Skoči na vsebino

Letne gume 2014

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a mate zimo na primorskem al kaj :D

moker primorski asfalt je kar zajeban, tko kot kaksne LJ ulice...gladko kot ogledalo

rabis nekja kar je mehko sam spet ne prevec, ker imas "kombi"...ala dunlop fastresponse, bridgestone turanza t001

 

stari pri nas v kopru ni zime sem ?e klimo pri?gal :D za gume kaj pa GOOD YEAR nove, imam hud klanec do doma lp ale? :D
Napisano

good year efficientgrip performance, sam zna bit da bo premehka..sicer pa top guma

ce jo bos vzel, bos mogu vec pumpat....gume :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

good year efficientgrip performance, sam zna bit da bo premehka..sicer pa top guma

ce jo bos vzel, bos mogu vec pumpat....gume :D

 

stari hvala za informacije :D kje se da kupit najbolj ugudno po spletu ali ka?na trgovina z gumami .mogo?e kak?en popus :party0035: lp ale?
Napisano

ja tam gor na zacetku strani poglej...

 

drugace pa se lahko zmenimo pa naredimo skupinski nakup, ziher bi dobili popust zaradi kolicin?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

stari morem pogledat na MAZDA KLUB popusti kje imajo ... :D smo na vezi lp ale? :cheers:

Napisano

Ale?, mislim da Labi ponavadi najde ?e kak?no malo ugodnej?o ceno. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ok smo na vezi :D lp ale?

Napisano

Kaj pa meni priporo?ate za mojo 6-ko v dimenziji 215/50/17 91W? Glede na to, da sem zmeren voznik, ne rabim ?portne variante, bolj touring z ugodnim u?inkom na porabo. :prstgor:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Kaj pa meni priporo?ate za mojo 6-ko v dimenziji 215/50/17 91W? Glede na to, da sem zmeren voznik, ne rabim ?portne variante, bolj touring z ugodnim u?inkom na porabo. :prstgor:

 

lani sem za mojo 6ko kupil Pirelli P7 cinturato blue...super udobna in tiha in poraba je res nizja...ni sportna na volanu kot Bridgestone RE050A, ampak ok ni konc sveta

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

lani sem za mojo 6ko kupil Pirelli P7 cinturato blue...super udobna in tiha in poraba je res nizja...ni sportna na volanu kot Bridgestone RE050A, ampak ok ni konc sveta

 

Ta guma je tudi v mojem ozjem izboru, od visoko kotiranih znamk pa se Michelin primacy 3 in mogoce se Conti SC-5. Iz srednjega ranga pa morda Nokian, Semperit ali Hankook.

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Napisano

Ta guma je tudi v mojem ozjem izboru, od visoko kotiranih znamk pa se Michelin primacy 3 in mogoce se Conti SC-5. Iz srednjega ranga pa morda Nokian, Semperit ali Hankook.

 

jaz sem lani odlocal me p7 blue in primacy3...na koncu sem vzel p7 blue, ker sem hotu testirat se pirellija :)

od takrat sem jih naredil okol 20.000km, pa je zelo malo obrabljena

 

conti sc5 ni iz istega filma, lani ni blo dunlopa blueresponse v tej dimenziji letos pa je, tako da se za te poglej

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

jaz sem lani odlocal me p7 blue in primacy3...na koncu sem vzel p7 blue, ker sem hotu testirat se pirellija :)

od takrat sem jih naredil okol 20.000km, pa je zelo malo obrabljena

 

conti sc5 ni iz istega filma, lani ni blo dunlopa blueresponse v tej dimenziji letos pa je, tako da se za te poglej

 

Hvala za nasvete, nekaj bom ze nasel! :D

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

ker mam neznansko sre?o, da moram za spomlad nabaviti nove gume, na plan z izku?njami, kako so se vam obnesle 225/45R18

 

oz. kaj je dober nakup za prihajajo?o sezono... ?

 

=bemti luksuz... 18ke so za50% dra?je od 17... pa samo za 1" ve?je :P

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

odvisno od kok bi dal?

ce isces neko zlato sredino pol priporocam fulda sportcontrol pa take podobne

 

za top shit pa se ve, ni treba posebej pisat

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

odvisno od kok bi dal?

ce isces neko zlato sredino pol priporocam fulda sportcontrol pa take podobne

 

za top shit pa se ve, ni treba posebej pisat

 

nisem ?krt.. ampak jurja za 4 gume je mal dosti :) i??em kompromis med ceno in kvaliteto... "pin-pong" varjante ne pridejo v po?tev ;) letno delam 10 -15k km... in bi rad gume mel vsaj 3-4 sezone da se da z njimi vozit...

