Skoči na vsebino

Teflonaska tesnila ventilov

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?anje za poznavbalce mazdinih motorjev.

Ali je res, da se teflonska tesnila na ve?ini mazd ne da zamenjati brez razdiranja glave motorja. Vpra?ujem zato, ker se na citroenih to da pod pogojem, da ima mehanik posebne kle??e za odstranitev starega teflona. Gre za stro?ke takega posega, ki so v tem primeru ni?ji kot pri demonta?i glave motorja.

Mehaniki okoli Celja, tudi poobla??eni pravijo, da se to ne da, jaz pa dvomim v te navedbe.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Sem ?el sedaj opazil tvoje vpra?anje.

 

Praviloma se vsa teflonska tesnila na vseh motorjih menjajo z demonta?o glave. Le malo vrhunskih mojstrov jih lahko zamenja brez demonta?e. Ker za menjavo teflonskih tesnil je potrebno sneti vse z ventila, tudi vzmet, in potem nima? stvari, ki bi ti dr?ala ventil, da ne zdrsne v valj. Ker pa je steblo ventila velikokrat "prekratko", ga potem nima? s ?im prijet, da ga potegne? nazaj. Pa tudi za snet zagozdo s stebla ventila, ki dr?i vzmet, je najla?je, ?e je ventil na drugi strani podlo?en. In ker vse to zahteva vrhunsko znanje in vrhunsko spretnost, se praviloma sname glava. Motorju, ne mehaniku, da ne bo pomote...

Najve?krat je tako, da je potem glava motorja na delovni mizi precej bolj dostopna in zato hitreje narejena, kot ?e bi se delalo na motorju. Pa ?e spotoma se pregleda same ventile in sede?e ventilov.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Sem ?el sedaj opazil tvoje vpra?anje.

 

Praviloma se vsa teflonska tesnila na vseh motorjih menjajo z demonta?o glave. Le malo vrhunskih mojstrov jih lahko zamenja brez demonta?e. Ker za menjavo teflonskih tesnil je potrebno sneti vse z ventila, tudi vzmet, in potem nima? stvari, ki bi ti dr?ala ventil, da ne zdrsne v valj. Ker pa je steblo ventila velikokrat "prekratko", ga potem nima? s ?im prijet, da ga potegne? nazaj. Pa tudi za snet zagozdo s stebla ventila, ki dr?i vzmet, je najla?je, ?e je ventil na drugi strani podlo?en. In ker vse to zahteva vrhunsko znanje in vrhunsko spretnost, se praviloma sname glava. Motorju, ne mehaniku, da ne bo pomote...

Najve?krat je tako, da je potem glava motorja na delovni mizi precej bolj dostopna in zato hitreje narejena, kot ?e bi se delalo na motorju. Pa ?e spotoma se pregleda same ventile in sede?e ventilov.

