Skoči na vsebino

menjava wankla


mirchy07

Priporočeno sporočilo

Ce imas voljo, cas in denar, se verjetno vse da... ;) ...

 

Ena taka predelava je dokaj znana .... >> http://www.ad-pecjak.si/eco/Bolt_SLO.htm

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam namen kupiti rx8,vse vem glede porabe in tezav pri tem wankel motorju,ampak me zanima ce kdo ve,ce je mozno dati kaksn drug motor not namest wankla,hvala ;)

Predlagam, da pokli?e? Mitjo iz Maribora (na tem forumu MitjaMx6T) ali pa poi??i kontakt od Mitja Sorko vzdr?evanje vozil. On je ma?ek za Wankle in ostale zadeve, pa vpra?aj.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam, da pokli?e? Mitjo iz Maribora (na tem forumu MitjaMx6T) ali pa poi??i kontakt od Mitja Sorko vzdr?evanje vozil. On je ma?ek za Wankle in ostale zadeve, pa vpra?aj.

Jp, on ze dela neki podobnega zase :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Druga opcija je pa na? kolega Ernest Pan?ur, ki ima tudi s svojo rumenko neke tak?ne na?rte! 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

imam namen kupiti rx8,vse vem glede porabe in tezav pri tem wankel motorju,ampak me zanima ce kdo ve,ce je mozno dati kaksn drug motor not namest wankla,hvala ;)

 

Seveda se da zamenjat motor, je bilo ?e parkrat narejeno. Ve?ji problem pa je denar in pa najti ?loveka, ki ti bo pripravljen to narediti. Veliko pa je odvisno tudi od tega kak?en motor ?eli? dati noter, ker to ni tako preprosto kot samo dati en motor ven in drugega notri, pa? pa mora? ra?unati da to s seboj potegne ?e menjavo elektronke, menjalnika, pogonskega mehanizma, predelavo motornega prostora,... Pa? odvisno od motorja, nekateri bodo zahtevali ve? predelav drugi pa manj. Zato je dobro ?e najde? mojstra, ki ti bo ?e od samega za?etka znal pri tem svetovati. Za za?etek pa lahko kontaktira? Mitja, tako kot so ti ?e prej povedali, pa ti bo on sigurno znal povedati ve?, ?e ?e druzga ne saj okviren prora?un. Aja, kak?en motor si pa mislil dati not?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo,zelo vam hvala na vasem casu in trudu,ker ste mi veliko povedali,kar se tice motorja,zihr nebi dau neki malega,najmanj 136 kw pa gor,ker vse ostao mi je

brezveze,najdu sm na avto netu, eno od RX-8 ima pa 74000 km narjenih,tko da mislim da ji je motor ze po vsej verjetnosti ze pri koncu,tko da bo potrebno verjetno novega,glede porabe me neskrbi,sam tatezava z kompresijo me mal mot,se enkrat HVALA ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot prvo,zelo vam hvala na vasem casu in trudu,ker ste mi veliko povedali,kar se tice motorja,zihr nebi dau neki malega,najmanj 136 kw pa gor,ker vse ostao mi je

brezveze,najdu sm na avto netu, eno od RX-8 ima pa 74000 km narjenih,tko da mislim da ji je motor ze po vsej verjetnosti ze pri koncu,tko da bo potrebno verjetno novega,glede porabe me neskrbi,sam tatezava z kompresijo me mal mot,se enkrat HVALA ;)

Odvisno kok je kdo delu z avtom... drugac pa grejo po okrog 130kkm...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da? noter enega V10 iz Corvette ali kakega Mustanga, to bi bilo potem veselo in MNOGO ve? kot ?elenih 136kw.  :aaaaa:

 

Kot re?eno kolega Ernest ravno sedaj dela nek dirka?ki projekt, pa bi garant znal tudi tebi kaj zanimivega svetovat. 

 

Jaz sem recimo ?e razmi?ljal (bolj na glas teoreti?no razpravljal o tem), da bi kupil Rx8 s slabim motorjem in noter kak?nega V6, npr. Mazdin KL-ZE, ampak to bi znalo bit ogromno dela, ?e samo zaradi vrste pogona, ki ga ima eden zadaj, drugi pa spredaj, pa ?e marsi?esa.  :glare:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tuki kupi? deluxe kit http://www.ls1rx8.com/

 

Potem rabi? pa sam ?e motor z menjalnikom nekje zbrskat in vse skup pustit enmu mojstru kak?en mesec. :prstgor:

npr. http://www.ebay.com/itm/2005-GTO-LS2-6-0L-engine-T56-6-speed-Manual-Transmission-81K-LS1-LS3-/191421860486?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item2c91a1ca86&vxp=mtr

