Skoči na vsebino

Razmak med vijaki pri 323C

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Nekaj sem ?e brskal po forumu sam nisem na?el konkretnih podatkov, tudi v Mazdini bukvici sem iskal in nisem na?el ni?. A ima 323c 4x100 razmaka med vijaki al nima?? Namre? si ?e mal delam spisek ter ?parov?ek za pomladno osve?itev Mazde. Zdej pa me bolj tole zanima, namre? kolega prodaja 16 col feltne z Dunlop gumami vo?ene eno sezono (cene ?e ne vem, ?e nisem vpra?al ker ne vem koliko imam razmak) vendar so nove 16 col gume toooollkkkk drage da me glava pe?e ko cene gledam. Zdej zelo raj? bi imel 15-tke ker so tudi gume za pol cenej?e od 16, vendar me zanima ?e bi bilo potem dost da bi avto spustil za 4 cm, ker ?e sedaj je ogromno lufta med gumo in blatnikom. Ok, sej zdej mam res gor ?e zimske 185/55/15 in sem nekaj na roke meril kolk je to 4 cm ni?je in se mi ?e vedno zdi da je preve? razmaka. Lahko bi pa pa? nabavil gume 195/65/15 pa bi ga bilo zaradi gume manj, samo bi pa guma toliko ve?ja zgledala. Ima kdo od vas 15 col in nizkoprofilne gume ter spu?en avto za par cm, da vidim kako to zgleda?? :D ...matr sej sm cel roman napisu :whatever:

Napisano

Sj sploh ni va?no katero dimenzijo gum ma? gor, ker ?e jih ho?e? homologirat itak morjo met isti obseg, tak da ?e prera?una? bo? videl da je skoraj isti obseg pri 175/70/13 195/50/15 215/40/16

 

Je pa res da so 16" kr drage (jaz sem dal 74ksit za 215/40/16 Toyo) in ?e ra?una? da vsako sezono ene obrabi? :ne vem: je kr bol? met 15"

 

Pa ?e ga bo? spustil sam za 4 cm se bo komaj kaj poznalo.

 

Na tej sliki lahk vidi? mojo 323f z eibachi in gumami 195/50/15

post-23-1128869654.jpg

Napisano

...za kolk ma? ti spu??en avto?

Ker ?e bi ga ?e bolj spustil + podalj?ki, to ne bi blo dobr, bi hitr kje podrajsu :blink:

Na?eloma bi bilo lep?e imeti 16-tke, ker vidim tudi pri drugih spedenanih mazdah, da imajo ve? ali manj 16-tke.

215 pa ne bi gor daju, ker ?e s 195 ne gre nikamor :ne vem:

...no bom povpra?u kolk ho?e met za tist komplet pa da vidmo.

Napisano

Nevem to?no al 35 al 40 mm, je pa defenitivno premalo!

 

Sem gledal KAW fedre kjer se avto zni?a spredaj za 60mm zadaj pa za 40!

 

Sam nevem ?e bo to dosti. Al je ?e mogo?e kdo najdu kako ni?jo varianto, al pa mogo?e ve kako predelati fedre da bi ?lo ?e ni?je.

 

Jaz bi rad da bi bil avto nizek brez dodatnih spojlerjev :D

Napisano

..problem bo ker bo? povsod podrgnu potem, jest mislim nabavt lepe podalj?ke in ne FF-style, tako da bo potrebno pazit samo prednji podalj?ek, ?e bi bil pa cel avto nizek bi pa zihr podvzje povsod porajsu tko da...

