In to benzin.

Napisano

Ne pri izgorevanju nastaja para, ki je pri ostalih gorivih ni toliko, pa ?e hladnej?i izpu?ni plini so, kar pri nizkih temperaturah ?e dodatno dela belo meglo iz izpuha, sploh ?e penzionira?, po pa ga natera? ko ?vau, motor ?e ima temperaturo za tabo pa megla da se noben ne more peljat za tabo. :jezicek:

 

STARI TO SUPER :prstgor: LP ALE? :D

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.