Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imel bi eno vpra?anje in sicer za vse, ki imate navadna jeklena plati??a in radkape: Je funkcija radkap dejansko ?e kaj drugega kot samo okras??

Namre? ve?krat  se mi je ?e zgodilo (nazadnje ravno zdaj ko je bil veter+sneg), da mi je sneg za?opalo fajn med radkapo pa felno in potem je seveda zmrznilo, jas pa ?tudiram celi cajt na avtocesti kaj za vraga se dogaja, da mi avto trese.

Razmi?ljam da jih sploh nebi ve? gor dajal ker pol ko trese pa vse dol jemat pa ?istit pa pol spet gor samo zavoljo ker lepo zgleda se mi res ne ljubi (sicer sem precej na cesti, cca 800 km/teden).

Napisano

Na zimskih gumah in jeklenih plati??ih nisem nikoli mel radkap gor.... :closedeyes: ...?rna barva plati?? na vsak avto pa?e... :zvizga: ...

Napisano

Jaz jih imam montirane vedno pozimi na vsakem avtu. Seveda uporabljam originalne, morajo pa biti ?imbolj zaprte. Neke "fency blabla varianta plastikfantastik" z velikimi odprtinami odpadejo, ker tam notri se pa res nabere sneg in potem ima? same probleme.

 

 

Seveda so prednosti: -

- avto je lep?i :danzoman:

- plati??a ne rjavijo, ker jih pesek in sol ne tepeta diekno

- ?e pa so ?e rjava, se pa ne vidi :danzoman:

- vijaki in matice so ?isti.

 

V glavnem, nikoli te?av z njimi, samo ustrezna plastika in ?im bolj zaprte morajo biti.

 

lp

Napisano

Na prvi Mazdi sem imel kovinske feltne in radkape pa ni bil nikoli problem sneg pod radkapo ampak je bil problem, da se je nabral na notranjem delu feltne s tem delno stopil in nato pomrznil, da je treslo kot pri norcih.

33112_1.png

Napisano

Konec koncev te hitro pride ceneje oz. si tam tam ?e nabavi? "zimske litke" - dvojno lakirane, colo manj?e in je to to. Prav tako vsako leto 2x pri?para? za centriranje in premonta?o (npr. jest sedaj ?e tretje leto nisem centriral), guma manj?e dimenzije je cenej?a, + pokrove ne izgubi?, ti jih ne ukradejo in konec koncev na litkah je avto lep?i. ?e ima? pa kovinska plati??a ?e od ?tarta pa razumem, v kolikor ne nabavi? litih letnih plati??.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.