 

do sedaj so ble Dunlop... zgleda prvovgradnja, vendar so po 6 letih ko plastika... drsijo v vseh mogo?ih polo?ajih :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

sam imam goodyear eagle f1 asym2 pa sem bil zadovoljen to sezono

koliko ?asa bojo zdr?ale pa te?ko povem....to leto zih ?e in upam da ?e drugo leto, potem jih bom pa verjetno menjal

 

je pa cca. 200eur po komadu

Napisano

nisem ?krt.. ampak jurja za 4 gume je mal dosti :) i??em kompromis med ceno in kvaliteto... "pin-pong" varjante ne pridejo v po?tev ;) letno delam 10 -15k km... in bi rad gume mel vsaj 3-4 sezone da se da z njimi vozit...

 

do sedaj so ble Dunlop... zgleda prvovgradnja, vendar so po 6 letih ko plastika... drsijo v vseh mogo?ih polo?ajih :)

 

potem pa bridgestone

npr.

http://gumexl.net/bridgestone-bridgestone-...91v-149167.html, preizkuseno dobra

 

ali novejsa varianta

http://www.aluplatisca.com/pnevmatika/brid...8-95y-s001-xl-1

 

te bojo ok tudi cez par let

 

 

je pa cca. 200eur po komadu

 

158 eur :)

http://www.aluplatisca.com/pnevmatika/good...5y-f1-asym-2-xl

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Za vse, ki imajo svoj avto tudi za na progo, imajo dirkalnik ali pa rabijo pa? ene gume samo za na Raceland, Grobnik, ali pa malo hitrej?o vo?njo. Od letos (v bistvu ?e od lani) je nov hit v rangu skoraj-semi-slick-gum. Do sedaj sta bila (poleg bistveno mehkej?e, glasnej?e a tudi dra?je R888) zelo popularni gumi

Toyo R1R

Objavljena slika

 

Federal RS-R

Objavljena slika

 

Letos je pa new kid in the block, ta-da (igrajo fanfare), ne se smejati...

nankang NS2R

Objavljena slika

 

Prijatelj jih je ?e lani spremljal vendar na tujih forumih ?e ni bilo dovolj odziva. S?asoma pa je bilo vedno ve? pohval na ve?ih forumih. So pa v dveh trdotah, treadwear 120 in 180, razlika v ceni pa je minimalna. Med drugim jo ljudje hvalijo zaradi lege v de?ju, da je bolj?a kot pri Federalkah. Sam sem imel na RSu Federalke in lahko re?em, da so dr?ale zelo dobro, glasne so bile pa tudi obupno. No pa v de?ju je treba zelo paziti na lu?e. Toyo R1R se ravno tako dr?ijo vrhunsko, v de?ju so bolj?e. Kake so NS2R pa ?e ne vem, letos nimam v planu menjave gum saj so R1R od lani ?e nekje na polovici profila (pa imam le cca 100 konjev in 8000km za njimi, za ob?utek kako gre po takih gumah).

 

PS: Vse omenjene gume nimajo veliko skupnega z njihovimi bolj "plebejskimi" modeli gum in so zato primerjave v stilu "xy znamka ima itak same slabe gume" neprimerne. Tule gre za bistveno mehkej?e in namenske gume.

Napisano

Gledam cene in Ocene za Dunlop SportMaxx RT, in so kar spodobne gume...

 

Objavljena slika

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Letos je pa new kid in the block, ta-da (igrajo fanfare), ne se smejati...

 

Zanimivi teli dirkalni jang bojsi..Me zanima kak?na bo kej cena,?e bojo sploh dobavljivi pri nas. Sam majo spet same standard dimenzije :(

 

?ist tko en vpra?anje Symon..ve? za kako dobro gumo v dimenzijah 215/40/16? Zaenkrat sm na?el edino solidno T1R, alternativa ki je poceni in mam tud trenutno gor so FederalSS595, semi-slick pa nobenih v tej dimenziji :angry2:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

So ?e na gume-direkt, kdo vse jih ?e uva?a pa ne vem. Pri prijatelju sem jih ?e videl v ?ivo in so res mehke na otip.

 

Ima? zelo bedno/drago dimenzijo. Kaka druga dimenzija ne pride v po?tev? Na gume direkt ima? kar nekaj izbire (uporabljam jo bolj za referenco kaj je na trgu ker je dosti izbire). Bo Labi povedal kaj bi on dal.

