Skoči na vsebino

MAZDA 6 MPS v Slo


Boss

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 168
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

haha....bi, a? :)

 

sam to je tko redko, da se z njim zapeljem...kvecjemu vidim kaksne mrcine vozi...ceprav enx so mu dali dacio logan za vozit pa je skoraj jokal bogi v tistem avtu...po moje un teden se ni niti enx nasmehnil...hehe...pred tem pa je imel na testu A6, nasmejan kot zaljubljeni najstnik :D

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne ne :)

 

se ne klice Borut...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

sem se zadnji? vsedel v njo (tam v Gama Centru). lep ob?utek, leder, stol se premika na ?trom na dva gumbka, daljinc za navigacijo, ...

 

res pa ima visoko havbo in bo bolj po ob?utku se ustavljat pred "oviro".

 

govorim seveda o Mazdi 6 MPS.

Kjer je um vedno zaseden, je srce mirno in tiho; kjer um analizira in deli, srce usklajuje, zdru?uje in ?uti enost z vsem; in kjer um omahuje in dvomi, je srce mogo?no in samozavestno ter ve dobro kaj storiti.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e vedno smo offtopic

 

 

Sem danes kupil AM in takoj ko sem odprl prvo stran, kjer me je ?akala dvostranska reklama za Passata mi je bilo jasno kdo je zmagal na testu ?e predno sem pri?el do strani s primerjalnim testom. Vsem so potalali oceno ?tiri le Passat je dobil petico in to za ve?ino laikov pomeni, da je to dale? najbolj?i avto.

 

Subjektivno dodeljevanje to?k spada pod rubriko "kr neki" in na koncu glavnega konkurenta za prvo mesto (Honda Accord) onemogo?i? tako, da mu meri? pro?nost v predzadnji in zadnji prestavi (ker ima petstopenjski menjalnik) ostalim s ?estopenjskim menjalnikom pa v predpredzadnji in predzadnji.

 

Zraven se pa zla?e? ?e pri uradni ceni kjer "zgubi?" 100 jurjev, pa napi?e?, da ima oprema trendline pri Passatu ?e serijski dvosmerni climatronic (ni res in stane 100 jurjev).

 

Glede na accordovo opremo (primerljiva je sport in ne executive, kot je napisano) bi morali dokupiti pri Passatu ?e 17" alu plati??a z gumami, trikrak volan s tipkami za upravljanje, tempomat, sredinski naslon za roke, ...) Tak?en Passat je skoraj 300 jurjev zdaj dra?ji od Accorda ?!? Ne pa tako kot v primerjalnem testu, ko je v rubriki "gospodarnost" dobil Passat 11 pik ve? glede na AM na?in dolo?anja cene in njihov izbor opreme (tipalo za de?, parkirni senzorji :whatever: ). Passat na testu kao zmaga za 17 to?k in ?e popravimo samo to dvoje nerealnih to?kovanj je Accord na prvem mestu in tudi s kon?no oceno 5.

 

?e pa v to dru??ino spustimo ?e Mazdo 6 pa je Passat dra?ji za cel milijon od Mazde (tole primerjavo sem ?e enkrat napisal na Avtomobilizem.com http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...er=asc&start=20 ). Res ?koda, da je uvoznik ni posodil na test sam sigurno ne bi bila prva, ker Passat je MORAL zmagati tako kot je MORAL zmagati Golf, ko so imeli primerjavo spodnjega srednjega razreda (mislim da enkrat maja lansko leto). Mogo?e pa prav zato niso posodili ?estke, kdo ve?

 

No?em pljuvati po AM, ker rad berem to revijo je pa v njej ?edalje ve? anomalij in tihega dirigiranja ocen testov tako, da jim na?alost ?edalje manj verjamem. Raje naj se dr?ijo posami?nih testov, da ne bodo padli na nivo ADAC-ovih testov.

 

P.s. le kaj so po?eli, da imajo vsi avti na testu porabo okrog 10 litrov (Avensis celo 12litrov) nafte. To je ?e za bencinarje velik, kaj ?ele za diesle. Isto?asno pa govorijo, da so vozili v koloni (na Vr?i??).

