Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!
Na moji mazdi je zgleda izdahnil zadnji desni cilinder in nov pride 160?...Sicer sem na?el ugodnje?o vrjanto pri GMT avto deli za kao 120? vendar moram ta star cilinder prnest nazaj (vrjetno ga samo obnovijo). Na forumu sem nekje prebral da je obnova cilindra enakovredna novemu cena obnove pa pride od 50?-75? in me zanima, ?e je ?e kdo imel tovrstno te?avo ali kakr?ne koli izku?nje z obnovo.
LP

Napisano

Pelko ti ga bo obnovil med 30 in 40?, izku?nja iz prve roke pri identi?nem vozilu.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Zdravo!

Na moji mazdi je zgleda izdahnil zadnji desni cilinder in nov pride 160?...Sicer sem na?el ugodnje?o vrjanto pri GMT avto deli za kao 120? vendar moram ta star cilinder prnest nazaj (vrjetno ga samo obnovijo). Na forumu sem nekje prebral da je obnova cilindra enakovredna novemu cena obnove pa pride od 50?-75? in me zanima, ?e je ?e kdo imel tovrstno te?avo ali kakr?ne koli izku?nje z obnovo.

LP

 

material za obnovo pride cca. 25? :)

Napisano

Ja pelko je reku, da je fu? in da morem novga dobit pride pa cirka 160?. Pol sm tud klicu na zavorni servis na Vi? pa je reku, da se ga da obnovit pa? gumice in kaj jest vem kaj ?e sam ?e ro?na ?teka kokr v mojem primeru k ravno zaradi tega ne prime morm kao novga nabavt (obnovljenega). Na avto odpadu jo prodajo za 60? sam spet rizik lahko gre iz dons na jutri.. tko da vrjetn kr GMC za 120? al jest nevem :S

Napisano

?e kar poceni, glede na to, da bi za svoje mogel dat 490? po komadu + DDV. Material za obnovo me je stal 150? in nekaj uric v gara?i :)

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.