Skoči na vsebino

MAZDA 6 MED VO?NJO CRKNE


Priporočeno sporočilo

Pozdrav vsem skupaj.

 

 

Ponovno imam problem z mojo Mazdo 6. V?eraj zve?er sem se peljal iz MB na Ptuj in mi je med vo?njo vozilo ugasnilo - crknilo.

 

Avto ne v?ge ve?, samo "vergla." Motor ne ka?e znakov ?ivljenja - se ne sli?i.

 

 

Ima kdo podobno izku?njo? Kaj bi lahko bilo to? Predvideni stro?ki?

 

 

Podatki o vozilu: Mazda6 karavan, 2.0 dizel, 121 KM, letnik 2006.

 

 

 

Hvala za kakr?nokoli pomo?, odgovor, nasvet.

 

 

Lp, Boris

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je kaj huj?ega, ga raje pusti pri miru in ju3 ob 8.00 pokli?i na?ega mojstra - dr. Pelka, ki ti bo bo strokovno in po?teno svetoval; 041 667 335 (Simon Pelko, Avto Pelko d.o.o.)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.

 

 

Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?

 

A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kdo ti je menjal jermen in kdaj (prevo?eni km, ?as)?

?e je jermen Boschev in ga je menjal uradni mehanik (ne nujno Mazda-poobla??en), lahko zahteva? povrnitev stro?kov - vsaj tako je bilo meni re?eno pred nekaj leti.

 

Takega avta nih?e ne bo kupil, ?e pa ?e, bo razlika v ceni ve?ja, kot te bo stalo popravilo.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.

 

 

Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?

 

A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?

Lahko, da bo? pla?al le veliki servis, meni ga je utrgalo pri 100km/h in mi je zraven polomilo ?e odmika?e, ki sem jih poceli dobil pri Pelkotu. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri 178.000 km leta 2011 sem delal veliki servis na nepooblascenem servisu. Ne vem katere firme je dal jermen noter. Zdaj imam 245.000 km. Menjal mi je brez racuna, mi je pa v knjigo napisal kilometre, datum in njegov zig. Brez racuna ni garancije? Kaj pa zig ma kako vrednost?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz bi ?el nazaj. Lepa beseda mesto najde.... Vsaj za za?etek.

Ej...jaz bi tudi ?el k temu mojstru ki je delal servis in bi se pogovorili?samo glede na km in leta od servisa bi moglo to ?e delovat ok.tle nekaj ne ?tima ..PS.pokli?i na?ega mojstra Dr.Pelkota .s.za inf.lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.