Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

sem pred veliko dilemo, kateri avto naj nadomesti trenutni Opel Signum. Odlo?am se predvsem med Toyota Avensis in Mazda 6. V oko mi je padla Mazda karavan 2.2 d, sedaj pa me zanima, kaj lahko pri?akujem od tega avtomobila.

Kak?ne te?ave? So tukaj ?e vedno kriti?ni BOSE oja?evalec, DPF? ?e kaj drugega?

I??em pa model, ki ima ksenon, manj kot 100.00 km, bluetooth, navigacija, ...

Gledam nekaj takega

Hvala za odgovore, ker ve? ne vem, kaj naj naredim :)

Napisano

Mislim, da ni? od na?tetega ni ve? kriti?nega. 2.2 motor ima ketno, na?eloma naj bi stvar bila v redu. ?e primerjam toyoto pa mazdo, je ?e z vizuelnega vidika odlo?itev jasna. Vsaj zame.

 

Motor je ?parov?ek, jaz imam 130 konjsko verzijo plus sedaj testiram ?e powerbox, da vidim kako in kaj bo sporabo. Ampak ?e v osnovi, kranj - ljubljana mi porabi tam cca 5.6-5.8l, poleti bo najbr? ?e malo padla. Pa padla bo tudi ?e, ko zamenjam te ?portne in glasne gume (potenza), na kake bolj touring :)

 

A peljal si oba avtomobila?

Napisano

Zdravo, peljal ?e nisem obeh, mi je Mazda bolj v?e?, ampak me je odvrnilo pisanje o te?avah z DPF-ji in Bose oja?evalci. ?e se te napake ?e pojavljajo, potem ne mislim Mazde kupiti, ker brez glasbe pa ne bom :) Raje bi sicer model 2.0 zaradi stro?kov uvoza in registracije, ampak ni? ne najdem pametnega.

 

Toyota 2.0 model ima tudi ketno in nobenih te?av ne zasledim...

 

A je mogo?e, da verzija z navigacijo nima te?av z oja?evalcem?

Napisano

Pomoje so te te?ave z oja?evalcem zelo redke, tako kot recimo napake z volanom (se zadnje ?ase nekaj o tem pi?e na forumu).

Sedaj verjamem, da ?e gre? brat forume od toyote bo? prav tako naletel na neke ?udne te?ave (sem kar 99%, da se za vsak avto najde kaka ?udna napaka).

 

DPF je pa res problem, samo tukaj jih je ?e nekaj uporabnikov odstranilo in to je to (pocen re?itev).

Napisano
  dne 12. 5. 2014 ob 10:11 je markob napisal:

Katerega pa mi priporo?ate, 2.0 ali 2.2 diesel?

 

Kak?ne so kaj prednosti obeh modelov in seveda slabosti? :)

 

Vsekakor 2.2, ker nima vec jermena ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 12. 5. 2014 ob 10:33 je Jest napisal:

Vsekakor 2.2, ker nima vec jermena ... 

 

ja ne vem, ce je to prednost :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kolikor vem, 2.2 motor bolj hvalijo... (je tudi bolj varcen... ni velikega servisa,...)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

pa tud te?av z dpf-jem ni ve? toliko. Vglavem, te?ave z DPF filtri imajo vse znamke avtomobilov, nekatere ve?je, drugi manj?e. ?e posebej ?e je avto vo?en prete?no po mestu.

Napisano

DPF dela ?e se vozi? - ali je 2.0 ali pa 2.2. Ima pa na?alost neko ?ivljensko dobo tam okoli 200-250.000 - gre pa? za pe?. Sam izkusil...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Super....se bli?am 200k se pravi lahko ti pri?akujem v kratkem (glede na to da delam 30k km na leto .... v roku 2 let )  :angry2:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni. V?eraj mi je uspelo na testno vo?njo in morem priznat, da sem navdu?en.

Sedaj pa ?im prej po svojo Mazdo 6 v Nem?ijo. Sicer ?e imam nagledano in upam, da me po?aka...

 

 

lp

Napisano

Veliko uspeha pri nakupu! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pozdravljeni, skoz gledam model z 163 konj. Kako pa je kaj z 185 konji? Je kaka razlika v vzdr?ljivosti motorja?

?akam en primerek, ki bi ga kupil in mi je eden v oko padel, ki je 2.2 in ima 185 konjev z Dynamic opremo. Ima ta motor tudi verigo?

