Ne me narobe razumeti...ne želim si,da ga "poknejo"...samo takšnim se hitro kaj "zgodi"🙄
V bistvu nam je vsem potrošnikom v interesu,da so takšni,kateri delajo tiste "domače naloge",katere bi morali proizvajalci sami.
Tudi širjenje znanja (katerega proizvajalci 100% imajo) je super za potrošnike...pač z tem je manj "natege".
Po moje bo tip kmalu začenjal odpirati poslovalnice tudi v drugih državah...mogoče tudi "odpade" itd...vse to je povezano...
"zlata jama"
Ampak... v večini je to edini način, da dopoveš natakarju, da bi pa počas odšel in da pred odhodom pa bi vseeno poravnal. Dober natakar mora biti tolk opazovalca, da ne rečem psihologa, da to sam opazi in da pride sam k mizi. Potem ne bo dobil tega vprašanja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.