 

P.s.s. trije so bili opremljeni z M+S gumami in imajo ve? kot 10m dalj?o zavorno pot kot trije z letnimi gumami... :blink:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja v?asih so res preve? subjektivni. Mi gre ?e odkrito povedano na jetra ko neprestano hvalijo supertesnega Golfa in tudi po svoje Corollo Verso. Ponavadi naj bi v take teste pisali, kolikokrat je bil na (izrednem) servisu, koliko porabi... Ne pa da v vsaki ?tevilki napi?ejo, da so ?isto navdu?eni ker ima Verso veliko prostora in, da ?ipan Golf fajn leti... :whatever: Saj razumem, da te kaj navdu?i ampak v?asih so kak?ne ocene res malenkost pristranske.

Reklama te moti? OK ?isto mo?no ampak kolikor se jaz na to spoznam jo lahko da vsaka znamka oni pa veselo sprejmejo samo, da pade nekaj cekina. Tut Joker (ra?unalni?ka revija) velikokrat kritizira kak?ne igre, firme nakar drugi? vidi? polstranske reklame teh iger ali pa celostranske od Microsofta... :whatever:When money talk, bullshit walk!

Poraba? saj pri njih ni nikoli majhna, ?e si opazil. Saj vidi?, da dajo ?e ob testih majhnih avtomobilov "akcijske" slike. To je zaradi urednika. Prej?nji je baje zahteval umirjene estetske slike ta pravi ?imve? akcije to ma folk rad. In tudi jaz se ne bi branil, da mi nekdo da avto in mi v bistvu re?e: "Teraj ga!" :bravo:

Pa ?eprav sem naro?nik in sem nasplo?no zadovoljen z njimi ampak sem ter tja ga malo biksajo. sramezljiv

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

avtomagazin je bedarija...tko kot vecina avto revij....

tud mene zanima kako so vozili da so dobili take porabe????

evo zdaj nazaj grede sem imel porabo nekaj pod 10 litrov / 100km...ampak je bla zelo hitra voznja Skopje-Ljubljana (cca 1000km) v manj kot 9 urah ...cca 120km/h povprecna hitrost

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To?no tako Symon...

 

Nimam ni? proti reklamam samo predstavlji si situacijo - re?ejo pri zastopniku za VW: "v redu, damo vam Passata na test, kupimo tudi dvostransko reklamo na prvih dveh straneh (verjemi, da tole ni poceni) zraven pri pogajanju pa tako mi?ikajo z o?mi, da je ?e kar prepih. Kako naj potem izgleda neodvisno in objektivno ocenjevanje si lahko zamisli vsak po svoje.

 

Meni se zdi to ?e preve? o?itno ?e iz ?asov prej?nje primerjave (zmaga Golfa) saj so jim zmagovalca podarili za supertest - valda da ga bo? hvalu saj ga mora? kot protiuslugo. To se je isto zgodilo ?e pred ?asom, ko so imel, mislim, da Audija A4, ki mu je v ?asu supertesta (pri okoli 80.000km) odletel multitronic. Ja cena okrog milijona a so na koncu full prehvalili Audi - me zanima, ?e bi ga, ?e bi morali sami pla?ati ta stro?ek :whatever: .

 

Tudi ko so imeli Multivana na testu so bili problemi (menjalnik ali sklopka - se ne spomnim to?no) pa so ga full prehvalili. Maj?keno preve? o?itno je pri AM tole forsiranje VW, ki sicer "roko na srce" niso slabi avtomobili niso pa ni? posebnega in zraven ?e 10-20% dra?ji od primerljive konkurence.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tud mene zanima kako so vozili da so dobili take porabe????

evo zdaj nazaj grede sem imel porabo nekaj pod 10 litrov / 100km...ampak je bla zelo hitra voznja Skopje-Ljubljana (cca 1000km) v manj kot 9 urah ...cca 120km/h povprecna hitrost

 

 

Za 10 litrov porabe pri dieslu se mora? prekleto po?teno potruditi in to ni normalno testno povpre?je, ki bi ga ljudje/kupci morali vzeti kot kriterij za nakup. Meni to ni ratalo nikoli tudi na bencinskem Clarusu pa sem ga po?teno teral tako po AC, kot po mestu. Pa mi nikoli v 160.000 km, ki sem jih naredil ni pri?la povpre?na poraba ?ez 10litrov (max 9,8 litra).

 

Zadnji tank recimo pri Mazdi je bil 6,88 pa je bilo ogromno vo?nje po snegu z ro?no in zabavanje po ovinkih in parkiri??ih pa ?e 3x sem ril v ?tirikilometrski zasne?en hrib in je lu?ka za TCS tolk ?asa gorela, da sem mislil, da bo vse skupaj kar crknilo.

