Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo formura?i!

 

Nisem nek ekspert pri avtih zato me zanima ?e je filter pra?nih delcev in kabinski filter ista stvar? Filter zraka pa je svoja zgodba. Imam prav? Prosim za odgovor ker ne razumem nekaterih ra?nuov prej?nih lstnikov moje mazde :)

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Zdravo formura?i!

 

Nisem nek ekspert pri avtih zato me zanima ?e je filter pra?nih delcev in kabinski filter ista stvar? Filter zraka pa je svoja zgodba. Imam prav? Prosim za odgovor ker ne razumem nekaterih ra?nuov prej?nih lstnikov moje mazde :)

kabinski filter in filter zraka (ponavadi je mi?ljen filter motornega zraka) sta oba zra?na filtra. prvi ?isti zrak, ki ga diha? ti v avtu, drugi pa ?isti zrak, ki ga "diha" avto.

filter pra?nih delcov pa filtrira izpuh.

Napisano

 

filter pra?nih delcov pa filtrira izpuh.

 

 

Pomoje tukaj ni misljen filter trdih delcev (DPF) ... ali?

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Filter prasnih bo lahko bil kabinski

Dpf je pa trdih delcev

Glavna razlika pa je 25? vs 2500?

:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Hvala za odgovere.

 

Mislim da dpf ne bo ker imam mazdo 6 2004 in ti letniki nimajo tega zloglasnega filtra ne?

 

Sem pa ravno videl tudi na ra?unu da je omenjen filter cvetnega prahu..to je enako kot kabinski?

 

Mogo?e servisi ''po svoje'' imenujejo isto stvar.g

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Pomoje tukaj ni misljen filter trdih delcev (DPF) ... ali?

 

 

Filter prasnih bo lahko bil kabinski

Dpf je pa trdih delcev

Glavna razlika pa je 25? vs 2500?

:)

 

Filter trdih delcev nekateri pravijo tudi tistemu, kar nosimo na riti (gatam) :hohoho:

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Hvala za odgovere.

 

Mislim da dpf ne bo ker imam mazdo 6 2004 in ti letniki nimajo tega zloglasnega filtra ne?

 

Sem pa ravno videl tudi na ra?unu da je omenjen filter cvetnega prahu..to je enako kot kabinski?

 

Mogo?e servisi ''po svoje'' imenujejo isto stvar.g

Mogo?e ?e kdo lahko pomaga? Hvala

Zakaj se na 90 omejitve vozite 60?? :whatever:

 

28130_1.png

Napisano

Mogo?e ?e kdo lahko pomaga? Hvala

Sicer ne vem, kaj je se za pomagat? To, da se razjasnimpostavke na racunu? To bos verjetno najlazje in najhitreje resil tako, da enostavno,poklices na servis in vprasas, kaj je ta in ta postavka na racunu ;) ... Ali pa se osebno zglasis tam, pa ti bodo verjetno rade volje razlozili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Te gume so že v osnovi dimenzijsko zgrešene za tega Forda....  Dal bi pa na njega vsekakor XL gume kot pravi Boss, jih bo vsekakor manj pobiralo po robovih, ker imajo ojačane bočnice. 👍
    • Seveda se uničuje, tudi z dodatno obrabo. To je posebej vidno zadnje obdobje, ko so se predvsem SUV-i zredili, zraven pa še dobili baterije. Uporabniki, ki natikajo gume, ki niso namenjene takim masam, jih pobira redno prej kot prevoženih 20kkm.   Sej to je znan info, še posebej, ko se našteva negativne lastnosti povečanja mas. Zato pa imamo XL gume, ki se jih natika recimo tudi na dostavnike in podobno. Nosilnost je zelo pomembna informacija, ker če uporabljaš preveliko, bodo gume neudobne in grob. Če pa perenizko, bo pa obraba visoka vključno z možnostjo fizičnih poškodb.   Če to ne bi nič pomenilo, bi dali najvišji nosilnostni index za vsa vozila in bi bil problem rešen.
    • Index nosilnosti nima veze z obrabo profila.   Če obtežitev presega nosilnost, se guma strukturno uničuje. Torej lahko se poseda, zvija, bulasta postaja, pregreva,....   To nima veze z obrabo naležne površine. Mogoče pregrevanje edino pride blizu. Pa še to bi gumo po robih bolj segrelo in bi robe pobralo.   92 je 630kg na gumo. To je 2520kg. A kdaj prideš blizu te teže?
    • Molygen New Generation 5W-30 LIQUI MOLY WWW.LIQUI-MOLY.COM Low-viscosity high-tech low-friction motor oil with high shear stability. Combined with innovative additive technology and the special...  
    • API SP?? a to prav vidim?    ja tole je pa verjetno rekordno najnovejše olje ulito na forumu   za skyactive je SN več kot dovolj  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.