Skoči na vsebino

OGLEDALA + AVTOMATSKI ZAKLEP


Stirna

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni

 

Ali je mo?no nastaviti zunanja ogledala tako, da se ob zaklepu avta avtomatsko zaprejo?

 

In ?e drugo vpra?anje. Ali je nastaviti, da se po speljevanju avto avtomatsko zaklene?

 

 

Hvala

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za avtomatski preklop ogledal ... Pri CX-5 oz. novi sestici se da z nakupom dodatnega modula ...

 

Tukaj je nekdo opisal, kako je to naredil (v nemscini) >> http://www.mazda-forum.info/mazda-cx-5-cx-...re-spiegel.html

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da bi se dalo tudi na GH serijo 6 montirat, ampak mormo najdet kaki tutorial oziroma shemo ?ick pri vratih... ker mislim da vec ali manj vse mazde 6 GH serije imajo tipko za zlo?it ogledala..

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Letnik je 2008

 

Pri mojem prej?njem avtu (mondeo) se je dalo za avtomatski zaklep ob speljevanju re?it z neko shemo zaporednega zaklepa.

 

No ?e boste kaj pogruntali javite.

 

Na ?alost pa jaz in nem??ina ne gre skupaj :)

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ne razumem zakaj bi nekdo hotel, da se mu vrata avtomatsko zaklenejo, ko spelje? Strah, da bi se vrata med vo?njo (v kakem ovinku) sama odprla? :ne vem:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz pa ne razumem zakaj bi nekdo hotel, da se mu vrata avtomatsko zaklenejo, ko spelje? Strah, da bi se vrata med vo?njo (v kakem ovinku) sama odprla? :ne vem:

 

Ker je prej vozil vaga ali pa ker hidi v vzhodno evropo z avtom :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, mogo?e so ?enske bolj nagnjene k temu. Dragocene torbice na sede?ih, in kako v mestu ti lahko spotoma nekdo nekaj vzame ven, medtem ko ?aka? na semaforju recimo.

 

 

Se dogaja to, se... Moja ?ena je ?e do?ivela ,da ji je na semaforju nekdo hotel ukrast torbico z desnega sede?a..

Na sre?o sem jo ?e prej navadil, da mora biti zaradi te navade (torbice na zicu) zaklenjena.

Je kar prav bit zaklenjen, in to predvsem v mestu...logi?no je ,da se med vo?njo ni ?esa bati,anje.. :D

Iz istega razloga se samodejno zaklenejo zadnja vrata pri karavanu.

14762217.jpg

 

Ex......... M6 136 diesel , l.02

Present.. M6 2.0 benz + gas no more , l.08

Forever.. MX5 1.6 , l.99

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha, razumem, sicer prvi? sli?im za tak primer, ampak je logi?no. Jaz imam pa kar MagLight-ko s ?estimi LR20 (D) baterijami ob sede?u - verjetno te?ja od Slivkine lopate, pa bi jo tak nepridiprav odnesel kve?jemu z zlomljeno roko, ?e ne ?e kaj ve? in brez torbice. ?e bolj nevarno za torbico je potem odprto okno, le na hitro se?e notri in te?e.... Torej bolje imeti ni? na sede?ih.

 

Sam pa bolj razmi?ljam z varnostnega vidika in se mi po tej strani zdi, da zaklepanje v avtu ote?uje morebitno re?evanje ob nesre?i.

Edini primer nesre?e, ki sem ga do?ivel (pred skoraj dvajstimi leti), ko sta v kri?i??u Tr?a?ke, Tivolske in A?ker?eve tr?ila Nissan Patrol in Fiat "bolhca". Rezultat tr?enja: bolhci (in ?tirim mulcem v njej) ni bilo ni? - malo vdrt prednji del, Patrol je pa pred mojimi o?mi naredil salto v zraku in kon?al na boku, na voznikovih vratih in obrnjen nazaj v smeri iz katere je pripeljal. Mimogrede, od takrat se poserjem na razne zvezdice in NCAP teste. V glavnem voznik Patrola je bil v nezavesti in zaklenjen v avtu in ko sem jaz splezal na avto, da bi mu pomagal ven, nisem mogel odpreti sovoznikovih vrat. Na sre?o je kmalu pri?el k sebi in je odkleni vrata, da sem jih lahko odprl in mu pomagal splezati iz avta.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf, preden bi tukaj gasilci pri?li... Saj v nujnem primeru itak sam razbije? ?ipo in odklene? vrata z notranje strani, tako, da ni panike. Da pa ne pade? ven, pa precej pomaga varnostni pas.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm... a nimajo vsi moderni avti nastavljeno tako, da se v primeru trka odklenejo vrata in zapre pumpa za gorivo?

 

naj bi, ampak le v primeru trka... ?e pa zapelje? v vodo in da ni trka pa ne.....

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

naj bi, ampak le v primeru trka... ?e pa zapelje? v vodo in da ni trka pa ne.....

 

?e gre na streho tud vse odklene.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e gre na streho tud vse odklene.

 

Samo ce jo das v sendvic se nobena stisnjena vrata ne bojo odprla

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.