Skoči na vsebino

DPF Lu?ka za servis


Priporočeno sporočilo

Mi je za?ela utripati.... Koliko ?asa imam do servisa preden se zgodi kak safe mode ali kak podoben shit?  Trenutno sem zelo na knap s ?asom in denarjem pa bi tole odlo?il za enih 2000 km. Kmjev je 178000

Avto je M6 CD 120 l. 2007.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

okoli 2000km :)  (vem iz izkusenj, mi je zacela utripati nekje pri zagrebu, sem sel do albanije in pol nazaj pa je blo ok, tudi iz servisa so mi rekli, da ni ptorebe da moram takoj nazaj, lahko sem koncal trip)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A pa ni tako, da ?e jo sam resetira? potem da mir in tudi ni bojazni o safe mode-u (drugo je seveda da nisi servisa naredu). Vpra?anje pa je kdaj si ga v resnici nazadnje, ?e si ga naredil recimo 10.000km nazaj samo resetiraj in furaj. Ker kak va?ki serviser tega ne more narediti, oz. ne naredi, ?e je bil Pelko pol pa dr?i...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ja jaz sem govoru o rednem servisu, se pravi nekje 20.000km po servisu mi je zacela utripat, (kar precizno moram rec) in ker nisem mogu takoj na servis, je bil redni potem narejen pri cca. 22k

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

servisi so redni. Vedno sem skoraj na dan za?etka utripanja delal paniko in rinil k mehaniku. Ker sem imel prvi servis ko sem avto dobu na 16400 km sedaj je pa 177300 neki tazga. Rad bi pa tudi kon?no ?e spravil na okroglo kot mora bit. se pravi neke 1.000 km lahko spackam ?e. Hvala.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sa?o, ?e ?eli? lahko za dokon?no in strokovno potrditev pokli?e? ?e dr. Pelka; 041 667 335.  :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

V bistvu vpra?anje ni neumno. Ali se res zgodi kak?en safe mode, ali je lu?ka samo opozorilna?

se ti je pri?gala? Ven ga butni, u na?ih koncih mamo zlo ugodno in profesionalno storitev! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo

 

Lastnik mazde6 letnik 2007 2.0 diesel 113000 km prevo?enih in imam te?avo. Iz "avspufa" kadi ?rno. Ra?unalnik ni pokazal nobene napake na ?obah in ostalih komponentah. Prej?nji lastnik je odstranil dpf filter. Ali je mogo?e to te?ava? Kaj sedaj? Za vse odgovore se ?e v naprej lepo zahvaljujem!

 

 

Hvala

 

LP Pero

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je povsem normalno ker ni dpfja. Tudi jaz ga nimam ampak res pa mi kadi res samo ko ga zahodis polno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je povsem normalno ker ni dpfja. Tudi jaz ga nimam ampak res pa mi kadi res samo ko ga zahodis polno

 

pri meni isto :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi to je "kao" normalno :D ...  ampak mene to kajenje zelo zelooo moti. Se da to kajenje kako zmanj?at odpravit?

ko ga prtisne? ne glej v ogledalo... :hudicek:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi to je "kao" normalno :D ...  ampak mene to kajenje zelo zelooo moti. Se da to kajenje kako zmanj?at odpravit?

A ni to ?ar dizla, da smrdi - kadi in gre ko svinja ? :harhar:

 

Pa "skor" ni? ne porabi. <_<

 

Dim je for free !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Am.. Kua je to diesel? :P

 

 

Gorivo za prevozno sredstvo, ki te pripelje od tocke A do tocke B  :harhar:  ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.