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem recimo ?e razmi?ljal (bolj na glas teoreti?no razpravljal o tem), da bi kupil Rx8 s slabim motorjem in noter kak?nega V6, npr. Mazdin KL-ZE, ampak to bi znalo bit ogromno dela, ?e samo zaradi vrste pogona, ki ga ima eden zadaj, drugi pa spredaj, pa ?e marsi?esa. :glare:

Neki takega se ze dela... Dela in stroskov pa nebo lih mal ;)

Drugac je pa eno teorija, drugo je pa praksa! ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce vse dobr postudiram je to kr velik dnarja,tko kot ste vsi rekli,sam nevem resitve za to kurcevo kompresijo,ali pac bomo delali generalke vsakih cca 100.000,pa se to nevem,ali drugi motor vsakih 100k,pa zanimal bi me koliko kej pride generalka na tem wankl motorju

Ne obremenjuj se toliko s to kompresijo, ni tak bav bav kot bi nekateri radi prikazali :D ?e te pa res toliko skrbi pa lahko vgradi? tudi kak?na performance tesnila ki naj bi bila bolj odporna in dolgotrajna ali pa pose?e? ?e po kak?nih drugih predelavah. Druga?e pa generalka stane okoli 3000?, kak?ne so pa trenutne cene pri nas ti pa ne znam to?no povedati

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce vse dobr postudiram je to kr velik dnarja,tko kot ste vsi rekli,sam nevem resitve za to kurcevo kompresijo,ali pac bomo delali generalke vsakih cca 100.000,pa se to nevem,ali drugi motor vsakih 100k,pa zanimal bi me koliko kej pride generalka na tem wankl motorju

Ce ga vozis vedno nad 4krpm, pa da ga mrzlega ne pritisnes (segreje se itak u minuti) bo zdrzal vec kot 100kkm ;)

So pa v fl baje izboljsani motorji :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jst vem ko ga kupim da bom mirkal na njega sam problem je v tem kako ga je prejsni lastik mirkal,jst mam zdei volvo s60 D5 136kw,in tudi je ista stvar ce ga nemirkas turbina bi hitr crknila,tko kar se tega tice,da ne bo problema,pa zanima me se neki,a se da ta kompresija nekak zmerit preden ga kupim,da bi ga zapelu na kaksn servis da pogledajo ce je vsaj normalna ali kej podobnega,hvala ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kompresijo naj bi se dalo zmerit, ja. Druga?e pa je tudi dober test, ?e topel v?iga oz. kako hitro v?ge (koliko sekund vergla preden zalaufa, naj bi bil odraz stanja motorja).  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 6k vbrizgava ne 4k, vendar zaradi porabe vsak spara in s tem unici motor, kdor ga zna voziti mu bo delal do konca. Ce se me motim lucka zagori ob 6k, zato tudi je

Problem je dase ta avto kupuje z ocmi.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 6k vbrizgava ne 4k, vendar zaradi porabe vsak spara in s tem unici motor, kdor ga zna voziti mu bo delal do konca. Ce se me motim lucka zagori ob 6k, zato tudi je

Problem je dase ta avto kupuje z ocmi.....

Tocno to... drugac pa Mitja prav, da se mazanje zacne nad 4krpm ;)

jst vem ko ga kupim da bom mirkal na njega sam problem je v tem kako ga je prejsni lastik mirkal,jst mam zdei volvo s60 D5 136kw,in tudi je ista stvar ce ga nemirkas turbina bi hitr crknila,tko kar se tega tice,da ne bo problema,pa zanima me se neki,a se da ta kompresija nekak zmerit preden ga kupim,da bi ga zapelu na kaksn servis da pogledajo ce je vsaj normalna ali kej podobnega,hvala ;)

Za D5 pa vem, da so problemi. Par tednov nazaj sma jih s kolegom sla par pogledat... Ceprav zgleda, da avto lavfa dobro, ko ga prklopis na racunalnik pa pokaze ni dani... Tak daje kr neki casa trajal, da sma najdla enga dobrega :)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

O keri lu?ki pri 6k je to govora? 

 

Sicer pa je pri teh avtomobilih enostavno treba vzeti v zakup, da so poceni za to kar ponujajo in je za pri?akovat, da bojo nastali stro?ki med uporabo. ?e bi bil rx8 tehni?no neproblemati?en oz. nezahteven avto, se rabljeni definitivno ne bi prodajal na avtonetu pod 10k?.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.