Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Sem lastnik Mazde 3 2.0 GTA letnik 2005. Opa?am ?e nekaj ?asa, ?e se peljem s konstantno hitrostjo npr. 50 km na uro, da mi avto konstantno rahlo cuka.

 

Sve?ke so bile menjane 10.000 km nazaj. Prevo?enih imam 114.000 km. Zra?ni filter je bil menjan 4.000 km nazaj.

 

Vsaka informacija bi mi pri?la prav samo da odpravim to te?avo.

 

Hvala.

Napisano

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

33112_1.png

Napisano

Tudi jest opa?am isti problem pri svoji 6ki vendar samo ko je motor hladen sve?ke(LPG) so ble pa tudi menjane slabih 10k nazaj. Ampak to cukanje je res minimalno mor? bit res pozorn da opazi? ampak vseeno :)

Napisano

Meni je cukalo pri hladnem pri cca. 1.800 - 2.200 obratov (dizel). Najprej le ob?asno rahlo, potem pa kar ob?utno. Sem naredil u?enje ?ob in je bil mir kak?nih 1000 km potem pa spet... Potem pa so mi na servisu (Pelko) nastavili ventile (menda so bili ?isto raz?telani) :blink:  :ne vem: . Sedaj pa je spet lepo vle?e. :jupiii:

Napisano

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

?koda mi je metanja dnarja stran, bom probal dobiti ene in sprobal.

 

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

Nobene napake mi ne javlja, ?e bi bil luftmesser bi mi verjetno kazalo napako, ali pa tudi ne? Pokanja se ne sli?i tak da mislim da so kabli vredu.

 

Je pa zanimivo, ko pa pritisnem na gas pa tega cukanja ni ve?, samo ko se peljem z eno konstantno hitrostjo. Pa ni va?no al je to 50 ali 90 na uro.

Napisano

premal ti?i?  :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

premal ti?i?   :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

Napisano

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

 

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

Napisano

Clovek pribaj druge svecke...magar rabljene

 

Kolega cx7 na plin. Cukal...imel nove svecke. Servis mu je rekel da je sel katalizator zaradi plina pa mu je pelko dal nove svecke...fural naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

?e ne bo druzga bom res mogu it mal na izlet k Simonu ja

 

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

loputo sem pa ?e o?istil s ?istilom za fergazerje, je bila grozno zapacana. na ta potenciometer pa ?e po?tudiru nisem.

Napisano

Senzor pretoka zraka in-ali lambda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Senzor pretoka zraka in-ali lambda.

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napisano

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napako ka?e ?e so vrednosti ven iz predpisanih-dolo?enih vrednosti ali pa ?e teh vrednosti sploh ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

Napisano

Vidi?. Pa lepo da si potrdil, veliko ljudi tukaj spra?uje potem pa izgine - kar je neuporabno za druge uporabnike.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

stari samo da si zrihtal.. :) za lu?ko ker se ti ni pri?gala si imel sre?o  :prstgor:  :punk:  tudi to bi porihtal  :D lp ale? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.