 

Tako, da jez teh 10 litrov pri testnih avtih res ne razumem - zakaj ne naredijo recimo 100 km testni krog, ki je za vse testne avtomobile vedno enak in po istih cestah (nekaj AC, regionalke in lokalne ceste ter nekaj mestne vo?nje) z vo?njo po omejitvah. To bi bila vedno realna poraba z minimalnimi odstopanji ne pa taki rezultati, kjer sem moral 2x preveriti a res govorijo o dizela?ih..

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni tudi ni jasno, kako so izmerili to povpre?je. TO pomeni, da je morala biti max poraba ve? kot 14 litrov, ker so kdaj verjetno vozili tudi po omejitvah, kjer naj bi bila 6,5?!?.

 

Tak?no povpre?je bi pri?akoval od 2.0 bencinskih motorjev, meni namre? toliko porabi Primera 2.0 karavan 140 konjev, pa ga ne ?param. Po ac 150-180, po mestu pa nisem najbolj po?asen. ?e bi meni dizel rabil 10, jim ga peljem nazaj v trgovino...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak?no povpre?je bi pri?akoval od 2.0 bencinskih motorjev, meni namre? toliko porabi Primera 2.0 karavan 140 konjev, pa ga ne ?param. Po ac 150-180, po mestu pa nisem najbolj po?asen. ?e bi meni dizel rabil 10, jim ga peljem nazaj v trgovino...

 

OK zdaj bom zavil offtopic zato moderatorje, da moj post presko?ijo. :P

Kateri letnik je tale tvoja Primera? P11? Alu je ?e novej?a-P12?

 

Kar se ti?e porabe, poglejmo razmi?ljanje morebitnega potencialnega teh avtomobilov:

-"Motorji 2.0 in 130 konjev.... Kar drago zavarovanje." To je predrago za povpre?nega slovenca, ?e mene vpra?ate. Optimalno (in racionalno) je za povpre?nega Janeza do 80kw (109 konjev).

-"Poraba je glede na teste OGROMNA!!" Vsak Janez, ki gleda tudi na ekonomi?nost bo to opazil

-"Cena dizla je ?e skoraj ista kot cena bencinarja" Torej bo za gorivo porabil ravno toliko kot za malo bolj povpre?en in poceni avto, naprimer Cliota 1.4, 15 dCI, Golfa 1.9TDI (90 konjskega), Polota 1.4, 206ko HDi ali pa recimo 1.6...

-"Ve?ina znamk ima v ?tartu dra?je dizle kot bencinarje" Razen naprimer Toyota, ki ima zdaj akcijo (ali pa se bo to obdr?alo), da je cena ista.

 

In zakaj bi si potem sploh en navaden dr?avljan ?elel te avtomobile? Oziroma ne povpre?en, ker tak si ne more privo??iti takih avtomobilov. ?e pa ?e napraska za tak?en avto ga bo ob branju testa minilo vse. In si bo kupil zgoraj omenjene avtomobile. Ker glede na ?lanek tole niso ekonomi?ni nakupi... "Pa spet pre?altjmo na Cliote... In zakaj bi potem sploh ?e kupili dizla?"

Ne vem ?e sem se dobro izrazil in, ?e ste me razumeli ampak upam, da. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni to ni ratalo nikoli tudi na bencinskem Clarusu pa sem ga po?teno teral tako po AC, kot po mestu. Pa mi nikoli v 160.000 km, ki sem jih naredil ni pri?la povpre?na poraba ?ez 10litrov (max 9,8 litra).

 

Boss s prve roke ti povem da sem spravil mojo mazdo ?e dostikrat na over 10 l Popre?je..... Pa nisem prepri?an da sem ga na "limitu imel"..... :ne vem: Sicer pri alfi sem imel povpre?je od 8.2 do 9.6...se je pa tudi zgodilo da sem ga preko 10 l stisnil..... Ok... konjev je imela isto kot tvoja, je pa imela 400 CCM ve? od tvoje....thats the reason probably.... :ne vem:

 

 

LP david

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Labi boss te bo spet bum bum.... In glej to...tokrat mene ni zdraaveeen!!! :danzoman::ouje:

 

ah ne, jaz sem zlo miroljuben in nenasilen osebek, redkokdaj koga u?gem... ;)

 

 

Bom tole vpra?anje o porabi na AM-forumu zastavil, ker me res firbec matra kaj mora? narest, da z vo?njo v koloni nabije? pri 2.0 dieslu 10litrov povpre?ne porabe. To je 2x ve?ja poraba navaja kot jo navaja tovarna?!?!?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.