Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A si nisi prej sam odgovoril, v stilu da motor na mestu ni obremenjen, da ne pokadi toliko da bi zaznalo? :-)

Napisano

Ja ce saj ne merijo... pol kar merijo je larifari... ce ne zaznajo nic na praznem motorju bojo vedno zaznali nic... skregano z logiko

If in doubt, flat out... 

Napisano

Da ne pokaze nic je mozn sam v celju. :) al mas pa hibrida

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Isti problem kot v prvem postu, utripa lu?ka in ni izgube mo?i. Nazadnje se mi je to pojavilo cca 25kkm nazaj in takrat je bil zama?en filter. Se mi zdi da je tole malo prekmalu za spet zama?en filter? Imam vsaj 80% avtoceste.

Napisano

Zmotilo me je , ker si v prvem postu pisal, da sku?a? voziti z najni?jimi obrati kar lahko. Evo to.

 

Sicer pa, ?e so ti na servisu res vse prgledali, da je filter v redu, da so senzorji pred in za filtrom v redu, egr, ipd...potem ne vidim kaj dosti, kaj bi bilo lahko narobe razen tega.

 

Sicer je stvar narejena tako, da ko se regeneracija enkrat spro?i se izvede, ne glede na to kako hitro se vozi? oz. a si na avtocesti al na lokalni. 

Napisano

Aja, nisem jaz avtor prvega posta. ;) Res, da ne dirkam, vle?em se pa tudi ne. Tiste ?upce za v tank, ki jih dobi? na pumpah, za pucanje DPFja, kaj nucajo ali ne?

  • 1 leto kasneje...
Napisano

fantje imam eno te?avo z dpf lu?ko. prebrau sm ?e ceu forum in ne najdem mojga primera :)

uglavnm v soboto je ?el fotr z mojo Mazda 6 2010 letnik 2.2 d 95kw v Split in ko se je vra?ou danes nazaj mu je za?ela utripat dpf lu?ka...auto ni zgudu n? mo?i in use je delalo normalno tku da ga je ugasnu ko je pr?u domou. no ko sm ga u?gau da vidm zakaj se gre ta lu?ka ni ve? utripala in ne utripa tut zdej. vozu se je pa tut do 190kmh tku da ga ni ?parou in glede na to da je 400km do splita se je tut regeneracija pomojm nardila normalno. a kdo ve kaj bi lhk blo? ima pa 156000km in ?e 4000km do servisa. nazadnje pa servisiran pri 140000 v BTC-ju :)

 

LP

Napisano

ponovno imam isto te?avo :/ avto gre k raketa a lucka utripa. na mestu ni ni? pove?anih obratou, potovalnega pa ?al nimam da bi porabo spremljou ampak useen mislm da ne dela regeneracije. na servisu so mi rekli da so to regeneracije ampak v 50.000km odkar imam avto se mi to ni ?e zgodilo.

kaj bi to blo?

Napisano

Kdor ti je menjal olje (upam da ga je) ti ni resetiral DPF servisnega opozorila, ki se vklopi na 20.000km. Kajti to je opozorilo da je lahko olje ?e kontaminirano.

 

Utripa = servis

Gori = jeba

 

Resetiraj sam (tako kot sem ga tudi jaz) in furaj dalje.

 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

SpEkTr @ jap govorimo o ?estici ampak ga nima ker nimam niti multifunkcijskega volana ;) 

 

jures @ menjavali so mi olje v BTC-ju in glih na tem forumu najdu dobra priporo?ila za njih, pa ?e g.Majes me je prevzeu in ve? ?as kontaktiram njega tko da upam da so mi nardil tku ku treba.

 

sem pa zmenjen za sredo da mi bodo na servisu pregledali kaj se dogaja

Napisano

Zakaj ne probas sam v 5 min resetirat? Prihranis evre, cajt in zivce

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.