Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj so mi pri rednem servisu v BTC-ju zamenjali tudi zavorno teko?ino, tako kot Mazda predpisuje.

 

Gospod na sprejemni (g. Majesa ni bilo) mi je povedal, da sedaj zavorno teko?ino menjajo s pomo?jo namenske naprave tretjega proizvajalca, pri kateri odzra?evanje vodov pri zavorah ni potrebno. Kaj dosti podrobnosti mi ni znal povedati, rekel je le, da gre za nekak?no odsesovanje. Z nekoliko brskanja sem hitro pri?el do te naprave: KLIK

 

Ali mi lahko kdorkoli pojasni delovanje oz. na?in menjave zavorne teko?ine na ta na?in. Kolikor mi je znano (lahko, da se motim), gre do vsake zavorne ?eljusti samo en hidravli?ni vod, notranjega premera nekaj mm, kro?enja teko?ine tam torej ni. Sedaj si te?ko predstavljam, da tak?na naprava uspe?no posesa vse hidravli?no olje in nekaj metrov dolgih hidravli?nih cevi notranjega premera nekaj milimetrov. ?e te?je si predstavljam, kako se lahko te cevi napolni nazaj s sve?o teko?ino brez mehur?kov.

 

Zavorna teko?ina je najbolj obremenjena (temperaturno) ravno ob zavornih ?eljustih in ?e je tam ostala stara teko?ino, kak?nega posebnega u?inka take "menjave" ni - razen stro?kov, seveda.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'

 

Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Mah dejte se s ?im bolj pomembnim ukvarjat kot kako so nelje zamenla bremzole, js ga zamenjam olschool pa nobenega stroja al pa pripomo?ka pa NIKOLI te?av, jebe? tehnologijo oldschol baby !


  dne 23. 5. 2015 ob 11:46 je jures napisal:

Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'

Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne

Bistra, kaj pol dela ?ele ko stopi? na bremzo ? :P  :P  :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 leti kasneje...
Napisano

na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?

Napisano

Dot 4 je ok. Menjas pa itak s pumpanjem in prezracevanjem, za to sta potrebna 2.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne rabi? dveh, lahko tud sam naredi? z lon?kom v kateri mora biti cev obvezno v teko?ini. Mal dlje traja ampak se da tud solo.

Napisano
  dne 29. 3. 2018 ob 10:21 je gregc88 napisal:

na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?

Tist k ti je to reku je bedak. Vecina japoncev ima napisano dot 3. Sklepam da imas isto olje kot jaz na mazdi 6. Jest sem vzel od castrola in je isti po specifikaciji, kot je to zavedeno v navodilih. Jest ko sem spraseval za olje in k sm reku, da imam napisano dot 3 je sam od sebe reku, da imam vrjetno kaksnega japonca.

 

post-7623-0-74253100-1522337209_thumb.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.