Skoči na vsebino

Preporu?ene benzinske postaje v Sloveniji

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Opravi?ujem se ?e sem pogre?u z temo. Zanima me ?e se v Sloveniji nekam prodaje eurodizel plus kot na Shell-ovim postajama v nekim zemljama EU? To bi trebalo da je mo?nej?i eurodizel. Mi v Srbiji smo sigurni da je nafta in benzin v Sloveniji zelo dobrog kvaliteta, ampak sem sli?ao od sorodnika v Sloveniji da je bolj?a nafta na Mol-u kot na Petrolu, pa ne vem ?e je to res tako? Ka?na imate vi sikustva z nafto, ker je najbolj?e polnit?

Hvala!

LP!

Igor

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Opravi?ujem se ?e sem pogre?u z temo. Zanima me ?e se v Sloveniji nekam prodaje eurodizel plus kot na Shell-ovim postajama v nekim zemljama EU? To bi trebalo da je mo?nej?i eurodizel. Mi v Srbiji smo sigurni da je nafta in benzin v Sloveniji zelo dobrog kvaliteta, ampak sem sli?ao od sorodnika v Sloveniji da je bolj?a nafta na Mol-u kot na Petrolu, pa ne vem ?e je to res tako? Ka?na imate vi sikustva z nafto, ker je najbolj?e polnit?

Hvala!

LP!

Igor

Tudi jaz sem ?e sli?ala, da je na Molu in OMVju bolje kot na Petrolu. Ne vem pa koliko je resnice v tem:) Znanec mi je celo rekel, da ima manj?o porabo, ko tanka na Molu.

Napisano

Najbolj?a nafta je na OMV. Sem sam testiral in to ve?krat... 10% ni?ja poraba in ve? mo?i avta... Preverjeno na tovornjaku...

Petrol poraba 34 litrov, OMV pa 31 litrov, s tem, da je v isti klanec tovornjak za pol prestave vi?je ?el z OMV... Relacija, te?a, avto, prikolica in ?ofer isti...

Napisano

Nekateri tudi zelo hvalijo AGIP (ima? ga v BTC, na Rudniku, v Vodicah in Dolu pri Ljubljani recimo). Dejstvo je, da vozniki najbolj grajajo PETROL (ki ima tudi najve? bencinskih v SLO), veliko bolj pa hvalijo OMV goriva. Morda je nekaj na tem.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Za Agip in MOL sem samo sli?al, da je tudi kvaliteten diesel...je bil pa problem enkrat pri AGIPu... Kolega imel Toyoto diesel...ni va?en model, pa so mu ob nakupu nove v Celju priporo?ali, na naj NE tanka v petrolu... Je pa tudi en drug tam toyoto kupil, pa ni na petrolu tankal, ampak na AGIPu...pa mu je motor riknu...so na Toyotinem servisu rekli, da zaradi goriva...je pa VEDNO tip na AGIPu tankal in imel vse ra?une shranjene...

?e to lahko napi?em, da sem vedno tankal OMV, ?e se je le dalo, sem pa enkrat pozimi zgodaj zjutraj ?el iz Hrastnika v Pivko...tak zgodaj, da sem ob pol ?estih zjutraj v Pivki bil, pa je bilo ob odhodu iz Hrastnika nafte na minimum, pa sem se komaj do Barja privlekel, nato?il minimalno do OMV...pa sem drugo jutro moral gla?ek o?istit, je bilo pol deci vode notri in je zmrzovalo...

 

NIKOLI VE? PETROL POZIMI!!!

Napisano

Jaz pa vecinoma tankam na Petrolu... pa nisem se nikoli imel problemov z gorivom... Nisem pa vezna na Petrol... pac zapeljem na tisto crpalko, ki mi je na poti takrat, ko imam iti namen polniti rezervoar (ko je prazen :) ) .... Nasplosno nisem nikoli opazil, da bi bilo gorivo kaj drugacno glede na crpalko ... oz. da bi se avto drugace obnasal z gorivi iz razlicnih crpalk... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Tudi pozimi tankam na Petrolu...?e nikol nobenega problema. Je pa zanimiv, da najve? vejo o petrolovi nafti tisti, ki ne tankajo tam :) Mehanik, ki vam pa re?e, da je za okvaro krivo gorivo mu pa razlo?ite, da je totalno nesposoben, nima pojma kje je te?ava, pa bencin okrivi....

