Skoči na vsebino

Vzglavnik

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo!

 

A bi mi lahko kak?en lastnik mazde 6 (II. gen., lahko tudi starej?i model) izmeril, koliko je razmik med luknjami za vzglavnik za glavo?

Glavnem moja sovoznica nikakor se ne mora navaditi na original vzglavnik pri cx5. Preve? je nagnjen naprej in sedenje je bolj kot u?itek neka prisila.

Pri cx5 je cca. 15 cm.

 

Ga moram zamenjati. Kak?na ideja, kje ga dobiti (avtoodpad).

 

Hvala!

Napisano

Se ne da ni? nagibat, probaj malo na silo, ker to ni normalno da se ne da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?ivjo!

 

A bi mi lahko kak?en lastnik mazde 6 (II. gen., lahko tudi starej?i model) izmeril, koliko je razmik med luknjami za vzglavnik za glavo?

Glavnem moja sovoznica nikakor se ne mora navaditi na original vzglavnik pri cx5. Preve? je nagnjen naprej in sedenje je bolj kot u?itek neka prisila.

Pri cx5 je cca. 15 cm.

 

Ga moram zamenjati. Kak?na ideja, kje ga dobiti (avtoodpad).

 

Hvala!

 

may the FORCE be with you, pa ga zravnaj, to mora delat ali pa garancija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

na ?alost nimam metra, da bi ti ?u zmerit

moja M6 tudi nima nastavljivega vzglavnika. Gor-dol ja, naprej nazaj pa ne

Napisano

Kaj pa ?e ga okoli obrne? ? :ne vem:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja, samo gor-dol je nastavljiv. Pa sem vpra?al na MMS, ?e obstaja nastavljiv naprej/nazaj, odgovor je bil negativen :angry2: .

Se mi zdi, da pri M6 ni tako nagnjen naprej.

 

?e ne bo druge variante pa ga bom dal v ?raw?tok :hudicek: in ga zvil.

 

?e ga obrnem pa je preve? nazaj.

Napisano

Ja, samo gor-dol je nastavljiv. Pa sem vpra?al na MMS, ?e obstaja nastavljiv naprej/nazaj, odgovor je bil negativen :angry2: .

Se mi zdi, da pri M6 ni tako nagnjen naprej.

 

?e ne bo druge variante pa ga bom dal v ?raw?tok :hudicek: in ga zvil.

 

?e ga obrnem pa je preve? nazaj.

 

Nkol ti ni prav. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

wtf? In to je avto s 5mi zvezdicami???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Na kol z tistim ki mu je dal 5 zvezdic, ker je varen za 6 zvezdic, ker se noben no?e vozit na sovoznikovem sede?u in pol ni po?kodovanih v kre?ih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

wtf? In to je avto s 5mi zvezdicami???

 

Sej to je prav, da vzgalvnik ne dovoli udarca glave nazaj in bolj kot je postavljen naprej bolj je varno je pa neudobno,

33112_1.png

Napisano

Sej to je prav, da vzgalvnik ne dovoli udarca glave nazaj in bolj kot je postavljen naprej bolj je varno je pa neudobno,

 

ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov

 

Zato pa mora? po vi?ini vzglavnik prilagodit pred vsako vo?njo. Vzglavnik mora biti dovolj visoko, da prepre?i t.i. "whiplash".

Aja pa da ne bi mislil, da je to v glavnem problem trkov od zadaj - ravno nasprotno najve?ji problem je trk spredaj, ko glava rukne naprej nato pa ko sila naprej neha delovat, glava nato z vso silo tre??i spet nazaj... in ker gre za gibanje je sila udarca v vzglavnik lahko dejansko bistveno ve?ja kot pri karambolu od zadaj.

 

 

In tako kot vzglavnik je potrebno pred vo?njo imeti pravilno zategnjen varnostni pas, nastavljen sede? in volan.

33112_1.png

Napisano

sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.

 

 

I wish I could buy customized headrests for my new Mazda CX5. The ones I have are ugly uncomfortable, and I get back ache after driving it. Headrest pushing my head down and there is no neck support!!! I did not notice it when I was taken into a driving test. Does anyone have the same problem. I wish to hear from manufacturer that they can give me a fix for this problem!!!!!!

 

O tem on govori, po sliki sode? je vzglavnik toliko naprej da je vrat stran od zica

 

http://www.mazdas247.com/forum/showthread....eadrest-problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pelko in ?tefan imata eno 6-ko 1.serije za dele, pokli?i ga; 041 667 335 :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.

 

Glava se naprej ne lomi v vratu in tukaj ne more priti do po?kodb... pride pa do hudih po?kodb, ?e ima avto prenizko nastavljen vzglavnik in ko udari nazaj glave ne ujame vzglavnik ampak gre preko in adijo vrat.

 

Tole na sliki izgleda res neudobno, ?eprav mi je ?udno, ker ne glede na ang. ime vzglavnika "headrest" vseeno ni namenjen, da bo glava po?ivala na njem ampak je dejansko le in samo "safety feature". Glava mora biti cca 4cm stran od vzglavnika in verjetno je zato tako oblikovano, ker ve?ino ljudi si ?tima naslonjalo preve? le?e?e, kjer je te?ko zagotoviti uporabnost vzglavnika, ?e ta ni to?no take oblike kot na CX5. V primeru na sliki pa izgleda ravno kontra primer in tetica na sliki ima preve? vzravnano naslonjalo, ki bi moralo biti nekje 10 stopinj od navpi?ne osi.

