Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zivjo

imam tezave s prostim tekom. In sicer se dogaja naslednje:

 

ko v?gem mrzlega:

 

obrati se navijejo do 2800 obratov in ostanejo kaksne 2, 3 minute,

potem se znizajo na nekje 2000 in po parih minutah spustijo na 1500.

ko cagar za temperaturo doseze tisto prvo spodnjo ?rtico, se spustijo na nekje 1200.

 

ko se segreje na delovno temperaturo:

 

so obrati v prostem teku vi?ji kot so bili normalno (normalno so bili malenkost pod ?rtico) pri stoje?em vozilu

 

ko se vozilo premika in stisnem sklopko, mi obratomer kaze malenkost manj kot 1000 obratov (pred tem je kazal obrate malenkost nad isto ?rtico kot je bil pod ?tandgasom med gibanjem vozila).

 

stvar ?e ne bi bila toliko mote?a, ?e ne bi imel zaradi tega te?ave s prestavljanjem in zdi se mi tudi, da pri odvzemu plina obrati padejo prepo?asi.

 

je kdo ze imel kaksno tako tezavo?

Napisano

Zna bit  problem v senzorju  prostega teka.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

In to je  ????

 

?teka ti loputa za gas, treba jo je spucat pa bo mir.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

In to je  ????

 

?teka ti loputa za gas, treba jo je spucat pa bo mir.

pozabil sem napisat, da je loputa bila ?e parkrat spucana. tudi obratov se ne da nastaviti ro?no (z briko v diagnosis kontaktih) in v "nastavitvenem na?inu" pa tudi obrati nihajo gor in dol...

Napisano

Poglej ce ti kje cev od luft filtra pusca.

prej  ni nikjer pisalo da mu obrati nihajo.

 

Torej cev med filtrom in lputa gasa in lambda sonda so lahko vzrok, mog?e ?a kaka cevka, po?ena in pu??a,  ki je nataknjena na katerkol priklju?ek na sesalnem kolektorju.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

prej  ni nikjer pisalo da mu obrati nihajo.

 

Torej cev med filtrom in lputa gasa in lambda sonda so lahko vzrok, mog?e ?a kaka cevka, po?ena in pu??a,  ki je nataknjena na katerkol priklju?ek na sesalnem kolektorju.

Cev ne pu??a, je bila menjana, vakum cevke pregledane, vakum zmerjen- je v toleranci, vzigalne tuljave in kabli menjani, maf menjan (za brezveze seveda).

Loputo je v?eraj ?e Pelko na?prical, brez uspeha niti ni imel kaksne posebne ideje (razen da bi menjal celotno hi?je lopute)....

 

Tako, da ?e vedno i??emo kak?no pametno idejo...

Napisano

Cev ne pu??a, je bila menjana, vakum cevke pregledane, vakum zmerjen- je v toleranci, vzigalne tuljave in kabli menjani, maf menjan (za brezveze seveda).

Loputo je v?eraj ?e Pelko na?prical, brez uspeha niti ni imel kaksne posebne ideje (razen da bi menjal celotno hi?je lopute)....

 

Tako, da ?e vedno i??emo kak?no pametno idejo...

a kej cuka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sam sem na svoji 323f 1.4 bencin imel slede?e simptome: nerad je v?gal, ko je bilo de?evno je bilo res verglanje, ko je v?gal je bil zelo nemiren v prostem teku oz. motor se je zaganjal v vi?je obrate, ko si se peljal motor ni imel prave mo?i.

 

Zamenjane so bile sve?ke in kabli, cev za zrak (bila preperela in natrgana na tisti harmoniki), maf senzor, filter za zrak (da smo bili ziher da je pokrov na filtru dobro zaprt), o?i??ena loputa in pa zamenjan razdelilec v?iga.

Sedaj deluje ok ?e 18 mesecev, ob pregledu izgrajenih delov sem ugotovil: natrgana cev za zrak, ko sem jo oblepil s selotejpom je motor spet dobil mo? ob pospe?evanju, zani? razdelilec v?iga, ko sem ga razdrl sem videl, da je v njega pri?la vlaga in zato je imel te?ave z v?iganjem motorja in pa maf senzor, ?e sem dal nazaj stari senzor je bil motor izredno nemiren v prostem teku, se je zaganjal v vi?je obrate, koliko to?no pa nisem gledal.

Upam, da sem kaj pomagal.

Napisano

a kej cuka?

ni? ne cuka. vle?e pa pod nizkimi obrati slab?e (vsaj meni se tako zdi) in sicer ko "le?erno" vozim na 2000 ali 3000 in ga pohodim do konca, se mi zdi kot da bi ga hotelo du?it. ampak ne vedno

Napisano

ni? ne cuka. vle?e pa pod nizkimi obrati slab?e (vsaj meni se tako zdi) in sicer ko "le?erno" vozim na 2000 ali 3000 in ga pohodim do konca, se mi zdi kot da bi ga hotelo du?it. ampak ne vedno

da nima? ti istega problema kot sm ga mel js, ko mi je za?ela cin ?pula po?asi crkovat...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

vzigalne tuljave so bile menjane lani skupaj s sve?kami in kabli. vzigalne tuljave sem pred nakupom tudi pomeril na sekundarju in sta bili tudi v tovarniskih specifikacijah.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Sem zamenjal prednjo lambdo sondo pri prej?njem avtu ki je imel iste simprome kot tvoj in je bilo po tem vse ok. Probaj vendar moras kupiti original, ker s kopijami ne deluje dobro.Lp

Mazda Premacy 2.0DITD 74kw 2005
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

no pa imam nov simptom, ki je obraten od prej?nega. sedaj so za?eli obrati nihat med 750 in 300, danes na semaforju pa mi je celo ugasnil...

kak?na ideja?

Napisano

mam tut jas na moji 323f BA podobne te?ave in sicer pri normalno ogretem avtu so mi na kri?i??ih ali pa pri semaforju obrati padali na 200 pa se potem naenkrat dvignili na nekje 800,to se je dogajalo pogosto,nato sem se odlo?il da snamem loputo ter da jo dobro pre?istim z ustreznim sprejem za ?i??enje loput,s?istil sem tut motor?ek prostega teka in use dobro obrisal s coto. nato sem loputo zmontiral nazaj kamor spada in avto v?gal,mrzel laufa u prostem teku na 1500 kak?no minuto nato se obrati spustijo na nekje 1200,potem pa ko se avto ogreje na delovno temperaturo ?e nekaj ?asa deluje normalno obrati nihajo med 800-1000,nato pa kar naenkrat ko recimo ?akam na semaforju in ko gas spustim obrati obstanejo na nekje 1300-1500,u?asih se potem samodejno obrati spustijo na 900 velikokrat pa morem pohodit gas 1x ali pa 2x in potem se po?asi obrati spu??ajo pod 1000. cevke so cele tudi tista rebrasta cev ki pride z lopute pa na ohi?je filtra je videt cela,zra?ni filter je nov,maf senzor sem ?e zamenjal in ga dal od druge mazde(v tem ?asu ko loputa nagaja). sve?ke sem tut menjal. kaj bi ?e lahko bil vzrok,sumim na motor?ek prostega teka??e bi dobil kje loputo komplet s temi senzorji bi zamenjal in probal ?e bi bilo potem kaj bol?e.

Napisano

no danes sem naredil servis (olje, filtri). mehanik mi je zamenjal tud grafitni konus (povezuje cev od kolektorja in katalizator) pred katalizatorjem ker je spu??al. trenutno mi obrati ne nihajo, mogo?e je bilo samo to. bom opazoval v prihodnjih dneh.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.