Skoči na vsebino

Razmak med vijaki pri 323C

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj sem ?e brskal po forumu sam nisem na?el konkretnih podatkov, tudi v Mazdini bukvici sem iskal in nisem na?el ni?. A ima 323c 4x100 razmaka med vijaki al nima?? Namre? si ?e mal delam spisek ter ?parov?ek za pomladno osve?itev Mazde. Zdej pa me bolj tole zanima, namre? kolega prodaja 16 col feltne z Dunlop gumami vo?ene eno sezono (cene ?e ne vem, ?e nisem vpra?al ker ne vem koliko imam razmak) vendar so nove 16 col gume toooollkkkk drage da me glava pe?e ko cene gledam. Zdej zelo raj? bi imel 15-tke ker so tudi gume za pol cenej?e od 16, vendar me zanima ?e bi bilo potem dost da bi avto spustil za 4 cm, ker ?e sedaj je ogromno lufta med gumo in blatnikom. Ok, sej zdej mam res gor ?e zimske 185/55/15 in sem nekaj na roke meril kolk je to 4 cm ni?je in se mi ?e vedno zdi da je preve? razmaka. Lahko bi pa pa? nabavil gume 195/65/15 pa bi ga bilo zaradi gume manj, samo bi pa guma toliko ve?ja zgledala. Ima kdo od vas 15 col in nizkoprofilne gume ter spu?en avto za par cm, da vidim kako to zgleda?? :D ...matr sej sm cel roman napisu :whatever:

Napisano

Sj sploh ni va?no katero dimenzijo gum ma? gor, ker ?e jih ho?e? homologirat itak morjo met isti obseg, tak da ?e prera?una? bo? videl da je skoraj isti obseg pri 175/70/13 195/50/15 215/40/16

 

Je pa res da so 16" kr drage (jaz sem dal 74ksit za 215/40/16 Toyo) in ?e ra?una? da vsako sezono ene obrabi? :ne vem: je kr bol? met 15"

 

Pa ?e ga bo? spustil sam za 4 cm se bo komaj kaj poznalo.

 

Na tej sliki lahk vidi? mojo 323f z eibachi in gumami 195/50/15

post-23-1128869654.jpg

Napisano

...za kolk ma? ti spu??en avto?

Ker ?e bi ga ?e bolj spustil + podalj?ki, to ne bi blo dobr, bi hitr kje podrajsu :blink:

Na?eloma bi bilo lep?e imeti 16-tke, ker vidim tudi pri drugih spedenanih mazdah, da imajo ve? ali manj 16-tke.

215 pa ne bi gor daju, ker ?e s 195 ne gre nikamor :ne vem:

...no bom povpra?u kolk ho?e met za tist komplet pa da vidmo.

Napisano

Nevem to?no al 35 al 40 mm, je pa defenitivno premalo!

 

Sem gledal KAW fedre kjer se avto zni?a spredaj za 60mm zadaj pa za 40!

 

Sam nevem ?e bo to dosti. Al je ?e mogo?e kdo najdu kako ni?jo varianto, al pa mogo?e ve kako predelati fedre da bi ?lo ?e ni?je.

 

Jaz bi rad da bi bil avto nizek brez dodatnih spojlerjev :D

Napisano

..problem bo ker bo? povsod podrgnu potem, jest mislim nabavt lepe podalj?ke in ne FF-style, tako da bo potrebno pazit samo prednji podalj?ek, ?e bi bil pa cel avto nizek bi pa zihr podvzje povsod porajsu tko da...

60 mm je pa ?e kr ornk ne :)

Napisano

Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok. :jupiii:

Napisano

Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok. :jupiii:

 

 

:bravo::bravo:

 

Lega z eibachi in str?animi amortizerji je res super, ?e sploh ?e so gume nove

 

So pa mazde original res hodo visoke. Moja z eibachi je ?e vedno vi?ja od original honde civic :ne vem:

Napisano

...ma sam ne sme gledat k tavelk zetor ne :blink: ...sam so res visoke, jest ne vem, a so jih za po njivam naredil al kako? ?e vedno ?akam ceno za tiste feltne pa gume, ?e bo ugodno pol vzamem druga?e pa na 15-tkah ostanem.

Napisano

Nevem to?no al 35 al 40 mm, je pa defenitivno premalo!

 

Sem gledal KAW fedre kjer se avto zni?a spredaj za 60mm zadaj pa za 40!

 

Sam nevem ?e bo to dosti. Al je ?e mogo?e kdo najdu kako ni?jo varianto, al pa mogo?e ve kako predelati fedre da bi ?lo ?e ni?je.

 

Jaz bi rad da bi bil avto nizek brez dodatnih spojlerjev :D

 

Ima? ?e mo?nost, da ti prestavijo spodnji kro?nik na amortizerju, posledi?no je potrebno ?e skraj?ati steblo amortizerja.

IPB Image
Napisano

Se strinjam s tem kar je Din napisav, ker men je tut majstr ponudil (ko smo montiral apekse - 40 mm), pa sem mislu da bom mev ?e vedno d?ipa ?erokija, no in bi lahko ?e ?al?ke skraj?al oz. kokr kol se temu ?e pa? re?e in s tem bi prdobu ?e vsaj 2 cm navzdol!

 

Sicer pa ?e misl? ?e kako plasti?no ?aro na avto obe?at, pol ga res najprej spusti, pol pa plastiko gor in ostalo robo, ker kolega (RedWIND - rde? megane) je najprej dal gor neke total nizke pragove, pol pa je ?el avto na operacijo mejd in apeks, pa je blo treba pa? prage dol, pa jih kraj?at, itd. cel fuuuk vse skupi v glavnem.

 

Se pa spla?a (bolj za lastno veselje seveda), ker zadnji? ko sem mel avto zraven enake 323 F BG, mi je bla tista zraven prov sme?na, pa ?eprav je vi?ja samo teh 40 mm!

 

Fantje za v hribe pa je LADA NIVA, no loh je tut za na njivo al pa vinograd ?e ga kdo ima!!! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sj so mi ?e rekli, da lahk prestavim ?al?ko amortizerja, sam pol bi mogu to naredit verjerno takrat ko sem obnavljal amortizerje.

 

A se da to naredit brez da razdre? amortizer. Mislim oboje.... ?al?ko prestavit pa steblo skraj?at.

Napisano

Ja tkrt bi blo dobr da bi ti to nardil, dobr tut zdej, vsaj spredi bi se ti kr spla?al ga zni?at, se mi zdi da bi mev stro?ka kakih 15 kil SIT, sam bo? mev pa velik lep?i avto! :)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

no hvala, zdej si morm to zapomnit :) :) ...tema je good, ker avto bom ni?al in mi kar prav pridejo va?e izku?nje s temi zadevami :D

Napisano

Aja pa ?e bo? dajal gor taprave feltne, se pravi 4 krat 100, po ne pozabit na distan?nike oz. pu?e se temu pravilno re?e, ker druga? bo? mev luft v sredini feltne, kar pa niti slu?ajno ni dobr, pa ?e zadeva te pride samo cca. 2 al 3 kile sit! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

jaz mam spu??eno za 4 cm ,pa tudi 323c imam, pa felne so go 4x100 z gumami 195/50/15. Zgleda dobro, lega pa je odli?na, samo ?e menja? fedre ,daj ?e tudi ?portne amortizere polek.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.