Napisano

Ste pozabili "afero" v MB, ko je kompleten avtobusni avtopark obstal, ko je bila huda zima...cca 10 let nazaj? Tisto obdobje je bilo veliko problemov z zmrzovanjem nafte in to tisti, ki so na petrolu talnkali...je bilo v ?asopisih... Tisto obdobje sem v Avstriji tankal, pa je bilo -28 ponekod, pa BP... Je pa tudi od ?rpalke do ?rpalke odvisno...sem na enem petrolu videl, da je imel prodajalec v svojem avtu par karnistrov polnih nafte... Je razlika pri osebnem avtu in tovornjaku zaradi lokacije rezervoarja in cevi, ki so speljane do motorja...na tovornjakih je pa to druga pesem... Pa tudi na osebnem avtu ne bo? opazil 10% razlike, ker avto tak ve? kuri pozimi...

Napisano

Ste pozabili "afero" v MB, ko je kompleten avtobusni avtopark obstal, ko je bila huda zima...cca 10 let nazaj? Tisto obdobje je bilo veliko problemov z zmrzovanjem nafte in to tisti, ki so na petrolu talnkali...je bilo v ?asopisih... Tisto obdobje sem v Avstriji tankal, pa je bilo -28 ponekod, pa BP... Je pa tudi od ?rpalke do ?rpalke odvisno...sem na enem petrolu videl, da je imel prodajalec v svojem avtu par karnistrov polnih nafte... Je razlika pri osebnem avtu in tovornjaku zaradi lokacije rezervoarja in cevi, ki so speljane do motorja...na tovornjakih je pa to druga pesem... Pa tudi na osebnem avtu ne bo? opazil 10% razlike, ker avto tak ve? kuri pozimi...

 

?e gledava kaj se je dogajalo 10 let nezaj, bi ?e vsi kupovali Nokije....pa je vmes ?e propadal. Ampak ?e so ti zgodovinska dejstva tako blizu pogooglaj malo kaj se je lahko leto zgodilo z ve? avtomobili, ki so to?ili na OMV-ju v Kranju...vsi so zaribali. ?it hepens ;)

Napisano

V sloveniji je vsa nafta IZ ISTEGA ZALOGOVNIKA v Kopru, izjema je Agip

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V sloveniji je vsa nafta IZ ISTEGA ZALOGOVNIKA v Kopru, izjema je Agip

 

A dej no, ?e je pa ona babnica na POP tv naredila test, ko se je vozila po obvoznice in je pokazalo, da, ?e to?i? na OMV je tako nizka poraba, da nato?i? samo prvi? in potem si dober dokler ma? avto...ne ubijaj nam na?e vere s resni?nimi podatki, da bistvenih razlik ni :)

Napisano

Dokler bo Slovenija imela eno shrambo goriva (Luka Koper) bo tako. Agip (?e enkrat naj bi - ne vem) vozil iz Italije in Avstrije, kjer ima baze

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V sloveniji je vsa nafta IZ ISTEGA ZALOGOVNIKA v Kopru, izjema je Agip

res je.... :danzoman: lp ale?  :D  B)

Napisano

V sloveniji je vsa nafta IZ ISTEGA ZALOGOVNIKA v Kopru, izjema je Agip

OMV vozi iz AVSTRIJE...iz prve roke...ker me je sam voznik OMVjeve cisterne v Radovljici vpra?al, ?e je kaj razlike in da je iz Avstrije gorivo pripeljal... Bilo pa je, da se je kurilno olje in nafta iz istega rezervoarja v Kopru to?ilo, pa se samo 2dl barvila zraven za kurilno olje dalo...

Napisano

Hvala na velikom odzivu na to temo, ste mi pomagali! :rispekt:  Prvi? sem napolnu 52l na MOL-u ker mi je zraven hi?e in sem skoristu popust na Tu? kartico in ?e opral avto na ?etke za jutarnji dogodek. :prstgor: Naslednje tankanje bo na OMV-u ker je poslednja ?rpaljka pred mejo z Hrva?ko, a v Beogradu vedno tankam na Petrolu. Ampak, mislim da Petrol v Beogradu ne prodaja isto nafto kot v Sloveniji. Oni imaju aditive Q-Max in verjetno zelo slab?o nafto kot tukaj.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Strogo tankam na OMV-ju.Manj?a poraba in meni se tudi zdi ve?ja mo?.

Sem pa zadnji? tankal v Nem?iji njihovo nafto( se ne spomnim ve? katere znamke) in sem naredil 100 km ve? kot ponavadi.

?iva resnica in ?e cenej?a je bila kot pri nas.

