Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Po menjavi prednjih diskov in zavornih plo??oc na M6 2008,

se pri ne?nem zaviranju pojavlja zoprno cviljenje, ki ga prej

ni bilo. Plo??ice naj bi bile original Mazdine. Ali je kak?en drug

na?in za odpravo cviljenja, kot zamenjava plo??ic z verjetno

"mehkej?imi"? Po zamenjavi imam prevo?enih 5000 km.

Hvala

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Na forumu so nekateri uporabniki preizkusili precej kombinacij plo??ic in kolutov (v drugih zavornih temah). Sicer je mogo?e proti cviljenju vedno kaj malega narediti (kontaktne to?ke med plo??ico in batom / posebne podloge?, neke masti, dodatno o?istiti vodilo za plo??ico na ?eljusti, ...), vedno to pomeni razdiranje zavor, kar se mi kot lenobi ne da - pod pogojem, da zavirajo pravilno - ne preve? (?eljust za servis) in ne premalo. ?e potem ni povsem nujno, da preneha cviliti. Si mislim, da vozim avto iz PSA koncerna in mi cvili naprej. ?e to samo pri malo ogretih zavorah v kombinaciji originalni koluti in Textar plo??ice.

Napisano

Ko sem sam kupil avto zavore niso cvilile. Ko sem ?el delat 2 servis (takrat ?e na uradnem servisu) so me klicala in mi sporo?ili, da so plo??ice fu? in ?e jih menjajo. Ker pa? imam rad avto tak kot more bit sem rekel ok.

No od te menjave (bila je pri 160k km....sedaj jih mam 227k - se pravi skoraj 70k km) in sprednje bremvze ?e vedno nagrav?no ?kripajo. Ko si v kak?ni parkirni hi?i ko odmeva je noro.

 

Naslednji mali servis jih bom verjetno menjal. Toda tokrat bo to zrihtal Pelko in upam da ?kripanje izgine.

 

P.S. Pozna se pa tudi fino na feltnah. Po kakih 2 mesecih so bolj ?rne kot srebrne.

Napisano

smo ?e ugotavljali, da so tovarni?ke pretrde in da rade pregrejejo diske, ki za?nejo tresti. Ko sem jaz na novih mazdah ?el na katerekoli druge iz avto?tacun, je bilo opaziti takoj ve? prahu na feltnah - se pravi da se je 'energija' spro??ala oz obrabljala v prah ne v toploto in diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Se bom kr pridru?il tem ugotovitvam... men so tudi menjali sprednje za tovarni?ke in je ?e za?elo cvilit. Razmi?ljam da bi tole reklamiral, ker kon?no ni poceni pa ?e slabo lu? me?e na znamko, ?e avto cvili kot kak star jugo.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.