Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Ker je bilo leto naokoli, sem se lotil menjave olja in filtrov. Zamenjal sem filter zraka, filter olja, olje, filter nafte in filter kabine. Pa ?e obe spodnji roki, ker so bli sileni ?e tako dotrajani, da se je vse skupaj premikal levo desno za par centimetrov. Da o groznih zvokih sploh ne govorim...

 

Kakorkoli. Po opravljenem servisu se je z mojo Mazdojko za?elo nekaj ?udno dogajat. Kot da naenkrat nimam ve? diesel ma?ine, ampak bencinarja.

 

Prej mi je za?ela turbina grabit pri cca 1800 rpm in mo?i ni zmanjkalo nekje do 3500 rpm. Po servisu pa kot da bi ma?ino nekaj konkretno bremzalo/du?ilo. Za?ne vle?t ?ele pri 3000 rpm in imam ob?utek, da bi vlekla tudi ?ez 4000 rpm (raje nisem probaval).

 

Kakorkoli, zgubil sem ves navor in mo? v obmo?ju, kjer je prej vlekla. In vse skupaj se je zgodilo po menjavi filtrov. Pa?, ne znam pravilno diagnosticirat in si logi?no razlo?it zakaj je pri?lo do tega.

 

Senzor zraka, egr, morda napa?ni filtri (filter goriva...) ali pa celo po nekem ?udnem naklu?ju turbina ?la po servisu (ampak dvomim, ker potem tudi v visokih obratih nebi vleklo..).

 

Ima kdo kake ideje mogo?e?

Napisano

malo preglej forum,takoj ti bo jasno...jst se na dizle ne spoznam,vem da je problem neki v nekem filtru al whatever.

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

?udno mi je, da bi ta filter crknu lih ob delanju rednega servisa... Sem pregledal forum, ampak to?no take te?ave nisem nekako uspel najt... :(

Napisano

Pred se ni, zato mam pa drugo (novo) ma?ino notr, ki ma zdaj slabih 80.000km. Pa Pelko je za vsak slu?aj pr 50.000 pogledu cediu... Tko da dvomim, da je zdaj kej zabasan, pa tudi podlo?ke so nove... More bit neka druga fora :(

Napisano
  je Aws3nicK napisal:

Pred se ni, zato mam pa drugo (novo) ma?ino notr, ki ma zdaj slabih 80.000km. Pa Pelko je za vsak slu?aj pr 50.000 pogledu cediu... Tko da dvomim, da je zdaj kej zabasan, pa tudi podlo?ke so nove... More bit neka druga fora :(

 

Preveri se kej okrog turbine cevi

Napisano

Sem se kar nekaj ?asa ukvarjal z enakim problemom. Na koncu odkril razpoke na cevki, ki vodi iz podtla?ne komore

v ohi?ju zra?nega filtra na vakuumsko ?rpalko. Poglej, ?e so cevke v redu. Malo jih upogni in

bo? videl, ?e so na spodnji strani razpokane.

Napisano

Pa tudi se zgodi da ta neroden air box ne zappres kot je treba, filter ne sedi notri v redu pa take butalske... :ninja:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je M6SPC napisal:

Sem se kar nekaj ?asa ukvarjal z enakim problemom. Na koncu odkril razpoke na cevki, ki vodi iz podtla?ne komore

v ohi?ju zra?nega filtra na vakuumsko ?rpalko. Poglej, ?e so cevke v redu. Malo jih upogni in

bo? videl, ?e so na spodnji strani rapokane.

 

Tole kot je napisano bo.

Ti kaj kadi ko pohodis,ce ja pol je kak cevka.okrog airboxa al pa na dveh ventilih ki sta na hladilniku poleg luknje za nalivanje antifriza.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se jutri mal zapodim v ma?ino in sprobam kar ste rekli. Poro?ilo sledi... Aja, kadi pa ni?... (sicer ?e nevem kje to?no je locirana turbina in cevke, ampak pomoje bom najdu)

 

Update: Sem se zapodil v ma?ino in na?el nekaj, kar je lahko krivec za leno ma?ino. Poglejte slikce, ?e je to to...

 

Odtrgana cevka na T ?lenu. Del, na katerega se cev natakne je odlomljen in ostal v cevki.

Objavljena slika

 

Lokacija senzorjev/ventilov zraven kilerja.

Objavljena slika

 

Cevka vodi od zgoraj omenjenih senzorjev/ventilov do filtra zraka.

Objavljena slika

 

Kje bi dobil zdaj jaz tako cevko oz. kje dobit tisti polomljeni T-?len? Se da sploh menjat brez da menjam tist senzor/ventil zraven?

