Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

na drse?em asfaltu s trdimi gumami ja... na normalnem pa ;) sicer pa probaj

33112_1.png

Napisano

Sicer se ne spomnim, da bi bil moj vpra?anje karkol v zvezi s podlago, oprijemom ali obrabo, ampak vseen hvala za odli?no teorijo.

 
Vpra?anje pa je ?e vedno ?e bi kdo koga poznal, ki zna zadevo zrihtat in bom lahko iz prakse poro?al, mi pa tud zdj ?e uspe neki malga izvest ?e je asfalt gladek :ninja:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Cel downpipe treba dol vzet, odrezat tastarga vn in nov cat pri?vasat vmes, vsaj js mam tko narjen mam pa to?no tega magnaflow 200celi?nega ki si objavu.

Kak?no ma? pa kej porabo, mo? je normalna?

  

Sem sedaj gledal, a ni fi 57 mm, ne pa 76 mm kot je @V0RT3X objavu? A to je treba homologirat najverjetneje, TUV se dobi?

Napisano

Ni tak problem fi, se da pri?vasat in mam tud js mal debelej?ga da je ve?ji pretok. Ni nobenga certifikata, pa tud nobenkrat mi na tehni?nem niso te?il za cat, glavn da plini ?timajo. So mi ga pa mal dlje ogreval, ker se pri trenutnih temperaturah hitr ohladi med ?akanjem na vrsto.

Druga?e pa kak?nega konja ali konja in pol mogo?e doda, hkrati tud nekaj malega decibelov, ampak ?e je original katalizator ?e vredu, bi rekel da se ne spla?a menjat. ?ele ko se tastar poslavlja in rabi? zamenjat je tale magnaflow odli?na alternativa dragemu originalu.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

200 celi?en katalizator je pri nekaterih avtih ?e kar serijski. Doda par konjev, pa? spotoma ko da? odprt izpuh in ?eli? vseeno iti ?ez tehni?nega. Prijatelj ga je imel na Civicu (6 generacija) 2.0 z 240 konji in so bile emisije kar OK.  :lol:

Napisano

Prej je to bol (poceni) enosmerni zasilni izhod, ker je diferencijal potem skos zaprt in ni ravno za na cesto..no ker pa ?e mam enga na rezervi, bi za foro probal, ker cene tapravga stuffa so kr konkretne (cca 1k? s po?tnino in menjavo vred - http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-1196a.html ), rabljeni Torsen originali se pa najprej te?ko najdejo in je hkrati treba menjat z ohi?jem vred ?e obe aksi in kardan, cena je pa tud blizu prve varjante.

A si siguren da je treba vse to menjat? Ker sem sedaj gledal na Carthrottle in so na NA menjali samo diff skupaj z ohi?jem in to je to :)

Napisano

Odvisno katera motorizacija je v ?tartu, NA so obstajale tud 1.8 brez ?pere in ima kardan pa akse enake kot tisti s torsenom. Tam gre samo z menjavo ohi?ja pa lsdja, pri 1.6 je pa druga situacija, sploh je pa NB serija neki posebnega, ker so ble 1.6 samo v eu in jap.

Za ve? detajlov so pa fotke in razlage tuki:

http://www.miata.net/garage/diffguide

 

http://miataturbo.wikidot.com/differential

'The swap is fairly simple, and it requires only the 1.8 rear assembly, half-shafts & stubs, and driveshaft.'

 

V glavnem pri 1.6 se v vsakem primeru menja komplet, razen ?e se kupi tisti Tomei 2 way na zgornjem linku, ki gre v 1.6 ohi?je, pri 1.8 pa je varjanta ?e menjava skupaj z ohi?jem. Je pa ?e neka tretja opcija z RX7 diffom, ampak pri nas tud ta bol te?ko izvedljiva..

 

Bi pa tud js raj videl da je bol enostavno ja :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

?e to dr?i pol super, nism pa nikjer drugje take informacije zasledu, ampak glede na ostale razlike 1.6/1.8 se mi zdi, da bo tud tuki neka fora. Se kdo z 1.8 NB javi da probamo? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

@V0RT3X: hvala, imam jih ?e par mesecev :)

 

img20151210161230.jpg

 

Torej bi bil diff z ohi?jem dovolj?

