Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi je za?ela utripati.... Koliko ?asa imam do servisa preden se zgodi kak safe mode ali kak podoben shit?  Trenutno sem zelo na knap s ?asom in denarjem pa bi tole odlo?il za enih 2000 km. Kmjev je 178000

Avto je M6 CD 120 l. 2007.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

okoli 2000km :)  (vem iz izkusenj, mi je zacela utripati nekje pri zagrebu, sem sel do albanije in pol nazaj pa je blo ok, tudi iz servisa so mi rekli, da ni ptorebe da moram takoj nazaj, lahko sem koncal trip)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

A pa ni tako, da ?e jo sam resetira? potem da mir in tudi ni bojazni o safe mode-u (drugo je seveda da nisi servisa naredu). Vpra?anje pa je kdaj si ga v resnici nazadnje, ?e si ga naredil recimo 10.000km nazaj samo resetiraj in furaj. Ker kak va?ki serviser tega ne more narediti, oz. ne naredi, ?e je bil Pelko pol pa dr?i...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

ja jaz sem govoru o rednem servisu, se pravi nekje 20.000km po servisu mi je zacela utripat, (kar precizno moram rec) in ker nisem mogu takoj na servis, je bil redni potem narejen pri cca. 22k

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

servisi so redni. Vedno sem skoraj na dan za?etka utripanja delal paniko in rinil k mehaniku. Ker sem imel prvi servis ko sem avto dobu na 16400 km sedaj je pa 177300 neki tazga. Rad bi pa tudi kon?no ?e spravil na okroglo kot mora bit. se pravi neke 1.000 km lahko spackam ?e. Hvala.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Sa?o, ?e ?eli? lahko za dokon?no in strokovno potrditev pokli?e? ?e dr. Pelka; 041 667 335.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

V bistvu vpra?anje ni neumno. Ali se res zgodi kak?en safe mode, ali je lu?ka samo opozorilna?

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

V bistvu vpra?anje ni neumno. Ali se res zgodi kak?en safe mode, ali je lu?ka samo opozorilna?

se ti je pri?gala? Ven ga butni, u na?ih koncih mamo zlo ugodno in profesionalno storitev! ;)

Napisano

?ivjo

 

Lastnik mazde6 letnik 2007 2.0 diesel 113000 km prevo?enih in imam te?avo. Iz "avspufa" kadi ?rno. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake na ?obah in ostalih komponentah. Prej?nji lastnik je odstranil dpf filter. Ali je mogo?e to te?ava? Kaj sedaj? Za vse odgovore se ?e v naprej lepo zahvaljujem!

 

 

Hvala

 

LP Pero

Napisano

To je povsem normalno ker ni dpfja. Tudi jaz ga nimam ampak res pa mi kadi res samo ko ga zahodis polno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je povsem normalno ker ni dpfja. Tudi jaz ga nimam ampak res pa mi kadi res samo ko ga zahodis polno

 

pri meni isto :)

Napisano

Se pravi to je "kao" normalno :D ...  ampak mene to kajenje zelo zelooo moti. Se da to kajenje kako zmanj?at odpravit?

ko ga prtisne? ne glej v ogledalo... :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Se pravi to je "kao" normalno :D ...  ampak mene to kajenje zelo zelooo moti. Se da to kajenje kako zmanj?at odpravit?

A ni to ?ar dizla, da smrdi - kadi in gre ko svinja ? :harhar:

 

Pa "skor" ni? ne porabi. <_<

 

Dim je for free !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Am.. Kua je to diesel? :P

 

 

Gorivo za prevozno sredstvo, ki te pripelje od tocke A do tocke B  :harhar:  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.