Skoči na vsebino

Predlog za glavnega admina foruma


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Zdravo forumovci!

 

Glede na debato s trenutnim ?efom foruma - Bo?tijem (Bo?tjan Luk?a), ki to mesto sedaj prepu??a nekomu drugemu, kateremu vsi zaupamo, je rekel, naj izberemo primerno ekipo, ki bo v nadaljevanju pripomogla h kvalitetnemu delovanju foruma mazda-si.net

 

Moj predlog je zaradi ve? kot 10-letnega udejstvovanja na tem forumu in je bil vedno pripravljen pomagat pri na?ih te?avah;

 

YAVARYEX6V6 oz. Bo?tjan

 

Ker pa 1 sam ne bo zmo?en voditi celotnega foruma, bi za njegove "desne roke" predlagal ?e nekatere mojstre ra?unalni?tva; Bossa, Viperja, ?mega, Thomasa, Symona, Lavo, Pavlovi?a in Wankla. :cheers:

 

Verjetno kak?en od na?tetih to niti ne ?eli biti ali pa mu ?asovno ne znese, jaz sem le napisal komu gre zaupati tako zadevo.

 

Napi?ite tudi vi svoje kandidate, ?asa imate do 23.3.2014 do 23.59 ure. :D

 

LP!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na? ajvar si zaslu?i ?e kaj ve? kot bit ADMIN oz SKRBNIK foruma ;)

 

Toliko nam je pomagal s svojimi nasveti ,da ne govorim da nas zalaga z nalepkami itd.

Lahko bi bil platinast ?lan mazda kluba ?e si ?e za ?astnega ne zaslu?i :)

 

 

se pa pridru?ujem ideji

 

 

AJVAR jaz te podpiram :)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko bi bil platinast ?lan mazda kluba ?e si ?e za ?astnega ne zaslu?i :)

se pa pridru?ujem ideji

AJVAR jaz te podpiram :)

 

Podpis! :notworth:

 

+ Jest se mi zdi, da je ?e starosta foruma in ?lan, ki postori veliko brez pompa torej, da se ga predlaga za admina.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Diktator!

 

 

 

Podpis! :notworth:

 

+ Jest se mi zdi, da je ?e starosta foruma in ?lan, ki postori veliko brez pompa torej, da se ga predlaga za admina.

 

.

.

.

.

.

.

in ki nas lahko oplemeniti na mobilnih verzijah....

post-2637-1394805733_thumb.jpg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mazda?i sem za Bo?tjana- AJVAR :prstgor: on je pravi MOJSTER :D tudi ostali drugi predlagani so dobri. lp ale? B)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam z predlogom =)

Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!

?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim, da se bolj al manj vsi strinjamo :)

 

Se strinjam

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole, ?e 2 dni ?asa, de kdo vsko?i z revolucionarnim predlog za glavnega admina, druga?e glasovanje sploh ne bo potrebno. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Rok je potekel, prosim zaklep teme, Bo?tjan je pa dobil mandat in naj si izbere primerno ekipo pomo?nikov. Po potrebi bomo glasovali glede njegovih pomo?nikov, ?e se ne bo mogel odlo?it koga naj vzame. :party0035:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.