60 mm je pa ?e kr ornk ne :)

Napisano

Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok. :jupiii:

Napisano

Samo pomoje je glavna uporabnost. ?e menja? fedre za Eibach pa da? ene hude gume je glavno, da se avto potem dr?i v nulo. To, da je avto ?e vedno Traktor (kt moj trenutno) je pa? stranski u?inek. Samo ?ez ovinke te ljudje ne bodo lovili ne glede na to, da izgleda ful visok. :jupiii:

 

 

:bravo::bravo:

 

Lega z eibachi in str?animi amortizerji je res super, ?e sploh ?e so gume nove

 

So pa mazde original res hodo visoke. Moja z eibachi je ?e vedno vi?ja od original honde civic :ne vem:

Napisano

...ma sam ne sme gledat k tavelk zetor ne :blink: ...sam so res visoke, jest ne vem, a so jih za po njivam naredil al kako? ?e vedno ?akam ceno za tiste feltne pa gume, ?e bo ugodno pol vzamem druga?e pa na 15-tkah ostanem.

Napisano

Nevem to?no al 35 al 40 mm, je pa defenitivno premalo!

 

Sem gledal KAW fedre kjer se avto zni?a spredaj za 60mm zadaj pa za 40!

 

Sam nevem ?e bo to dosti. Al je ?e mogo?e kdo najdu kako ni?jo varianto, al pa mogo?e ve kako predelati fedre da bi ?lo ?e ni?je.

 

Jaz bi rad da bi bil avto nizek brez dodatnih spojlerjev :D

 

Ima? ?e mo?nost, da ti prestavijo spodnji kro?nik na amortizerju, posledi?no je potrebno ?e skraj?ati steblo amortizerja.

IPB Image
Napisano

Se strinjam s tem kar je Din napisav, ker men je tut majstr ponudil (ko smo montiral apekse - 40 mm), pa sem mislu da bom mev ?e vedno d?ipa ?erokija, no in bi lahko ?e ?al?ke skraj?al oz. kokr kol se temu ?e pa? re?e in s tem bi prdobu ?e vsaj 2 cm navzdol!

 

Sicer pa ?e misl? ?e kako plasti?no ?aro na avto obe?at, pol ga res najprej spusti, pol pa plastiko gor in ostalo robo, ker kolega (RedWIND - rde? megane) je najprej dal gor neke total nizke pragove, pol pa je ?el avto na operacijo mejd in apeks, pa je blo treba pa? prage dol, pa jih kraj?at, itd. cel fuuuk vse skupi v glavnem.

 

Se pa spla?a (bolj za lastno veselje seveda), ker zadnji? ko sem mel avto zraven enake 323 F BG, mi je bla tista zraven prov sme?na, pa ?eprav je vi?ja samo teh 40 mm!

 

Fantje za v hribe pa je LADA NIVA, no loh je tut za na njivo al pa vinograd ?e ga kdo ima!!! :))

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Sj so mi ?e rekli, da lahk prestavim ?al?ko amortizerja, sam pol bi mogu to naredit verjerno takrat ko sem obnavljal amortizerje.

 

A se da to naredit brez da razdre? amortizer. Mislim oboje.... ?al?ko prestavit pa steblo skraj?at.

Napisano

Ja tkrt bi blo dobr da bi ti to nardil, dobr tut zdej, vsaj spredi bi se ti kr spla?al ga zni?at, se mi zdi da bi mev stro?ka kakih 15 kil SIT, sam bo? mev pa velik lep?i avto! :)

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

no hvala, zdej si morm to zapomnit :) :) ...tema je good, ker avto bom ni?al in mi kar prav pridejo va?e izku?nje s temi zadevami :D

Napisano

Aja pa ?e bo? dajal gor taprave feltne, se pravi 4 krat 100, po ne pozabit na distan?nike oz. pu?e se temu pravilno re?e, ker druga? bo? mev luft v sredini feltne, kar pa niti slu?ajno ni dobr, pa ?e zadeva te pride samo cca. 2 al 3 kile sit! :bravo:

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

jaz mam spu??eno za 4 cm ,pa tudi 323c imam, pa felne so go 4x100 z gumami 195/50/15. Zgleda dobro, lega pa je odli?na, samo ?e menja? fedre ,daj ?e tudi ?portne amortizere polek.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.