 

:vskalo:

Napisano

cevke i T komade so mel v inposu :P Druga?e mam pa 2 T komada vi?ka :) Samo sem s celja...

 

Je pa skor 99% to krivo ker to so ventili ko vakum preusmerjajo in ?e ne dela vakum spu??a in turbinski ventil ne dela ker vakuma nima :cheers:

If in doubt, flat out... 

Napisano

?e ne gre druga?e, se tudi do Celja pripeljem... Daj povej mi ?e prosim, kako menjam omenjeni T-?len? Moram komplet ventile z ohi?jem vred najprej dol od?raufat?

Napisano
  je Aws3nicK napisal:

?e ne gre druga?e, se tudi do Celja pripeljem... Daj povej mi ?e prosim, kako menjam omenjeni T-?len? Moram komplet ventile z ohi?jem vred najprej dol od?raufat?

 

Pametno bi bilo sam morem na moji pogledat kak je tocno T komad da te ne naserjem :) ventile se ne menja ampak samo cevko :)

If in doubt, flat out... 

  • 3 meseci kasneje...
Napisano
  dne 20. 4. 2014 ob 23:50 je Aws3nicK napisal:

Odli?no. Se veselim odgovora ;)

 

?ivjo!

 

Imam podoben problem. Ali si to zadevo re?il? Sedaj deluje?  

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Zgodba z jermenom ni tako grozna kot se slisi. Pac ker gre za uveljavljane garancije je treba bit 100% kaj je. Zato so pac prvo res za zihr izlocili moznost jermena potem pa izpolnili vse formularje za cargarantie, da gre vse lepo cez.    Jaz sem s samim postopkom servisa zelo zadovoljen in nimam niti ene pripombe cez. Vse izpeljano tako kot treba 
    • Meni je radarski tempomat v Mazdi 6 2019 tudi kar všeč. Samo zaganjanje po tem, ko se spredaj promet sprosti, mi pa ni preveč všeč. Sem kmalu poštudiral, da pedalo za gas deluje tudi med tem ko je tempomat vključen in ne vrže ven tempomata, kot bremza. Zdaj z gasom malo omilim tole Mazdino zaganjanje na nastavljeno hitrost, ker lahko z gasom za kratke čas začasno izklopiš tempomat in si dinamičen in tekoč v prometu, kar tempomatu samemu čisto ne uspeva. Navaditi se je treba, da avto potem spoštuje tisto nastavljeno varnostno razdaljo do pike in bo bremzal pred vozilom spredaj, če ne boš šel pravi čas na prehitevalni pas. Pa ena težave je še. Noge nimaš kam dati, na pedalu za gas pa težko počiva. Mora biti pa tam, da lahko hitro odreagiraš. Zraven pedala za gas pogrešam malo prostora na desni, da bi lahko noga počivala gor.   Kakšne so pa vaše izkušnje?
    • Sem moral preveriti,če jih nisi slučajno meni "pajsnil"😄...hec,hec😉   Dobro si kupil-TOP kvaliteta....čeprav moram pripomniti,da jaz,če bi še enkrat kupoval,jih nebi kupil...oz. bi kupil verzijo brez plastične "srajčke" (in seveda z Hex-Plus profilom). Gre za to,da se včasih zgodi,da je kje vijak v tako ozki luknji,da ravno zaradi te "srajčke" ne segneš do vijaka...manjši je vijak,več je šanse,da ne boš dosegel vijaka. To je en od razlogov,za kaj sem vseeno kupil še tiste sete Wiha T-ključev (glej v tej temi nazaj). Sicer pa...al sem jaz tak "butelj" al kaj...meni ta barvni sistem ne predstavlja neke prednosti,ker nisem npr. poklicni serviser,mehanik ipd.,ki bi pogosto uporabljal določeno velikost ključa,da bi si z repeticijo z časom zapomnil ne vem npr. zeleni je ta in ta... Zame bi bilo bolje,da bi bil ključ graviran z številko,ki bi bila še povdarjena npr. z belo barvo🙄...se pa je že razpaslo,da folk to srajčko odstrani,ker se zna z časom "losati",in moti,k se vrti...pač pride olje zraven,in smo tam.... In še en nasvet-ko sem kupoval Torx-Set ključev,sem nevede vzel set z integriranim magnetom. Magnetek je res super tudi za Imbuse...,ki tega nimajo. Torej če ni neka razlika v cvenku-priporočam...obstaja pa to tudi posebaj...ali pa uporabiš navadni magnet...samo tako "na setu" je priročno,k zmeraj veš,kje je.
    • Posebej krožišče pri Slaviji
    • Baje so se pokvarli.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.