Na internetu je prikazano kako se to dela na miatinem motorju. Problem z be?anje ventilov se re?i tako, da se pomekne bat v zgornjo to?ko na tistem cilindru, kjer se iz ventilov sname teflon. Za do je potrebno posebno preprosto orodje z dvema "?eljustima", ki primejo teflon skozi vzmet in nato preko navojnega dela na sredini (podobno kot apciger) po?asi izvla?i teflon. Na njegovo mesto se da novega in sestavi zgornji del ventila in tako se potem z obra?anje glavne gredi re?i vse ostale cilindre. Pri tem je pomembno, d je tak poseg cenej?i in bolj priro?en, ker ni potrebno menjati tesnila glave in ga pozneje ?e zategovati. Vendar je o?itno tak poseg "?pansko" selo za uredne servise in tudi druge splo?ne mehanike, saj jim snemanje glave prinese ve? ?.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Mi smo na marcedesu to naredili tako, da se je iz stare sve?ke naredil nastavek za priklop pnevmatske cevi. Potem se da motor v ZML in priklopi zra?ni tlak (seveda je pogoj dovolj dobra kompresija in ne prevelik tlak, da ne obrne motorja). Potem pa z orodjem razstavi? vzmeti zamenja? teflone in sestavi? nazaj. Da bi pa mazda imela posebne teflone pa ne vem.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
    • @tommzy na tvojem mestu bi napisal knjigo z naslovom 101 problem z Mazdo.  Trda vezava cca. 200 strani. Če rabiš založnika javi na ZS.
    • "Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁" A ti to resno? Pri tem,da po tvoje pol avta ne deluje v redu izjaviš tako smešnico??To res samo še dodatno potrjuje, da sploh nisi resen ali pa , da je vse to tvoje pisanje le neko nakladanje . Ko se ti bo dalo končno poklicati na servis in se ti dogovoriti za servis,kjer ti bodo ali ne bodo odpravili te tvoje "napake" pa le sporoči ,da ti bomo vsi čestitali za pogum. Do takrat pa bi bilo fajn, da najdeš svojo staro astro in se v terminu,ko bo Mazda na servisu zopet voziš kot se spodobi.😉
    • Jaz bi tak avto takoj prodal 🤓🤣🥸, ali pa se nehal sekirat, ker boš očitno doživel živčni zlom zaradi vseh malenkosti in nebuloz na avtu, ki te motijo....(kot je bilo zapisano že večkrat, nobena znamka ne dela več na kvaliteti kot pred 10 ali 20 leti....in Mazda tukaj ni izjema, in na koncu ti bodo rekli da je delovanje v mejah tolerance.....kdor je delal hišo in imel opravke z razno raznimi mojstri ve kaj sem s tem želel povedati....ti daš 30k za nov avto ali 200k za bajto, potem pa x delov dela folk ki ima osnovnošolsko izobrazbo in ni vse narejeno na milimeter natančno, istega odtenka, ti pa seveda pričakuješ da bo vse kot iz zlata🤣.....na koncu pa nadzornik ob pregledu reče, da je narejeno v mejah tolerance (moja izkušnja ko so polagali parket za katerega sem plačal 100eur/m2 in so mi ga takega ki je imel najvec belih lis (sam parket je bil bp, samo so imele dolocene deske bolj intenzivne kontraste) polozili direkt v dnevni (pa bi jih lahko v shrambo ali v kuhinjo kjer je pult, hladilnik...in sploh ne bi nihce videl tega....) pa sem protestiral in se kregal in so ga 10m2 vrgli ven in naredili / položili na novo....).....pod črto malo moraš imeti srečo, pa za vsako malenkost se ni treba sekirat v življenju 😉 pa lažje prideš skozi, ne glede na to da nimaš porabe 6,5 ampak samo 7.5 🤓🤔😂 in namesto čričkov malo bolj na glas poslušaš radio....
    • Zato ker se mi ni dalo letat po servisu. 😁 Ampak se bom zmenil ja. Vsaj za dve stvari. Vem, da "jamranje" po forumih ne bo rešilo ničesar.    In ne ne delam reklame oplu. Morda bi moral ostati na oplu ja. 😁Ampak tudi opel ni več opel sedaj ko je pod Stellantis grupo.   Jaz omenjam pomanjkljivosti, napake ravno zaradi tega, da vidim če je kdo že imel tukaj podobno...   Za matrične luči objavim posnetek. Moram v avto po kartico dashcama. Pa pol uredit video.  Ker to je ena stvar ki ne dela dobro. Pri Astri K v 8 letih in skoraj 200.000 prevoženih je redkokdaj odpovedal auto način luči.  Ali je bilo zarošeno pred kamero in je potem izklopilo auto naćin (matrični del) ali pa sem ročno izklopil.  Če je bila kamera zarošena je izpisalo opozorilo.  Tukaj pa mi na vsake toliko samo izklopi auto način. Včasih na pol minute vklaplja izklaplja. Brez opozoril...   Mogoče je pa ponedeljkov ali petkov avto. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.