Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam novo Mazdo 3 Sport G120  Revolution (september 2014).

Po padanju snega v petek 30.01.2015 sem po ?i??enju snega z avtomobila opazil v notranjosti pri armaturni plo??i nekaj kapljic vode (vlage). Ker so tik ob steklu in armaturi jih gretje prednjega stekla ne odstraniti tako, da ?e vedno te vstrajajo. Ker so blizu roba jih ne morem obrisati. :angry2:

Zanima me ali je kateri od vas ?e imel ta problem in kak?na je re?itev. Hvala.

Bom pa jutri najvrjetneje poklical na servis.

 

LP

 

P.S. Ali kdo pri novi 3 na sede?u voznika pri vo?nji ?uti pre?ne letve na sedalnem delu ?

Napisano

ventilator kabine daj vsaj na 2 in ne vklapljaj notranjega krozenja.

tudi klimo lahko prizges, bo pomagala vlago ven spravit.

Napisano

ventilator kabine daj vsaj na 2 in ne vklapljaj notranjega krozenja.

tudi klimo lahko prizges, bo pomagala vlago ven spravit.

Hvala za odgovor. Danes sem odpeljal pokazat avto v avtohi?o Mo?nik Kranj. Vodja servisa je pogledal in misli, da je vlaga med obema stekloma (vetrobransko steklo je iz dveh slojev med njima pa je folija), ker se ne da obrisati. Vrnit se moram ko bo bolj?e vreme (sneg danes), da poslikamo, po?lje na Mazdo, ker takega primera ?e ni videl. Najbr? bo potrebna menjava stekla . :vskalo: Lepa stvar z novim avtom.  Sporo?im kako je ?lo.

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Bom poslikal.

Pri avtohi?i Mo?nik so delavci na servisu (ve? vedo kot vodje) kapljice oz. tisto kar je ostalo od njih, obrisali. Tako, da ni potrebna reklamacija in menjava stekla  :jupiii: , ?eprav je vodja servisa ?e poslal slike na Mazdo. Kapljice oz. packe je imela tudi nadomestna trojka. O?itno je to problem samih trojk v te?ko dostopnem delu med steklom in armaturo se nabere nekaj kapljic, ki se kasneje posu?ijo in ostanejo packe.

Napisano

Je kdo pomislil da bi to bil lahko kondenz ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najverjetneje je kondens kot je napisal yavarye.1x se je to zgodilo na moji 6ki.ampak sembiltok vutrajen da sem posusil s klimo. Potempa zamenjal kabinski filter.temelito prezracil avto ko je bil soncr in od zakrat imam mir.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Vse se je odvilo brez nesreče in katastrofe, a bilo ni daleč. Zanim pa me - kdo bi bil kriv?    Kranj, cesta proti Jezerskemu, takoj za rondojem Primskovo,   Jaz se po zeleni vključujem desno na glavno, kombi vozi po svojem pasu proti Jezerskem po rumenem, ženska pa gre prehitevat kombi po rdeči. Njena hitrost ene 90, moja ene 30. Bila sva iz oči v oči, desna stran avta je šla v koruzo, drugače ni šlo, k sreči Rav4, da ni nasedel.    Zdaj pa moje vprašanje....   Črta je prekinjena Znaka ona nima v svoji smeri da se bliža križišče oz priklop stranskih poti jaz nimam STOP znaka (niti nimas prednosti) Ceste niso zgolj poljske, obe stranski gredo v naselje, desna celo v koruzni labirint   njen pogled   Moj pogled je bil seveda usmerjen večinoma levo, desno pa gosta koruza....   Nazaj k vprašanju, kdo bi bil kriv? Praviloma se ne sme prehitevati preko območja prikolopv stranskih cest, a znaka ni imela, imela je prekinjeno črto...torej? null
    • S podmladkom danes osvojila Peco, po zavarovani plezalni poti.
    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.