Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

DPF born in Japan, delivered in France, driven in Slovenia, died in Croatia

2008-2014 @ 185.000km

 

 

Danes smo se poslovili od DPF Mazde 5. Na njegovi zadnji poti so se regeneracije za?ele izvajati po 100km, 90km, nazadnje danes Rovinj - Reka 2x tja, 3x nazaj na 40km.....

Pri sosedu ?losarju smo zadevo vzeli v roke, odprli strokovno po tovarni?kih varih in v DPFju na?li zgolj samo ?e njegovo ?aro, ki smo jo potresli za cesto v spomin.

 

Skratka to je bil samo ?e krematorij, ki je regeneriral delce filtra in ne trdih delcev.

 

Strokovno smo zadevo 'zapikali' nazaj, nataknili in avto je zadihal. Kaj drugega sploh ni ostalo.

 

Sedaj pa samo ?e SW del, na momen t se pojavi seveda P2002, ker ni ve? podatka z DPFja gre v limp mode, ampak na obd zbrisem in spet vle?e naprej.

 

Pelko - Monday.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

neki ni prav, ce je died in croatia pol je ustala od mrtvih, da pride nazaj v slo?  :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

neki ni prav, ce je died in croatia pol je ustala od mrtvih, da pride nazaj v slo? :)

Mazda zivi naprej brez ledvice

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Da ne odpiram nove teme... Od kolega tast ma Mazdo 5 2.0 diesel, ki je bla servisirana pri AC Skorn?ek (menjal so jermene in teflone), kake 2 mesca po tem mu je pa za?ela nenormalno pit olje. Kje bi lohk bil vzrok? :glare:

Napisano

Podlozke? Ali pa seveda salabajzarsko narejeno......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Apdejt. Zrihtan tudi SW del....:) mazda letela domov ze s powerboxom na 10 :)

 

Zadeva je v bistvu tako simpl da glava boli. Jutri prpopam en post o SW ki podpira zgolj mazde in je for free. Med drugim podpira tudi famozni service reset

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Apdejt. Zrihtan tudi SW del.... :) mazda letela domov ze s powerboxom na 10 :)

 

Zadeva je v bistvu tako simpl da glava boli. Jutri prpopam en post o SW ki podpira zgolj mazde in je for free. Med drugim podpira tudi famozni service reset

 

Ali je sw Forscan?

Napisano

A to rabi? kak pose ben vmesnik potem, najbr? ne gre preok OBDII? :)

ELM OBD USB kabel

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa ni to to? http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=obd+usb+cable+elm

 

To je isto kot BT modul potem, samo da je kabel. Sigurno nekaj dra?jega obstaja :)

to je to. sicer pa malo od tega SW preberi support

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni apdejtan firmware

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.