Skoči na vsebino

mazda 3 1.4 letnik 2005 utripa rde?a lu?ka klju?ek, avto ne v?ge

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Imam problem in potrebujem va?o pomo?.

Danes sem ?el na petrol nato?it gorivo.ko sem hotel nato na novo v?gati avto le ta ni v?gal ampak utripa rde?a lu?ka ( klju?ek v avtu). koliko sem prebral naj mazda ne bi prepoznala klju?a in no?e v?gat. Kaj je za nardit?

Ali se da kako na novo sprogramirat, skodirat al kaj koli?

Ne bi rad mazde kr na servis peljal, ker me bo spet zazulo ko bo mi ceno za popravilo povedal.

Napisano

Lep pozdrav!

 

Imam problem in potrebujem va?o pomo?.

Danes sem ?el na petrol nato?it gorivo.ko sem hotel nato na novo v?gati avto le ta ni v?gal ampak utripa rde?a lu?ka ( klju?ek v avtu). koliko sem prebral naj mazda ne bi prepoznala klju?a in no?e v?gat. Kaj je za nardit?

Ali se da kako na novo sprogramirat, skodirat al kaj koli?

Ne bi rad mazde kr na servis peljal, ker me bo spet zazulo ko bo mi ceno za popravilo povedal.

 

si poskusu tut z rezervnim klju?em?

Napisano

mislim da ti drugega ne preostane kot servis da preprogramirajo! ?e ni celo ?italec kode odpovedal....

 

Vseeno pa preden kamorkoli vozi? odklopi akomulaor in pritisni zavoro da za kake 5 sec. nato ponovno priklopi akomulator. Morda se posre?i in ti za?ne delovati. ;) Probat ni greh!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

In pa probaj programirati ga sam. S tistim smesnim odpiranjem vrat in podobno

 

samo da se bi oba klju?eka na enkrat se razkodirala?
Napisano

Tuljava okrog klju?avnice ne dela, lahko pa da samo ra?unalniku kaj seka in ne mara nobenega klju?a.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tuljava okrog klju?avnice ne dela, lahko pa da samo ra?unalniku kaj seka in ne mara nobenega klju?a.

 

kaj bi lahko blo kaj z zaganja?em?
Napisano

?lovek Ra?unalnik motorja ne dobi prave kode iz klju?a(napaka tuljave,napak chipa v klju?u, napaka v ra?unalniki-napa?ne-"zgubljene" kode), zato tud ?tarter NE DELA.

Kako pa je z akumulatorjem ?

Probaj dat kontak pa porint-potegnt avto, seveda z ob?utkom da nau kakega joka.

Zgornje delate na lastno odgovornost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.