Skoči na vsebino

v?ig in nihanje obratov pri hladnem motorju

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem-

 

Ali mi lahko kdo pomaga pri naslednjem vpra?anju, in sicer se pri moji M6 dizel, zjutraj, ko je motor hladen, avto sicer ponavadi v?ge iz prvega poskusa (v?asih iz drugega ali tretjega), nato pa mi dokaj nihajo obrati pri hladnem motorju (med 650 in 850-900 o/min). 

 

Kasneje, ko se avto segreje na delovno temperaturo (tudi ko je ?e prej malo ogret), te?ava izgine in motor te?e, kot da ni ni? bilo.

 

Ima morda kdo kako idejo, kaj bi to bilo?

 

Hvala za vse odgovore!

LP 

Napisano

Tole bo zelo verjetno IMV ventil oz. te?ava z njim. Bolj ko bo mrzlo, ve? te?av ti bo povzro?al, vsaj ponavadi je tako.  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imv ventil

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aha. Kak?na je potem re?itev? Nabava novega? Ali se ga spuca in dela naprej? koliko pa je cena novega?

 

Hvala

lp

IMV uravnava pritisk v common rail cevi iz katere se potem napajajo injektorji.  Gre za elektro-megnetni ventil.  ki ga nadzoruje CPU s pomo?jo senzorja ( ali dveh ), ki dajejo podatke CPU. Ta potem odpira, ali zapira ventil, ki vi?ek goriva visokotla?ne ?rpalke vra?a v rezervoar.  Ko pride do nestabilnega delovanja, je najverjetneje vzrok v mehani?ni zapori ventila, ki zaradi obrabe, ali zamazanosti ne "poslu?a" povelj CPU. V tem slu?aju pritisk goriva v cevi ni zadosten, ali varira. To privede do nestabilnega delovanja motorja.

?e je ventil zapacan, ali delno obrabljen, je vredno poskusiti odpraviti njegovo  "neposlu?nost" z aditivom Metabond Megasel Plus. Doza 250 ml s plasti?no dozirko stane 20 ?+ 3,77 ? po?tnine. Vsebina aditiva zadostuje za do 500 litrov dizla  in pozitivno vpliva tudi na ostale komponente gorivnega sistema, saj ima poleg ?istilne funkcije tudi mazalno in k temu izbolj?uje ?e izgorevanje goriva. Torej najceneje bo? pri?el skozi tako, da najprej poskusi? s tem aditivom. ?e gre za te?ave, ki sem jih opisal zgoraj, ga bo aditiv povrnil v funkcionalno stanje. ?e pa na ta na?in ne bo uspeha, ga bo pa potrebno zamenjati, saj je obrab mehani?nega dela prehuda.

Podatke o aditivu dobi? na metabond. si.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

IMV uravnava pritisk v common rail cevi iz katere se potem napajajo injektorji.  Gre za elektro-megnetni ventil.  ki ga nadzoruje CPU s pomo?jo senzorja ( ali dveh ), ki dajejo podatke CPU. Ta potem odpira, ali zapira ventil, ki vi?ek goriva visokotla?ne ?rpalke vra?a v rezervoar.  Ko pride do nestabilnega delovanja, je najverjetneje vzrok v mehani?ni zapori ventila, ki zaradi obrabe, ali zamazanosti ne "poslu?a" povelj CPU. V tem slu?aju pritisk goriva v cevi ni zadosten, ali varira. To privede do nestabilnega delovanja motorja.

?e je ventil zapacan, ali delno obrabljen, je vredno poskusiti odpraviti njegovo  "neposlu?nost" z aditivom Metabond Megasel Plus. Doza 250 ml s plasti?no dozirko stane 20 ?+ 3,77 ? po?tnine. Vsebina aditiva zadostuje za do 500 litrov dizla  in pozitivno vpliva tudi na ostale komponente gorivnega sistema, saj ima poleg ?istilne funkcije tudi mazalno in k temu izbolj?uje ?e izgorevanje goriva. Torej najceneje bo? pri?el skozi tako, da najprej poskusi? s tem aditivom. ?e gre za te?ave, ki sem jih opisal zgoraj, ga bo aditiv povrnil v funkcionalno stanje. ?e pa na ta na?in ne bo uspeha, ga bo pa potrebno zamenjati, saj je obrab mehani?nega dela prehuda.

Podatke o aditivu dobi? na metabond. si.

 

Lp, jst sem kupil to zadevo metabond megasel plus, dodajal kot je bilo predpisano in po nekaj ?asa uporabe se mi je pri?gala lu?ka za zdrs in motor. Na ra?unalniku smo ugotovili, da je nekaj narobe z izgorevanjem, oz napaka pri turbini. Motor v tem primeru ni ni? druga?e deloval. Lu?ki sta goreli potem, ko se je avto ogrel in tudi ugasnili, ko je nekaj ?asa stal vsaj ?ez no?. Sedaj, ko ne uporabljam ve?, se vsake toliko ?asa ponovno pri?geta. 

p.s. ali bil lahko kaj storil glede tega, da se mi to nebi pri?igalo ve??

