Skoči na vsebino

Mazda2 2014


mazdaman

Priporočeno sporočilo

Mazda bo v ?enevi predstavila koncept Mazda HAZUMI, ki pa nakazuje kak?na bo Mazda2.

 

Ravno tako bo predstavljen novi 1,5 Skyactiv clean diesel. (tehni?nih podatkov ?e zaenkrat ni)

 

http://www.autoguide.com/auto-news/2014/02...motor-show.html

 

Objavljena slika

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sicer v primerjavi z renojevimi, pi?ojevimi in ostalimi podobnimi majhnimi jaj?ki res ne zgleda slabo, je pa vse bolj jasno da bo tud ND prakti?no identi?na ostalim sestricam/sestri?nam, le brez strehe in z zadnjim pogonom :unsure:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mo?no mo?no dvomim, da je to kon?na verzija - predvsem notranjost.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda zelo hitro napreduje po stopinjah audi-ja

Katerga koli pogleda? vsi so enaki,tako se dogaja s temi jajci.

Pogleda? 6-ko,3-ko,cx5-ko vse je ratalo enako sranje :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Notranjsot tudi jest mislim da ne bo tak?na, pa zunanjost bodo pomoje tudi malo bolj klasi?no naredili in ne tako drzno,?portno. Konec koncev sem prepri?an da niso ciljni kupci samo 20let stara populacija, ampak predvsem kot opa?am voznice dvojk med 20-50let. Notranjost bo pa po mojem mnenju podobna kot v novi trojki.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Po ogledu film?ka je zelo zanimiva zunanjost, ampak se mi zdi, da bo tablica spet name??ena v maski noter kar pa v bistvu pokvari vso estetiko.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ogledala bodo zagotovo druga?na, prav tako notranjost, v to sem prepri?an. Zame je trenutno Clio merilo lepote v tej klasi in upam, da se mu 2-ka pribli?a, ?e ga ?e ne izpodrine. :rozico:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 2 meseca kasneje...

made in mexico :), kot prva ostale sledijo

 

Nevem, ce bo to drzalo... japonci pravijo drugace >> http://www.mazda.com/publicity/release/2014/201407/140717a.html

 

HIROSHIMA, Japan?Mazda Motor Corporation today unveiled the all-new Mazda2 (known as Mazda Demio in Japan). Production of the model, which has been fully redesigned for the first time in seven years, has begun at Mazda's Hofu Plant No. 1 in Yamaguchi, Japan. Following the Mazda CX-5, Mazda6 (Atenza in Japan) and Mazda3 (Axela), the all-new Mazda2 is the fourth in Mazda's line-up of next-generation models which adopt the full range of SKYACTIV TECHNOLOGY and KODO-Soul of Motion design. The all-new Mazda2 will be rolled out in global markets starting from Japan this autumn.

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To torej pomeni, da se je treba teh modelov izogibat... Ker to niso vec "taprave" Mazde :) ... Cudno, da se po polomu z enim modelom v preteklosti (nevem ali je bila Mazda 2 ali Demio,... ki je bil kakovostno precej slabsi kot tisti, ki narejeni na japonskem) spet odlocajo za tak korak... Ocitno denar oz. zmanjsevanje stroskov prevlada ...  :ninja:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo te Mehi?ke so namenjene za Ameri?ki trg pa ?e tam bodo pokrivali z njimi 30% prodaje. V Evropo pa dobivamo iz Japonske.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Samo te Mehi?ke so namenjene za Ameri?ki trg pa ?e tam bodo pokrivali z njimi 30% prodaje. V Evropo pa dobivamo iz Japonske.

po infu Cosmosa BTC bo za ves trg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potegnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.