 

Lp

Napisano

Motor je enak le nastavljen je druga?e predvsem je pa za na?e razmere (zavarovanje) nekako bolj ustrezen 163KM. Imamo pa premalo uporabnikov, ki si lastijo 163 ali 185KM, da bi lahko rekli kak?no bolj konkretno o vzdr?ljivosti. Tukaj na forumu je dejansko te generacije najve? 140KM 2.0 ali 129KM 2.2. Ampak glede na to, da gre 129KM z malce pomo?i PB-ja celo bolje kot 150KM 2.2. v zadnji generaciji ?estke potem mislim, da ti bo 163KM vrh glave dovolj.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni. 

Imam 163KM GTA MAZDO 6. Te?ava z dpf filtrom pri meni je bila. Po zamenjavi filtra so te te?ave izginile. Druga?e pa so stro?ki vzdr?evanja isti kot pri ostalih modelih.

 

Uro?

Napisano

Glej da bo? pri teh uvo?enih vzel VIN ?tevilko in ?el na poobla??eni servis preveriti kako se je avto servisiral. Ker vsi uvo?eni imajo te magi?ne kilometre 120-150t. V kolikor kaj ne bo ?timalo oz. ti je prodajalec ne bo hotel dati za?ni iskat drugi avto ne glede na to kako v?e? ti je ob?utek na testni vo?nji. Gama servis v btc-ju ima? 500m stran od tega prodajalca.

Napisano

Vsakih 3000 km se mi v?gala lu?ka dpf, pelje? na servis vgasnejo in po 3000 km se zgodba ponovi. Po menjavi filtra se je zadeva uredila. Lahko bi rekel, da imam ve?inoma mestno vo?njo.

Napisano
  dne 6. 6. 2014 ob 6:13 je urosand napisal:

Vsakih 3000 km se mi v?gala lu?ka dpf, pelje? na servis vgasnejo in po 3000 km se zgodba ponovi. Po menjavi filtra se je zadeva uredila. Lahko bi rekel, da imam ve?inoma mestno vo?njo.

 

 

Koliko te je pa stala menjava DPF filtra? Predvidevam, da to niso naredili po garancijo :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Prav imaš, povišati bi jih moral, da ljudje ne bi nasedli in da bi videli kaka pizda je tale Holob. Lahko zberemo peticije, da poveča cene al pa samo damo "predlog vladi" da to naredi na zahtevo razočaranih državljanov, ker nas je zdaj strah, da ne bi slučajno Taubi bil resen kandidat na naslednjih volitvah, ker nas misli nategnit na tak poceni način.
    • To je željena teorija, ampak če bi bilo to tako sila enostavno bi to bil idealen svet. Policije ne bi rabili, vojske še manj, prevzgojnih zavodov ne bi bilo, zaporov tudi ne. To kar si zdajle izjavil je čista ignoranca in nepoznavanje družbe kot take. In najslabše je to, da zdaj se nekdo oprime ideje in reče "starši so zajebal in so krivi, mi gremo pa veselo dalje, kot čredica lemingov, ki bo padla v prvo luknjo en za drugim.   Prosim, dajmo si pogledat kako družba deluje zakaj imamo določene službe in kaj bi bilo, če jih ne bi imeli... zakon močnejšega. Zato je potrebno omogočit, da te službe delujejo, da se zavedajo kakšen je njihov namen in zakaj jih rabimo v tej družbi in predvsem kakšne zadolžitve imajo.   Mogoče ne bi bilo neumno, da si malo pogledate današnjo Tarčo, kjer so bili zbrani strokovnjaki teh področij in so točno povedali kako se mora takim stvarem strežt. 
    • Ja teli 65 letniki so res nevarni na kolesih.
    • Samo povem, da nebi kdo predolgo čakal doma.... 
    • CSD-ji, učitelji, itd. Ja, se strinjam. Samo s temi prihodki, ki so zdaj v teh poklicih, gre vse v smeri "jebe se mi". Problem ne bi bil tako velik, ampak je kritična masa ljudi že s tem razmišljanjem in to bo kar težko obrniti. Sigurne službe, probleme naj pa kdo drug rešuje. Pa niti jih ni tako težko razumeti - zakaj pa bi, če ni treba? Lahko zaenkrat samo upamo na najboljše.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.