 

 

Napisano

Tudi to dr?i...smo leta 87 ?li s staro Lado 1600 v Dortmund, pa je fotr z nem?kim bencinom vidu, kak lada gre...gor smo se 140-150 na uro peljali, z nem?kim bencinom pa do konca...180 je kazal, pa obrati na rde?em...uf, luda ku?a...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Klopko mi je pri?a , ko smo ?li v Friedrichshafen, ?e z mojo pre?njo 6 ko 2.3i benz in smo na eni shellovi pumpi(stran od AC) tankali najdra?ji benz, ki je imel oznako Shell Super 100 Racing, razlika taka da ni blo za verjet, kot bi se avtu strgal, pa malenkost ve? 100 kilometrov sem prevozil ve? kot z omv-jem.

Sicer stro?ek na 100 kilometrov enak, ker je bil drag kot pes.

Bi mogu ?e na sedanjem sakerju to stestirat. :ninja:  :ninja:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Slo roadster.    Po sliki sodeč, je večina brez pleha nad glavo 😉
    • Boss, en majhen nasvet. Ko naslednjič delaš (sestavljaš) video, prosim, da ne lepiš teh dolgih kolobocij, ker povprečno je človek skoncentriran in lahko gleda le kako minuto do dve take monotone posnetke. In se izgubi po poti bistvo. 😉
    • Obvezno bi morali spremeniti cestna pravila. Ker sam poznam eno osebo, ki ima izpit za avto že trideset let, pa si ne upa na avtocesto, ker sovraži hitrost. No, in ko recimo mora enkrat na deset let nujno v Ljubljano, je to zanjo hud šok. In se cijazi tako, da dela kolono, celo tako moteče, da ovira kamione. Na avtocesti sem skoraj vsak dan.  Moje ugotovitve: 1. Najmanj kolon je ravno na samih gradbiščih. Omejitev je sicer 60 km/ uro, a večinoma se tam vozi hitreje (tako kamioni kot avtobusi). "Problem" naredijo kaki turisti, ki se cijazijo s 50km/uro sli manj. Sicer se da tudi prehitevati a za njimi se takoj nabere kilometrska kolona.  2. Največje težave se pojavijo tam, kjer se trije pasovi združijo v dva. Tam je obvezno kolona in to vsak dan, ne glede na to, kateri dan v tednu je.  3. Ko dežuje, so zastoji po celi avtocesti. Moje opažanje je, da tri četrt folka ne zna ali si ne upa voziti "normalno" hitro po mokrem cestišču. Tako nastajajo zastoji tudi na prehitevalnih pasovih. Take kolone znajo bit dolge par deset kilometrov. Takrat se lahko potovalni  čas iz KP do Lj poveča na tri ure.  3. Ko so res velik zastoji, se pravila reševalnega pasu vozniki enostavno  ne držijo več. Ljudje izgubijo živce. Takrat zavlada totalni kaos. Nekateri prehitevajo kar po odstavnem pasu, drugi se naredijo "Francoze" in gredo po sredini, tretji se vstavljajo kar na sredini voznega pasu, tako, da ni prehoda vmes, če bi bilo potrebno.  Najhuje je tam, kjer so trije vozni pasovi. Ni mi jasno, zakaj se tam zadnje čase  ustavljajo kar v treh kolonah.🤔 Včeraj je bilo ravno tako. In je iz Koprske smeri z lučmi in sireno pripeljal rešilec in se je komaj prebijal mimo z pet kilometri na uro . Kaj je s tem folkom, da jim ni jasno, da mora bit vmes razdalja, da gredo lahko vozila na intervenciji mimo. 😡  Cenim pa voznike tovornjakov, ki skoraj vedno, lepo elegantno, zaprejo take prepotentenže, ki se delajo majmune in prehitevajo bodisi po odstavnem ali po sredini. In jih ne pustijo mimo. 👌 5. Kolone nastanejo tudi , ko je več tovornjakov, ki vozijo eden za drugim.  Jaz jim rečem kar "kolona petih kamionov". Razni kamperji, vozila, ki vlečejo kamp prikolice, avtobusi, muzejski primerki vozil itd, se spravijo prehitevati tako kolono  tovornjakov.  Ker so vozili za tovornjaku 100 km/ uro, se počasi premaknejo na prehitevalni, po možnosti več njih skupaj, in takrat je rock n roll. Kamperji, ponavadi kaki muzejski dizel primerki, verjetno ne gredo več kot 100 km/ uro. In "prehitevajo" v nedogled. Ker je več tovornjakov skupaj, se nimajo kam umakniti in se naredi kolona za njimi.  In recimo ti voziš normalno, kot se vozi po prehitevalnem pasu in kar naenkrat vsi bremzajo pred teboj, da je veselje.  