 

Ja, razumljivo, da bi bilo ?e bolje, ?e bi se dalo nastavljat ampak, ?e bi to bilo mo?no bi spet imela polovic voznikov zglavnik nastavljen preve? nazaj in po?kodbe bi bile tu... in dejansko je tako, da ko testirajo NCAP je to?no predpisan naklon sede?a in vzglavnik mora biti v taki poziciji, da bo na koncu testa pokazalo ?im bolj?i rezultat. In prakti?no vsi avti po letu 2011 imajo ve? ali manj podoben problem z vzglavnikom, ki "sili" preve? v glavo voznika.

 

 

http://www.necksolutions.com/whiplash-neck-injury.html

33112_1.png

Napisano

Meni pri sestki odgovarja, tako kot je...

 

Objavljena slikaObjavljena slika

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je tudi super pri ?estki (tako kot Jest-u).

Tista teta gor na fotki ima pa verjetno narobe nastavljen sede?, preve? pokonci in naliman na volan...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

enkrat moramo probat 6ko in cx5, ker opisuje se problem na cx5 zgolj. Ja una ima verjetno grandma style zic, vseeno jamra ve?ina glede tega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz tudi nimam problemov z vzglavnikom. Ampak za tiste, ki imajo probleme z hrptenico (operacija) pa je ta zadeva zelo neugodna, ker glavo preve? potiska naprej.

 

lp

Napisano

Verjetno je fora tudi, ?e si bolj ni?je rasti in ti tudi v najni?jem polo?aju vzglavnik, z najbolj izbo?enim delom pride ravno na vrh glave in ti jo tako sili naprej? Kaj pa, ?e bi nastavila naslon sede?a v malo bolj le?e? polo?aj, da ni ?isto pokonci? Bi to vsaj malo pomagalo?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Meni je tudi super pri ?estki (tako kot Jest-u).

Tista teta gor na fotki ima pa verjetno narobe nastavljen sede?, preve? pokonci in naliman na volan...

 

Pravilna (varna) nastavitev sede?a naj bi bila ?e kar pokonci.

 

Meni pri sestki odgovarja, tako kot je...

 

Objavljena slikaObjavljena slika

 

Vidim, da ima? glavo precej blizu stropa.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj zastopim, da kdo težko verjame, da se je toliko "napak" nabralo.   Tudi nisem nikjer omenil, da so vse napake.    Pac povem kar se je zgodilo. Ena od takih je naprimer ključ in zaznava...    Sem ugotovil, da je po vsej verjetnosti šel v način ohranjanja baterije.  Zdaj dela (zaenkrat). 😁   V tej kilometrini še nisem imel takšne porabe.  Moj prvi avto je bil Accent 2001 letnik. Mislim da je bil 1.3 motor. Koliko konjev sem že pozabil.  Prvi avto in bencinar. Pot ni bila enaka.  Ne spomnem se več koliko je pil.    Pol so bile pa same astre. Ena bencinar ostalo vse dizel.  Tudi bencinar je pil manj.  Dizli pa jasno da obcutno manj.    Je pa res, da moja pot ni neka ravnina in je kar nekaj dolgih klancev in zahteva kar nekaj gasa.... Je nekaj ravnine ampak ne velik. Ni to ljubljana in okolica kjer je vse ravno. 😁   Voziva se večinoma dva.    Aja pa nekdo je omenil plastiko okrog koles da čudno da je nisem opazil...  Ja sem jo ja. 😆 Ampak me to ne moti kaj preveč. 😉   Bolj opažam neraven poden, čričke (odvisno od temperature) in podobne stvari... Katere slišim in vidim med vožnjo. Tudi poden občutim.    Pedal zavore se ni več spustil. Čakam da se spet. Za servis.    Za ostalo tudi... 
    • Poraba je meni ok.   170km Giulietta, je imela 90k km porabo 8.5.   In včasih so avti bolj pili, pri tvojih kilometrih, ti je že keri pil tudi 10.   Tudi jaz sebe ne dajem na splet. Avto mi pa ni problem slikat.   Tak by the way, si že bi na servisu. Valda da smo jezikavi, če pri vseh napakah še do servisa nisi šel.
    • Zdej pod "vsi" in "niste normalni" razumem tudi sebe.   Povedal bom čist direktno. Na forum si prišel po nasvete in dobil si jih, nekateri so ti všeč drugi ne. Dejstvo pa je, da je število tvojih problemov veliko in na meji normalnega, zato ti nekateri uporabniki ne verjamejo.   Osebno ti verjamem za čričke in podobne živali, ampak za veliko porabo pa ni nobene druge logike kot da ne znaš varčno voziti vozila ali pa je tvoja relacija pač takšna da zahteva večjo porabo.    Pridi do mene v Kranj pa si z veseljem vzamem čas pa primerjava vozila in ugotoviva kje so dejanska odstopanja. Imam takšno CX30 kot je tvoja in Mazdo 6 G194, pa boš imel konkretne reference za predstavitev na servisu. 
    • Kot sem zdaj slišal od nekaj ljudi, ko enkrat odtegneš vijake glave, jo je obvezno potrebno dati poravnati... Sem se naučil na "težji" način
    • Tu nimamo kaj skrivat... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.