-Eagle F1 GSD3 (na tyrereviews ni nekaj ful visoko ocenjena)

-P Zero Nero GT (ne poznam)

-ContiSport Contact 2 (mislim, da je serijska guma na dosti avtih)

-ene s katerimi imam zelo dobre izku?nje (serijska vgradnja na mojem RSu in razvita posebej za Clia RS, ki je po te?i relativno blizu Miati), Pilot Exalto 2 ampak njihova cena je pa :vskalo:

-Pilot Sport 3 ti pa isto iz izku?enj odsvetujem. Ne razumi me narobe, dr?ijo se dobro, sploh po de?ju ampak ob?utek je bil pa vedno smotan. Po ob?utku bi rekel, da imajo Pilot Exalto enkrat tr?e bo?nice kar v praksi pomeni da so gume odzivnej?e ne pa, da zavije? in se zvijajo kot ?igumi. So pa sicer ?isto super gume za normanega uporabnika, ki se rad pelje malo hitreje. Za kako vo?njo na meji zmogljivosti pa te niso narejene.

 

Druga stran za splo?no iskanje trackday gum je pa camskill ampak o?itno v tvoji dimenziji res ni ni? pametnega.

Vsaj navadnih in kvalitetnih gum imajo kar dosti. Ker ko gre? na gume-direkt in da? premium gume ti vedn potem vr?e ?e 3 strani sunny, goodride in ostalih gum. :vskalo:

 

?e ne pride kaka druga dimenzija v po?tev, bi izbral ContiSport Contact3. Preprosto ker PE2 so predrage, PS3 so po izku?njah preslabe, ostalih pa ne poznam dovolj. sramezljiv

Napisano

Gledam cene in Ocene za Dunlop SportMaxx RT, in so kar spodobne gume...

 

Objavljena slika

 

ful dobra, sam ni za to kar isces (da bo dobra tudi cez 4 leta)...sem ti napisal gor

 

Zanimivi teli dirkalni jang bojsi..Me zanima kak?na bo kej cena,?e bojo sploh dobavljivi pri nas. Sam majo spet same standard dimenzije :(

 

?ist tko en vpra?anje Symon..ve? za kako dobro gumo v dimenzijah 215/40/16? Zaenkrat sm na?el edino solidno T1R, alternativa ki je poceni in mam tud trenutno gor so FederalSS595, semi-slick pa nobenih v tej dimenziji :angry2:

 

pa 205/45 16 bi lahko dal?, ker pol bi ti reku: yokohama advan neova

drugace tudi te so dobre

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=8068103

 

GY eagle F1 gsd3 pa ti ne bojo vsec, pilot exalto 2 pa ti bojo vsec, conti ne, pirelli nero ja :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Hvala obema, Symon je ?e v ?ivo videl zakaj pri viperju ne pride nobena druga dimenzija v upo?tev..pa? davek na 9" feltne z nizkim etjem in slammanim avtom :ninja:

 

?e bi imel mo?nost 204/45, bi takoj spet posegel po RS-R, pa je ?al preozka in previsoka, pa ?e s homologacijo bi se blo treba (spet) ukvarjat. (?e bi sploh ?lo seveda)

 

S-drive mi je ?e nekam znana, po tujih miata forumih jih imajo nekateri tudi za na pisto, nism pa nikol preveru ?e je mo?na v tej dimenziji, tko da mam zdj zabele?en naslednji seznam:

- najcenej?a, glede na to da gume menjam predvsem zarad camber weara in ne starosti ali obrabe profila, ?e najbol logi?na re?itev

- mikavno razmerje cena/kvaliteta

- ?e oz. ko bo ve? konjev pod havbo :zvizga:

- Pilot exalto 2 sicer ne zgleda slabo, sam so cene kr konkretne v primerjavi s prej na?tetimi, ?e bo pa kdaj vi?ka ?? bo pa vseen za sprobat 1, 2, 3, 4, na gume-direkt so celo najdra?je v tej dimenziji

- Prav tako zanimiva bodo?a izbira

- Je kak?na razlika v GT izvedbi?

 

Contisport Contact3 sem pa iskal in na konc ugotovil, da v 16" skor ne obstaja?, Contact2 je pa tud ?e v dokaj visokem cenovnem rangu.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

jaz sem lani odlocal me p7 blue in primacy3...na koncu sem vzel p7 blue, ker sem hotu testirat se pirellija :)

od takrat sem jih naredil okol 20.000km, pa je zelo malo obrabljena

 

conti sc5 ni iz istega filma, lani ni blo dunlopa blueresponse v tej dimenziji letos pa je, tako da se za te poglej

 

Sporocam odlocitev, narocil sem p7 blue, 136eur/kom. Upam, da se bodo obnesle. Ce bi kdo rad do konca zvozil Bridgestonke, jih dam za ceno premontaze! :prstgor:

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.