Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

sem nov ?lan na forumu, dva tedna sem lastnik mazde 6 diesel, 2005 letnik, 127.000 prevo?enih km. Do sedaj sem bil stalno lastnik VW, vendar odkar sem probal mazdo ne verjamem na povratek na nemca. ZAnima me slede?e, namre? v?eraj se mi je pri?gala rezerva, danes tankal vendar prikazovalnik goriva ostaja na rezervi. Je imel kdo te te?ave? Kaj naresti?

 

V upanju na odgovor sem vam vnaprej zahvaljujem

Napisano

Samo prikazovalnij ali tudi lucka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A pa si zares tankal? Da ti niso samo ra?unali? :-) Hec. 

 

Pomoje se ti je plovec zataknil. Zadnji zic dol vzet, pa pumpo ven... To bi bla skrajna opcija.

 

Druga?e pa probi kak reset naredit, akkumulator izklopit za ene 10 minut recimo

Napisano

evo reset je pomagu :) hvala

 

pra?u bi kolk je ?e litrov v tanku ko se pri?ge rumena lu?ka. ?e kdo ve ?

 

Eto odli?no. A ni ponavadi okol 7-10l. ?eprav se ne zana?aj preve? na to. Ko ti zasveti pejt tankat, oz. raj?i malenkost prej.

Napisano

evo reset je pomagu :) hvala

 

pra?u bi kolk je ?e litrov v tanku ko se pri?ge rumena lu?ka. ?e kdo ve ?

Ko se meni pri?ge lu?ka in tankam takoj gre v rezervoar ponavadi 54 litrov.Rezervoar dr?i 64 litrov se pravi, da ostane v rezervi okoli10 litr?kov.Pa na BC se ne zana?aj, koliko je ?e dosega. :prstgor:

 

 

Napisano

Ko se meni pri?ge lu?ka in tankam takoj gre v rezervoar ponavadi 54 litrov.Rezervoar dr?i 64 litrov se pravi, da ostane v rezervi okoli10 litr?kov.Pa na BC se ne zana?aj, koliko je ?e dosega. :prstgor:

 

ja sem vidu da tale doseg ni relevanten haha zmeri manj goriva je blo un mi je pa kazu da lohk zmeri ve? poti nardi, potem pa se je ustavu na 170km :) ?e bi njega ubogu bi ?e na cesti kje ostal :) kolk pa mate kej porabe, js mam 120 konsko verzijo pa mi ka?e 5.5 porabe?

Napisano

ja sem vidu da tale doseg ni relevanten haha zmeri manj goriva je blo un mi je pa kazu da lohk zmeri ve? poti nardi, potem pa se je ustavu na 170km :) ?e bi njega ubogu bi ?e na cesti kje ostal :) kolk pa mate kej porabe, js mam 120 konsko verzijo pa mi ka?e 5.5 porabe?

 

5,5 ?esa? a je to na BC-ju? Ga bo? moral verjetno kalibrirati, ker ti najbr? ka?e, da se kadi.Pri meni:dolge poti, ful nalo?en tam nekje 6,2 z nem?ko nafto ?e manj, me?ani cikel,7 in samo mesto 7, 7-8.

 

 

Napisano

BC 4.7, realno 5.3. skoraj 15% razlike.    Drugace ostane BC med 4.9 in 5.0. Vcasih 4.8. Pod 4.6 ni sans.  Ce prav priganjas tudi 5.2.  Na zalost se zmeraj 0.5 litra vecja poraba od starejsih DITD motorjev.  7 ali vec je sprejemljivo za benz avte, oziroma trilitrske sestvaljne dizle. 

Napisano

BC 4.7, realno 5.3. skoraj 15% razlike.    Drugace ostane BC med 4.9 in 5.0. Vcasih 4.8. Pod 4.6 ni sans.  Ce prav priganjas tudi 5.2.  Na zalost se zmeraj 0.5 litra vecja poraba od starejsih DITD motorjev.  7 ali vec je sprejemljivo za benz avte, oziroma trilitrske sestvaljne dizle. 

Trilitrski bmw diesel je kuril ne?aku 9 litrov, po mestu pa tudi 12. Sedaj ima audi 4 in mu kuri 6,2 in po mestu do osem.

Avto vozi dinami?no, kot se ?ika in ne brez gasa, da bi bila poraba ?im manj?a.

Ne vem, kako prideste do teh ?tevilk. Mogo?e "tovarni?ka" poraba?

