Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Hojla!

 

?e nekaj ?asa ni delal CD changer v moji mazdi 3 GTA. Bose ozvo?enje, changer za 6 CDjev, zna brat MP3.

 

Preko komande (ugasnjen radio) z gumbi "Power", "Clock" in "Media" hkrati vstopi? v avtodiagnostiko, poka?e 22:Err01. Kode se da dobit na netu, pri meni je koda kazala na okvaro na 6 mestu changerja. Kodo napake se da resetirat, tako da v stanju prikaza kode napake pritisne? power in desni gumb spodaj, tisti, s katerim nastavlja? balance in fader.

 

Po iskanju na netu sem na?el serviserje v USA, ki zadevo zrihtajo za borih 295$, pa po?tnina tja in nazaj, itak. Izka?e se, da fantje kar dobro ?ponajo.

 

Radio sem vzel ven, ga razstavil do changerja. V changerju so bile plo??e na eni strani precej vi?je, kot bi enkrat vmes presko?il mehanizem.

 

Na delo veselo:

  • vse poslikat in to ponavljat vsaki?, ko kak ko??ek odlo?i? na stran
  • zelo pazit na flat kable in jih pravilno jemat iz konektorjev
  • po vsakem koraku vijake spravit na lo?eno mesto
  • mehanizem za branje CDja se da dobit stran v kompletu, spodaj je ena vzmet, ki se dr?i mehanizma changerja
  • mehanizem changerja razstavit. Spodaj je komplet zobnikov, ki so uparjeni skupaj, kar je veeeelik bavbav nazaj dobit
  • zares pa: trije nosilci/izbirniki za CD nosilec so sinhronizirani med seboj, vsak mora bit ujet tako, da se luknjica v zobniku pokrije z luknjico v ohi?ju
  • izbirniki CD nosilcev pridejo nad vsemi pladnji in pod zgornjim pokrovom. Pal?ka na ?rnem nosilcu pride pod zgornji pokrov.

Sledi sestavljanje nazaj:

  • zeloooo pozoren mora? bit na vzmeti in na to, da da? v vsakem koraku vse vijake na svoje mesto nazaj. Tule ni dela na pamet, fotke so nujne!
  • kontakte na flat kablih obvezno zbrisat (vla?en ?istilni rob?ek za o?ala je ena dobra opcija) in pazljivo vtaknit nazaj, konektorje zapret (en konektor je samo za vtaknit, oni, ki pride z glavnega ohi?ja changerja)
  • sestavit vse skupaj

Ko zadevo spravi? nazaj v avto in da? kontakt (no, v ono prvo pozicijo, druga?e za?ne ventilator pihat in ne sli?i? changerja) se lepo sli?i, da se changer sprehodi skozi vse pozicije CDjev. Men se je tako nasmejalo, da je ?e zdaj sonce zunaj :D

 

Potreb??ine:

  • izvija? PH2 za radio ven spravit in za 50% vijakov pri razdiranju radija
  • izvija?i PH1, PH0 in PH00 za razstavit changer
  • dobra ?pi?asta pinceta ali tanke kle??e za snemanje in ponovno name??anje vzmeti (jih je... menda 11, dodatne tri so brez u?esc, na nosilcih pod vijaki)
  • plo??at izvija? 0,8x4mm za snemanje changerja iz ohi?ja in za snemanje pokrova changerja

To bi bilo menda vse. Zadeva deluje, not je po?rl vseh ?est CDjev in jih potem tudi pridno izpljunil ven.

 

Malo mi je ?al, da nisem fotkal, ko sem zadevo spravljal nazaj skupaj, ampak na to takrat tudi pribli?no nisem imel ?asa mislit :)

 

post-6502-0-73024300-1413718038_thumb.jpg

post-6502-0-05911100-1413718058_thumb.jpg

post-6502-0-27764900-1413718094_thumb.jpg

Napisano

respect

 

tole je treba imet tud mo?no voljo, da se spravi? podirat ... :rispekt:

33112_1.png

Napisano

Bravo mojster, VSE POHVALE!  :rispekt:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ooo hudooo. Ej ?estitke za trud in pa uspe?en operativni poseg ;-)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.