Skoči na vsebino

Mazda 6 overload / pokanje v ovinku


Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem!

Imam eno te?avo... :dudek:

Malo sem brskal po forumu, pa ne najdem ?esa podobnega...namre?, ko grem z avtom v ovinek, zadaj okrog podvozja nekaj po?i, in ko zravnam iz ovinka, spet po?i nazaj. ?e grem lepo po?asi in previdno v ovinek, ne po?i ni?. Sicer ni ni? poseden ali karkoli, tudi ?ez luknje ni ni? narobe, pa tudi med vo?njo ne opa?am ni? nenavadnega.

 

Velika verjetnost obstaja, da se je zgodilo zaradi preobremenjenosti (smo ?li v Ikeo, pa nas je zaneslo...).

Spra?ujem, ?e so simptomi znani ter kaj okvirno bi lahko bilo in koliko, predvsem da se psihi?no in finan?no pripravim... :)

 

Hvala pa lep dan!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preveri, ?e nima? slu?ajno kak?nega fedra po?enega, ker tole je res ?udno. ?e bi ti pa ob zavijanju pokalo SPREDAJ, bi takoj rekel, da poglej zglob na polosovini.  :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Evo, na?el...po dobre pol ure buljenja v podvozje sem ugotovil, da se je snel kon?nik stabilizatorja, oziroma rear stabilizer control link, pokanje pa je prisotno, ker ?tanga predvsem pri levem ovinku zatika ob stabilizator.

na?el sem celo eno temo ta to temo iz decembra 2007, ampak tukaj gre za sprednji kon?nik: http://www.mazda-si.net/topic/4146-nagradno-vpra%C5%A1anje/

Ker imam namen iti na servis po praznikih, me zanima, ?e je fejst nevarno se vozit ?e kakih 1000 km s tem oz. brez tega.

V bistvu me zanima tudi, kaj hudi?a dela ta ?tangica, glede na to, da jo testirajo na en hudo majhen moment (0,23-0,47 Nm)??

Sicer pa mislim da je bila to ?e starej?a po?kodba pri meni, vendar sem zdaj ko sem malce obremenil vse skupaj, samo ?e dotolkel bogo ?tango :)

 

Aja, btw, ve kdo mogo?e kolko bi zadeva stala? razmi?ljam, ?e bi zamenjal na obeh straneh, pa da se psihi?no (beri: finan?no) pripravim :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Ah, stabilizator ?tangce stanejo cca. 12? komad. Je pa fajn zamenjat na obeh straneh ?e ?e menja? ;)

 

 

Kje bi bilo najbolj?e naro?iti te stabilizator ?tangice? na servisu so precej (beri 5x) dra?je, na ebayu cca. 60e za par s po?tnino vred, do Avto Pelkota imam pa malo dale?...

Hvala! :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kje bi bilo najbolj?e naro?iti te stabilizator ?tangice? na servisu so precej (beri 5x) dra?je, na ebayu cca. 60e za par s po?tnino vred, do Avto Pelkota imam pa malo dale?...

Hvala! :)

SAJ to dobi? pri vsakem prodajalcu, pa malo za ceno handla? in bo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obstaja ?e ena opcija, kjer sem jaz kupil ?e nekaj avtodelov in bil izjemno zadovoljen s ceno; Avtocona d.o.o.

 

http://www.avtocona.si/

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Kolega ima novega mercedesa in ima interval na 40Kkm. Sam ga naredi še enkrat vmes in potem na uradnega po servisnem protokolu. Edino prav. 
    • Uradno je na mojem 2 leti ali 30k km. Javi pa mi med 16-17k prevoženih, to je ca. 5% intervala še, ne grem do 0%. Po barvi olja je še ok. Saj sedaj se konča jamstvo in bo prešel na moje servisiranje.   Alfo sem na 14k menjaval in je bilo črno. Seveda pa potem imel težave z garežem in multiair enoti. Uradni interval 30k, kasneje spuščen na 15k.   Tudi na m2 je bilo leta črno na 5-6k. Moj interval je bil potem na 7k, ko sem uspel to ven oprat.   Dopade se mi inteligetni interval, ker računa glede na zlorabo avta. Mestne vožnje in agilna vožnja je velika razlika proti 130 na AC.
    • Na misel mi ne pade, da bi olje menjal na več kot 15Kkm. 
    • Ne, nimam. Prejsnji mesec sem sipo zamenjal, sedaj se srna... ce bi vedel kako polico imam, ne bi. Bom pri naslednjem zavarovanju malo spremenil to zadevo.
    • To je 4 cilinder, če se ne motim?   Ta ima moker zobati jermen. Mašina je ok, če se res pazi na menjave olja. Če se dela na intervale 30k, lahko pri mestni vožnji začne razpadat. Ko ti kosi pridejo na oljno črpalko ali pa v turbino je konkretna škoda. Za to ima MK4 1.5 (3cl) verigo in inteligetni senzor izrabe olja.   Sem gledal nemce, ki so rekli, da z redno menjavo je mašina super.   Pozanimaj se ali ima res jermen (tu nisem prepričan, če celo na koncu niso imeli verige) in kdaj je bil menjan. Če je bil menjan, karter dol potegnit in pogledat če so kosi jermena noter. Potem pač delaš fluš. Drugače pa takoj jermen menjat.   Če je po čudežu veriga teh skrbi ne boš imel.   Potem je še klasika vse sodobnih mašin: carbon buildup. Ampak to je pri vseh znamkah.   Meni po obliki zunaj in znotraj ti niso sedli, ampak okus je relativen.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.