6. Prehitevanje tovornjakov. Vsi vemo, da je pri nas na avtocestah to prepovedano. No, in se vsakodnevno to dogaja. In veste kdo je najhujši pri tem? Naši vozniki z slo tablicami. Ker najbrž vedo, da so naši pametnjakoviči ukinili avtocestno policijo in jih ne bo nihče kaznoval. In zopet povzročijo zastoje, ker prehitevajo z par kilometri hitreje.  7. Okvare vozil. Ravno včeraj, ko smo se vračali iz Lj. se je  nad Kastelcem pokvaril en novejši golf na voznem pasu, kjer je zožanje. In je nastala deset in več  kilometrska kolona. Avto so stali v dveh kolonah in ker sta tam zelo ozka vozna pasova, seveda ni bilo mesta za narediti reševalni pas po sredini. Kako je prišel vlečni avto do njega mi ni jasno.  8. Znaki za umirjanje hitrosti na 80,  100, ki sedaj opozarjajo pred Ljubljano, ne pomagajo popolnoma nič. Ravno nasprotno. Če bi ljudje vozili hitreje (normalno) bi bilo po moje manj kolon.  Tam bi morali na vsakem kilometru  postaviti par prometnih policajev (namesto, da se skrivajo po grmovjih in čakajo z radarji, da boš vozil 58km/ uro tam, kjer je omejitev 50), ki bi pospeševali promet. Kot nekoč, ko so miličniki stali v križiščih in so mahali z roko voznikom, da pospešijo, da se križišče čim prej izprazni.  Recimo, da se pelješ enkrat ali parkrat  na teden, mesec po avtocesti, še nekako preživiš to turturo, če pa se voziš dnevno, pa verjamem, da vsakemu popustijo slej kot prej živci.  Jaz preklinjam vsakič kot kočijaš, ko vidim, koliko voznikov je arogantnih, neodgovornih, sebičnih, nevzgojenih, netolerantnih... Za zaključek. Problem je, da so odprli na avtocestah  preveč delovišč naenkrat, kamionskega  prometa in prometa na splošno  je vse več in te naše uboge, dvopasovne avtoceste tega ne "požirajo" več. In tako bo vsako leto huje... Pa ni več važno, ali je poletje, ali jesen, ali je kak praznik ali je torek, vsak dan je podobno.    
    • Take probleme so imeli tudi drugod pa so jih rešili recimo takole   Vas motijo vozniki, ki »kampirajo« na prehitevalnem pasu? Tu bodo morali plačati kar 100 evrov kazni ... AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI S 130 km/h vozite po avtocesti, nakar naletite na voznika, ki se je odločil, da bo do Kopra vozil kar na prehitevalnem pasu. Brez naglice...  
    • Sem mislil, da ne bi, ampak naj vam bo, da boste lahko še kakšno krivdo pri meni našli - hint: pri prvem odlomku nisem ustavil pri stop znaku. Ostalo pa najdite sami.    1. del bi naslov, ko bemwejaš kupi Mazdo pol pa prehiteva po navadi v naselju, kjer je ozka cesta in omejitev 40, pa nato se postavi na pas za levo in nato gasa ter švigne naravnost - jebat ga, to je pač ta premium filing. Še dobro, da ni na isto idejo prišel Italijan v Fiatu, da štarta na brzino v svojo levo predno avtošola sploh spelje. To bi bilo "veselo" in ja zaradi takih manevrov je na tem križišču že počilo. 2. del je malo daljši, da boste ja našli vzrok s čim sem sprovociral ubogega Italijana, da se mi je zaganjal v rit in pol le prišel mimo (žal nimam zadnje kamere, da bi se vse to videlo). Mogoče sem naredil narobe, ker sem se umikal desno, da sem mu dal povod za prehitevanje tako, kot dvema motoristoma, ki si nista upala čez dvojno črto. Res sem žleht, ampak spet ne toliko kot modri avto pred tem Foton Tunland G7 Pickupom (sem mislil, da je ameriški, je pa en navaden kitajc). No blokiral ga je praktično do krožišča, kjer sta šla vsak svojo pot. 3. del pa še tist mojster z motorjem, ki je kar lepo prletel v nizkem letu upajoč, da se bo šzšlo. Tokrat se je, drugič bo pa verjetno cesta kriva al pa kak voznik avta, ko se ne bo.     V glavnem, video sem naredil, ker sem imel občutek, da mi nekaj ljudi tu gor ne verjame in namiguje, da lažem. Sem pa vseeno izpustil tiste počasnele, ker če bi še tisto dodal bi tole bil celovečerec. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.