Skoči na vsebino

Eno vulkanizersko vpra?anje...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

 

 

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

33112_1.png

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

 

Pelji do kaksnega vulkanizerja... Pa bo povedal... Jaz sem imel enkrat tudi eno gumo poskodovano na boku, ko sem sel preblizu robnika... Pa so jo pri Boltezu v Kranju popravili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam sem bil v taki situaciji. Odvisno od velikosti lukne da ti grejo popravljat. Je pa iz varnosti bolje da jo zamenja? z novo ;)

 

druga?e pa le prej pra?aj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Praviloma se bok gume ne popravlja.

 

Ena milost je, ?e je prepiknjeno, ?e je pa prerezano, pa je te?ko tako dobro popraviti, da bi bilo res varno.

 

Koga pa to zanima?

 

A, Boss, ja, ni problema, ti kar s tako vozi naprej, ne sekiraj se ?isto ni?.

 

Jaz pa lahko lopato pospravim... :zvizga:

Napisano

Sm imel tud sam nekaj izku?enj z 'odkru?enimi' gumami, ker sem se umikal nasproti voze?im norcem in zadel oster kamen. Re?eno mi je bilo, da ?e dr?i pritisk in ne spu??a, bo na?eloma ok, v nasprotnem primeru menjaj ?imprej, ker se na kak?nih grbinah/le?e?ih lahko tud tolk nahitr sprazne, da jo feltna pre??ipne..naprej pa je potem vpra?anje kaj se zgodi z avtom. (Graben, maline..ipd.)

 

Pri meni je bilo na sre?o po?kodovanih samo kak?ne 2-3cm boka, ker pa ?e tko al tko ni blo ve? velik profila sem v roku enega leta zamenju.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

na belki sem po 5tkm odkru?il ?ist novo zimsko gumo nokian prej?nje leto. Luknja je bila povr?ine za mazinec na roki, globine pa cca 3mm. Mi jo je vulkanizer Perhaj na Ra?ci popravil in zalil in se zdaj vozim z njo ?e drugo sezono brez problema. Je pa blo to na sredini boka, ampak notri ni bila ni? pokodovana. More vidt en strokovnjak pa ti bo takoj povedal al se bo kej dal al ne.

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

 

no, to je men naredil z luknjo pa je ok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.