 

 

Napisano

Smo ?e nekajkrat ugotovil, da bosta te?ko dva imela enako porabo, ker je zlo odvisno od relacij, na?ina vo?nje in ?asa kdaj se kdo vozi. Razpon je pa? od prazne ceste in vo?nje s konstantno hitrostjo (idealni pogoji), do prometne konice in stalnega pospe?evanja ter zaviranja.(najslab?i pogoji za porabo)

Med obojim je lahko razlika ogromna, sm ?e imel oboje dizla in bencinarja M6, tko da mi analiza porabe ni tuja.

 

Imam pa na sumu vseveda, da je malo natjunal svojo :zvizga:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Medkrajevne voznje, vmes malo preko mesta in seveda avtocesta.  Glede na gost promet na nasih cestah itak ne mores prehitevat ali bit pretirano hiter. 

 

6.5l/100km  mi porabi 1.6 litrski 120KM bencinar 1200+kg.  Zato me visoka poraba CD120 preseneca. Pricakoval sem manjso glede na DITD motor kjer se je dalo vozit s 4.7 litra.   Trilitrski sestvaljni dizel mi je rabil malce prek 7 litrov z istim nacinom voznje.    Pri 50.000km letno se splaca gledat na porabo.

 

Vse preracunano na kilometre in natankano gorivo. Potovalni racunalnik v CD120 je kazal 7.2 povprecje, ko sem dobil avto v roke. Po dveh rezervoarjih je padel na 5.0. Ustalil se je med 4.9 in 5.0. Izmerjena poraba je je 5.3, 5.4.

Vecina ljudi itak ne zna vozit varcno. Oziroma nimajo motivacije.

Napisano

mojih 10,3 je skori vecinoma voznja po avtocesti 140 km/h tempomat..

Seveda LPG goriva?  :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Rad bi videl to vo?njo z mazdo 6 z porabo 4,9 oz. 5 litrov/100.Verjetno bi bilo bolje it z avtobusom, bi prej pri?el na cilj.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Za simbolično ceno prodam gumi prtljažno korito za Mazdo 3 HB (2013 - 2019).   Več informacij na zs.
    • Izjemno zanimiv video za tiste,ki se zanimate za električno orodje,tehniko,in kako je kaj konstruirano. Tukaj za moje pojme nekaj najboljšega med vrtalnimi vijačniki,kar za komercialni trg sploh obstaja. Najprej predstavitev (razmontiranje in sestavljanje) baterijskega prebijača NIV 18 LTX BL 1.6 ,nato polnilca ASC 290 nato LiPower (18650),LiHD (21700) in LiHDX (21700 tabless) baterij,in nato še baterijskega udarnega vrtalnega vijačnika SB18 LTX BLi (udarna verzija brez snemljive Quick-glave). SB 18 (udarna varijanta brez Quick glave) LTX BL ISB 18 LTX BL I      
    • Nekoč je  tisto z valjarjem šlo tako:   Če valjar povozi Gorenjca rata hranilna knjižica, če Štajerca rata pivnik, če pa Notranjca pa bukov furnir.  
    • Sej veš da sam ne pijem alkota oziroma tako redko, da ni omembe vredno in sem vedno bil proti alkoholu za volanom in visokim kaznim, ter da se mora alkohol za volanom merit kot glavni vzrok nesreče in ne kot pridružen vzrok.   Tukaj je namreč problem v tem, da meritev ni zanesljiva, da bi bila nedvoumno ustrezna za izrek kazni. Kazen je do promila natančno opredeljena potem se pa opravi meritev, ki vzbuja dvom o natančnosti. Bo policija pač morala začet uporabljat etilometre, ki so ustrezno zanesljivi.   Bom dal primerjavo, da bo bolj plastično izgledalo kako neustreznost meritve izgleda v praksi... nekoč nekdaj sem tu na forumu že razlagal, kako me je ustavil policaj nekje med Mokronogom in Mirno in mojo hitrost ocenjeval po ZVOKU gum. Da po njegovi presoji se je SLIŠALO, da sem vozil prehitro. Ja če se ne bi ročno uprl in da brez natančne meritve pač ne bom podpisoval prekrška se je omehčal in me spustil z opozorilom, kar je tudi vpisal v svojo črno knjigico. Se pravi še vedno je igral vlogo vsemogočnega in kako je dober, da me je spustil brez kazni pa čeprav ni imel trdnega dokaza.   Policija mora biti prva in vzor spoštovanja zakonov, ker edino tako bo imela dober renome... če pa se pusti vsepovprek, na pol legalno pa lahko hitro začnemo govorit o policijski državi.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.