 

A kupuje kdo nov izpuh/lonec, sedaj imajo italijani en dober group buy. Za nb pride 200?. Je pa mo?nost za NA, NB ta ki je spodaj in en malo ti?ji in NC. Nek italijan jih dela in zvok deluje zanimiv, mene malo mika :)

 

2dl52mf.jpg

 

Ta lonec:

 

200 celi?en in ta lonec:

 

Napisano

V?asih je va Sloveniji obstajal eden ki je izdeloval LSD oz je patentiral LSD, ki je bil poceni in imel mo?nost vgradnje na vse klasi?ne diferenciale. A ?al je predolgo nazaj, da bi se spomnil kdo je to bil. ?e ima ?e kdo koga v Avto ?portu morda se najde informacija.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pozdravljeni,kot svezi voznik mx5ke mam itak skos nova vprasanja?

 

Torej, avto je letnik 2002...

 

nekje na forumu sem prebral,pozabil kje tocno,da je nekdo za foro na enaki miati,snel slepi pokrovcek desno od volana in nasel kabel za el.pomik ogledal... sem pogledal pri svoji,in res,pri meni isto... torej ce kupim prek ebaya ali na servisu stikalo ,bo zadeva delala? Al morm se kej po speglih sarat?

 

Druga stvar... impregnacija strehe... se mi splaca s tem ukvarjat,glede na to d je streha lepa,avto je garaziran in streha super tesni... ?

 

Tretje... el.pomik stekel... najbrz je normalno da je avtomatika prisotna samo pri spustu sipe,ne pa pri dvigu,ne? Kaj pa to k se ne spusti do konca,ampak se postopoma ustavi cca 10cm od sp.tocke in morm se 1x knof prtisnt d gre cist do dol... nekje sm zasledu da se znajo neka vodila zapacat... ?

 

 

 

Hvala,lp, pa cimvec soncnih dni da bojo mx5ke cimvec topless

Napisano

Kako hitro se premika steklo? ?e greprepo?asi je potrebno o?istiti vodilo in malo namazati.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Steklo se na zacetku premika normalno,ko je mal pod polovico se upocasni,in na recimo cetrtini se nesunkovito ustavi.vedno na priblizno istem mestu. Ce pa ga spuscam tko da neprekinjeno drzim knof gre pa normalno... gor gre normalno,seveda z neprekinjenim pritiskom. Vse to za levo sipo govorim...

Napisano

Vzemi ven stikalo pa preglej ?e so kaj oksidirani kontakti, lahko da je slab stik in ne potegne dovolj toka. Mogo?e ne bi ?kodilo tud razdret pa namazat vodila, moja so bla tud kr zapacana in se zdej dost hitreje premika. :)

Napisano

Po obnovi alternatorja vceraj, se tud sipi veliko lepse in hitreje premikata... in voznikova se ne ustavi vec na pol poti,ampak dela kot mora... tko da... ce bo slucajno kdo kdaj imel podobno tezavo,je to zgleda eden izmed moznih vzrokov...

 

Lp

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Alternator se zmeri drzi?

 

Mam pa eno novo vpr. Zgublam zivce z katastrofalnim zvokom glasbe,sploh ko je streha spuscena... radio je nek aftermarket lg,ki ga nebi menjavu,ker vizuelno dost dober pase notr,pa zdi se mi d je problem bl v zvocnikih,ki so,grem stavit,se originalni,stari 14let...

 

Kaksna ideja kk ob nekem normalnem dnarju dosezt cimvecji napredek?nekih wooferjev nebi meu,ker se zavedam da ob spusceni strehi je vedno prevec nekih dejavnikov,ki onemogocajo nevem kaksen zvok,pa tud mam tko dve levi roki glede tega

 

Torej menjava obstojecih zvocnikov v vratih,2 para...

Lih tolk d mi pr 50%max.glasnosti ne hresci use skupi?

Kaksni nasveti,kolk dnarja je to,kaksen napredek lhk prcakujem... se mi zdi d bo use bols kot 14let stari originali...

 

Skratka,hvala za kakrsnkoli nasvet, lep pozdrav...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.