Skoči na vsebino

ima kdo vzmeti za ba v6?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Vpra?aj na?ega predsednika (Matej Cerar), ali pa kot druga mo?nost Technoracing v KR, pa ti zrihtajo Vogtland, ki so vrhunske kvalitete.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Vpra?aj na?ega predsednika (Matej Cerar), ali pa kot druga mo?nost Technoracing v KR, pa ti zrihtajo Vogtland, ki so vrhunske kvalitete. :prstgor:

Vogtlanda za V6 ni, sm se ze js zanimu, na izbiro majo sam K.A.W. in H&R.

Js mam sicer Apex viska, je pa ena pocena. Mam pa tut original viska :)

Napisano

Jaz sem najprej hotel H&R, ampak sem se odlo?il za cenej?o verzijo- Lowtec. ?al ?e nisem tolk vozil da bi lahko iz?rpno poro?al, je pa zaenkrat kr kul, ni pretrdo za na?e zaflikane ceste ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Saj ve?ina teh vzmeti je v bistvu relativno mehkih. ?e je original 2kg/mm je recimo ?portna 3-4. ?ele coiloverji imajo 5 ali ve? kg/mm ko je pa ?e trdo, pi?em iz izku?enj (RS s CUP podvozjem ima tu nekje serijsko). Pri japonskih proizvajalcih ali kak?nih angle?kih je vedno kje napisana trdota vzmeti, ?al pri nem?kih in teh poceni pa ?al nikjer ne. Namre? z razli?nim razmerjem trdote spredaj/zadaj se lahko bistveno spremeni karakteristiko vozila. Lahko je bistveno bolj nagnjen k understeeranju ali oversteeranju. Ampak kot sem napisal, pri obi?ajnih vzmeteh je trdota ?e znosna in ni tako drasti?ne spremembe.

 

http://www.astinagt.com/forums/showthread.php?t=11813

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.