Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo.

 

Sem lastnik Mazde 3 2.0 GTA letnik 2005. Opa?am ?e nekaj ?asa, ?e se peljem s konstantno hitrostjo npr. 50 km na uro, da mi avto konstantno rahlo cuka.

 

Sve?ke so bile menjane 10.000 km nazaj. Prevo?enih imam 114.000 km. Zra?ni filter je bil menjan 4.000 km nazaj.

 

Vsaka informacija bi mi pri?la prav samo da odpravim to te?avo.

 

Hvala.

Napisano

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

33112_1.png

Napisano

Tudi jest opa?am isti problem pri svoji 6ki vendar samo ko je motor hladen sve?ke(LPG) so ble pa tudi menjane slabih 10k nazaj. Ampak to cukanje je res minimalno mor? bit res pozorn da opazi? ampak vseeno :)

Napisano

Meni je cukalo pri hladnem pri cca. 1.800 - 2.200 obratov (dizel). Najprej le ob?asno rahlo, potem pa kar ob?utno. Sem naredil u?enje ?ob in je bil mir kak?nih 1000 km potem pa spet... Potem pa so mi na servisu (Pelko) nastavili ventile (menda so bili ?isto raz?telani) :blink:  :ne vem: . Sedaj pa je spet lepo vle?e. :jupiii:

Napisano

?e so bile menjane ?e ne pomeni da je ok. jaz bi vseeno za?el spet pri njih

?koda mi je metanja dnarja stran, bom probal dobiti ene in sprobal.

 

Luftmesser

 

Kaj pa kabli do sve?k... a slu?ajno kej poka kot bi prebijalo?

Nobene napake mi ne javlja, ?e bi bil luftmesser bi mi verjetno kazalo napako, ali pa tudi ne? Pokanja se ne sli?i tak da mislim da so kabli vredu.

 

Je pa zanimivo, ko pa pritisnem na gas pa tega cukanja ni ve?, samo ko se peljem z eno konstantno hitrostjo. Pa ni va?no al je to 50 ali 90 na uro.

Napisano

premal ti?i?  :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

premal ti?i?   :P

 

Tudi meni se je to dogajalo.  Jaz sem spucal senzor pretoka zraka in je zadeva bila bolj?e.  Ni pa nikoli ?isto nehalo. Morda  izbol?a?  ?e tanka? kje drugje  ali kdaj pa kdaj  100 oktanskega nalije?.

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

Napisano

:) ja tud to bi lahk blo

 

Saj tankam 100 oktanskega. Sem opazil da mi pr 95 oktanskem za kak procent ?e bolj cuka.

 

Sem bral da bi znala biti bencin pumpa al pa "throttle body" (ne vem kak se to re?e v sloven??ini). Ne vem kaj naj naredim, rad bi pa zrihtu ker mislim avto nek ?as met.

 

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

Napisano

Clovek pribaj druge svecke...magar rabljene

 

Kolega cx7 na plin. Cukal...imel nove svecke. Servis mu je rekel da je sel katalizator zaradi plina pa mu je pelko dal nove svecke...fural naprej

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

stari bo treba peljat mazdo na pregled na?emu DR.Simonu Pelku v Medvode  :prstgor: je pravi mojster.lp ale?  B)  :D

?e ne bo druzga bom res mogu it mal na izlet k Simonu ja

 

Kot so napisal,za probat bi ble druge sve?ke al pa o?istit omenjen throttle hody-po slovensko loputa. Lahko pa je tud samo senzor/potenciometer na loputi, ki potem napa?no informacijo javi ra?unalniku.

loputo sem pa ?e o?istil s ?istilom za fergazerje, je bila grozno zapacana. na ta potenciometer pa ?e po?tudiru nisem.

Napisano

Senzor pretoka zraka in-ali lambda.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Senzor pretoka zraka in-ali lambda.

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napisano

A mi nebi vrglo ven napako? A mogo? ve? kak?no vrednost bi moral imeti na senzorju pretoka zraka ter lambdi. Lahko dobim OBDII in bi pogledal vrednosti na senzorju in lambdi.

 

Hvala za pomo?.

Napako ka?e ?e so vrednosti ven iz predpisanih-dolo?enih vrednosti ali pa ?e teh vrednosti sploh ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

Napisano

Vidi?. Pa lepo da si potrdil, veliko ljudi tukaj spra?uje potem pa izgine - kar je neuporabno za druge uporabnike.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te?ava odpravljena. Menjal sve?ke, niso bile prave not, prej so bile ITR6F-13 zdaj pa sem dal not ITR5F-13. Pa tudi solenoid ventil za VICS je bil pokvarjen, tako da sem moral tudi tega menjat. ?udno samo to da mi ni vrglo ven lu?ke za napako na motorju(CEL). :angry:

stari samo da si zrihtal.. :) za lu?ko ker se ti ni pri?gala si imel sre?o  :prstgor:  :punk:  tudi to bi porihtal  :D lp ale? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.