Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

To te?avo imam tud jz sam ne tak glasno :angry:

 

Upam da vsaj tega nimam. Nisem bil pozoren na to morm prevert :blink:

 

Evo porodne te?ave so se za?ele kazat upam da jih ne bo preve?..... :glare:

:zoom-zoom:

Napisano

To te?avo imam tud jz sam ne tak glasno :angry:

 

Upam da vsaj tega nimam. Nisem bil pozoren na to morm prevert :blink:

 

Evo porodne te?ave so se za?ele kazat upam da jih ne bo preve?..... :glare:

 

Si peljal kaj na servis pokazat? Avtorju videa so ga zgleda lepo zrihtali in nima ve? te?av.

Napisano

Si peljal kaj na servis pokazat? Avtorju videa so ga zgleda lepo zrihtali in nima ve? te?av.

 

Nisem ?e utegnil. Bom poro?al ko bom ?el tam.

:zoom-zoom:

Napisano

Mater mate PREVE? ?ASA, to je za US modele, ki jih DELAJO V AMERIKI, "na?e" delajo na JAPONSKEM.

 

Kdo opazi razliko ???

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mater mate PREVE? ?ASA, to je za US modele, ki jih DELAJO V AMERIKI, "na?e" delajo na JAPONSKEM.

 

Kdo opazi razliko ???

 

 

 

ahmmm... jz je ne opazim. kaj ma to veze z pokanjem v armaturki in kje je izdelana? sam pra?am ne se jezit..:):harhar::rozico::party0035:

:zoom-zoom:

Napisano

ahmmm... jz je ne opazim. kaj ma to veze z pokanjem v armaturki in kje je izdelana? sam pra?am ne se jezit..:):harhar::rozico::party0035:

 

 

Izkusnje kazejo, da so tiste zadeve, ki so sestavljene na japonskem, bolj kakovostno sestavljene ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

A niso trojke in bodo?e dvojke izdelane v Mehiki. Tako pi?e v novem Avtomagazinu pri predstavitvi nove CX-3, ki jo bodo tudi izdelovali v Mehiki v novi Mazdini tovarni, ki ?e ne dosega potrebnih kapacitet.

 

Naj nekdo, ki ima novo trojko pogleda, kje je izdelana.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To kje je narejena se vidi iz VIN kode avtomobila...

 

Na WIKIPEDIA je napisano katera koda je kje narejena... Moja M5 je na primer v Hiro?imi...

 

Lepo sveti pono?... :bravo:

May the downforce be with you

Napisano

A niso trojke in bodo?e dvojke izdelane v Mehiki. Tako pi?e v novem Avtomagazinu pri predstavitvi nove CX-3, ki jo bodo tudi izdelovali v Mehiki v novi Mazdini tovarni, ki ?e ne dosega potrebnih kapacitet.

 

Naj nekdo, ki ima novo trojko pogleda, kje je izdelana.

 

Vse trojke za SLO trg so delane na Japonskem. Tudi moja. :bravo:

Napisano

Izkusnje kazejo, da so tiste zadeve, ki so sestavljene na japonskem, bolj kakovostno sestavljene ...

 

 

?e ?e ampak saj gre za isti model avta.. Mo?no je da so potem tud podobne te?ave ne glede kje jih izdelujejo... :macek:

:zoom-zoom:

Napisano

?e ?e ampak saj gre za isti model avta.. Mo?no je da so potem tud podobne te?ave ne glede kje jih izdelujejo... :macek:

 

 

Ce ga nekje bolj slampasto sestavljajo... Ne more biti ista kakovost... Ceprav gre za isti model... Kolega je imel Hondo Civic, ki so jo sestavljali v Evropi... Pa je rekel, da je bilo polno crickov... Potem je kupil raje Acorda, ki je bil sestavljen na japonskem...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ce ga nekje bolj slampasto sestavljajo... Ne more biti ista kakovost... Ceprav gre za isti model... Kolega je imel Hondo Civic, ki so jo sestavljali v Evropi... Pa je rekel, da je bilo polno crickov... Potem je kupil raje Acorda, ki je bil sestavljen na japonskem...

 

 

 

Razumem kar si napisal.. Hoto sem povedat da obstaja mo?nost dolo?ene napake ?e v samem konceptu vozila... v tem primeru ?kripanje v desnem kotu armaturke... ista napaka razli?ni trg razli?ne tovarne kjer izdelujejo avto..

:zoom-zoom:

Napisano

Imel isti problem z ?kripanjem.Sem peljal na servis, kjer so stvar hito re?ili.So ?e dobili iz mati?ne tovarne navodila kako re?iti problem.

Napisano

Imel isti problem z ?kripanjem.Sem peljal na servis, kjer so stvar hito re?ili.So ?e dobili iz mati?ne tovarne navodila kako re?iti problem.

 

 

o super potem vedo zakaj se gre :) kam si to peljal?(kraj)

:zoom-zoom:

Napisano

Evo danes naslednja te?ava... Ko sem ?el domov iz ?ihta sem pri?gal avto pa ?akam da se radio na?ge je ostal pri mazdinem znaku... zgleda da se je obeso :P... jutri grem na servis da zrihtajo mo?no da je programska oprema... nekje sem bral o te?avi pri drugih lastnikih pa je bil vzrok pri programski opremi no kakorkoli javim kaj bodo povedali o tem....

lep dan...

:zoom-zoom:

Napisano

Tako radio so mi usposobli nazaj... Odklopli so akumulator ter priklopli nazaj in stvar deluje zaenkrat... v ponedeljek grem ?e na posodabljanje mislim da radia baje se morajo vse nove mazde posodobit ter v zvezi z pokanjem v stebri?kih a. to je to zaenkrat. javim kako bo..

lp.

:zoom-zoom:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.