Napisano

Sem ?e porihtal zadevo. Je ?el regulator obratov (ventil al kaj jaz vem kaj), smo ga zamenjal in sedaj dela bp. 

 

Hvala za vse nasvete!

 

lp

Napisano

Imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

kaj ta simptom spada tudi med okvaro IMV?: mrzel je ponavadi v?gal v trenutku, zdaj pa verglam malo ve? ?asa. Ko je vro? je bolj?e, ma ni kot je bilo enkrat. Ima da kresne v trenutku.

Napisano

Lp, jst sem kupil to zadevo metabond megasel plus, dodajal kot je bilo predpisano in po nekaj ?asa uporabe se mi je pri?gala lu?ka za zdrs in motor. Na ra?unalniku smo ugotovili, da je nekaj narobe z izgorevanjem, oz napaka pri turbini. Motor v tem primeru ni ni? druga?e deloval. Lu?ki sta goreli potem, ko se je avto ogrel in tudi ugasnili, ko je nekaj ?asa stal vsaj ?ez no?. Sedaj, ko ne uporabljam ve?, se vsake toliko ?asa ponovno pri?geta. 

p.s. ali bil lahko kaj storil glede tega, da se mi to nebi pri?igalo ve??

Maegasel nima zveze s to drugo napako, ?e posebej pa ne more vplivati na turbino. Gre za slu?ajnost, da ti je v tem ?asu ?e nekaj odpovedalo, ali pa je prej?nja napaka napredovala. ?e si pozorno prebral, kaj sem zgoraj napisal, bi aditiv pomagal pri IMV ventilu le v slu?aju zapacanosti, ?e pa je napaka na ventilu ve?ja, npr. da je obrabljenost ventila taka, da ne zapira ve? dovoda goriva, potem je ni magi?ne pal?ke, ki tako napako odpravila.

Nisi dovolj jasno napisal,ali se je po uporabi aditiva motor umiril, ali ne. Torej, ali delovanje ostalo enako kot prej, le, da se je ?e na?gala signalizacija motorja, ali pa se je motor umiril, na?gala pa se je signalizacija motorja.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

kaj ta simptom spada tudi med okvaro IMV?: mrzel je ponavadi v?gal v trenutku, zdaj pa verglam malo ve? ?asa. Ko je vro? je bolj?e, ma ni kot je bilo enkrat. Ima da kresne v trenutku.

Najverjetneje. So pa lahko tudi drugi vzroki, delovanje ?ob, kompresija....

Nisi omenil koliko ima prevo?enih. Nekatere stvari se z obrabo spremenijo. Tudi dedki so v mladosti "kresnili" od prve, ko pa pridejo v zrela leta, morajo dlje ?asa "verglati", da v?gejo (ali pa tudi ne).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

avto ima 205kkm. To je za?el delati pred kratkim. Vitalni deli mislim da so zdravi.( injektorji, kompresija).

Znanec je imel te?ave delovanjem motorja druge blagovne znamke. Svetovano mu je bilo sva?ta. Skorajda je obupal nad vozilom, ko je spoznal maherja, ki se v elektroniko spozna nekoliko bolje od tistih, ki zgolj priklju?ijo tester in modrujejo o okvarah, saj nekatere  tester poka?e takoj, druge pa je treba de?ifrirati. Pokazalo se je, da je bil nekje nek mali stik, ki je me?al ra?unalnik. Stvar je lahko prosta kot fi?ol, seveda, ?e jo pozna?. V enakih pogojih pa bi nekdo zamenjal pol motorja. Tudi sam sem imel te?avo z raznimi lu?kami in sicer po tem, ko sem dal nekomu zamenjati sklopko. Bil je neroden in je samo eno vakum cevko po?kodoval, in kazalo je razne napake, predvsem pa na te?avo z izpu?nimi plini in bil problem s posko?nostjo vozila. Po njegovem naj bi ?la lambda sonda. Ni? od tega. Na pravem servisu pri poznavalcu je bil zadosti pogled, brez priklopa na tester, ki bi itak kazal na nekaj drugega.

205kkm je veliko in malo. ?e ti rabi okoli 6,3 l/100 km, je skozi drobovje motorja zgorelo 13.000 l dizla, to je cca 3250 l na ?obo in cilinder in vse skupaj skozi izpu?ni sistem. Veliko in malo, predvsem pa precej dela za ?obe, ki za vsak ciklus v povpre?ju vbrizgnejo gorivo nekje 4 x. Torej ne bi bilo ni? ?udnega, ?e ne bi delovale ve? optimalno in se pojavlja nekaj malega "astme" na hladno. Ampak to je zgolj teorija. Mogo?e je kaj malega. 

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Imv

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Tudi meni je danes na kriziscu tko lagano crknu obrati so pa minimalno nihali tm 850 pa minimalno gor pa dol .. to je sicer prvic da mi je crknu.. se je pa zgodilo ko sem se odpravljal na siht s tem da sem ga prizgal pa imel v leru ksne dobre 5 minut potem sem pa speljal.. na prvem kriziscu mi je pa riknu

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.