Skoči na vsebino

Nastavitev ksenon ?arometov


Priporočeno sporočilo

  • 1 mesec kasneje...

Zani? ?aromet, ker je pokvarjen mehanizem za spreminjanaje-avtomatsko nastavitev vi?ine. Potrebna je zamenjava celotnega ?arometa, na ?alost.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

 

 

Bok

 

Spet neke te?avice z ?estico... Ne vem ?e mi je crknil moto?ek za nastavitev lu?i v ?arometu ali senzor za vi?ino... Ko dam kontakt se ?uje brnenje motor?ka, vendar se ne zgodi ni?...

 

Motor?ek ali senzor, to je zdaj ?

 

hvala

?e no?e? kupit nove lu?i jo lahko ro?no (fiksno) nastavi?.To naredi? tako, da  zapelje? avto  pred kak zid, vzame? imbus klju? 6 in vrti? vijak na lu?i zgoraj toliko ?asa, da sta oba snopa poravnana.Paziti mora?, da ne gre? previsoko z snopom, ker ti druga?e "pade" vijak iz navoja in  vse skupaj gre dol. In potem mora? razdret celo lu?, da dobi? vijak spet v navoj.V ve?ini primerov je tak?na nastavitev v redu razen, ?e ima? ful nalo?en avto do tilta. Takrat pa? spet pred zid in z imbusom "spusti?" lu?.

To ti je najcenej?a varianta.Je pa fora, da ti bo lahko ta lu?, ki te zafrkava  ?ez nekaj ?asa sama od sebe za?ela spet funkcionirat in ti bo svetila previsoko, ker ?e si jo prej na?telal  ro?no bo mislila, da je to sedaj spodnja to?ka.

Takrat spet "popravi?" nivo in pri naslednjem vklopu bo svetila v redu.

Seveda vsak to naredi na svojo lastno odgovornost.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....
    • Da ne omenjamo lastnikov Škodilakov.
    • Z veseljem! zoom zoom!  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.