Skoči na vsebino

TDI / VAG

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Danes ne bom pljuval ?ez 1.6 TDI ampak ker imamo glih VAG grupo na tapeti a je komu jasno zakaj radio no?e samodejno preklapljat na bolj?o frekvenco. Od Izole do Lj sem moral ene 15x prestavt na drugo postajo in nazaj, da je ujel najmo?nej?o frekvenco. Da ne re?em, da radio dobr dela sam k je res mo?an signal ostalo je cel polom od hre??anja, ja?anje in ti?anje glasu, ko ni dobrega signal itd itd. Se ne spomnim, da bi v zadnjih 10 letih imel kdaj probleme v kak?nem avtu ampak tale novi Golf je pa poln ne?elenih presene?enj.

33112_1.png

Napisano

Spanski TDi se po nemciji odmara, je pa ceski TDI zdaj aktiven, petek Graz, danes ZG, jutri in cetrtek Reka....

 

Se dobro da mal kuri-ta

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dj mal zra?uni kdo mal kur, ?eski skret pr cca 100 konjih 5 litrov al moj pri recimo 260 konjih(da ne bo ?oka ?e napi?em prave) pri 10 litrih na gor zaokro?eno, zanemarim razliko navora in te?o ki je vsaj za 1/3 ve?ja od tvojega ?eha.

Kdo malo porabi ? :hudicek:  :hudicek:

 

Ma pa ziher zdele saker namanj?o mo?no porabo 100% - ker je PARKIRAN pred firmo. :rulam:  :rulam:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

superb 2.0 tdi (140 konjev), dsg, letnik 2010

 

do zdaj je laufal lepo, in zdaj so se zaceli problemi: ne doseze delovne temp., menjan termostat, menjana neka elektronika za stevc temperature...ne pomaga

 

kaj bi lahko se blo?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Dinos ? :ne vem:

 

Termostat = menjan

Tipalo temperature = ?

Cager v ?tevcu  = ?

Ti posodim tester pa nared en krog pa bo? vidu kaj se dogaja.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Preko obd in telefona poglej koliko ima dejansko coolant stopinj. Mogoce res samo prikazuje narobe kot prav ajvar

Jaz ti lahko skiraj vsak dan v btc

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

dj mal zra?uni kdo mal kur, ?eski skret pr cca 100 konjih 5 litrov al moj pri recimo 260 konjih(da ne bo ?oka ?e napi?em prave) pri 10 litrih na gor zaokro?eno, zanemarim razliko navora in te?o ki je vsaj za 1/3 ve?ja od tvojega ?eha.

Kdo malo porabi ? :hudicek::hudicek:

 

Ma pa ziher zdele saker namanj?o mo?no porabo 100% - ker je PARKIRAN pred firmo. :rulam::rulam:

Kuri ti vec pa stegne ti vec, enostavno :)

 

Samo Alhambra s skoraj 1900kg in 170Km pa porabo 6 ti je po moje blizu s temi faktorji

 

Kurc gleda porabo, zanima te na zacetku pol pa gas, vazn da je dsg

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Kuri ti vec pa stegne ti vec, enostavno :)

 

Samo Alhambra s skoraj 1900kg in 170Km pa porabo 6 ti je po moje blizu s temi faktorji

 

Kurc gleda porabo, zanima te na zacetku pol pa gas, vazn da je dsg

Pa da vztrajnik stane preko 1k? in VSAKEMU slejkoprej crkne.  :rispekt:

Sej zame ni cnej samo ma ?e cca 160 kkm za sabo pa zaenkrat bp.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Avto je v pristini, bil je na uradnem pa so vse to delal pa ni pomagal...

Baje je se nek termostat ori dsg-ju?

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Ufff... zgodba z goljufivim VW-jem se nadaljuje. Nekatera testiranja ka?aje da tudi novej?i motor uporablja neko vrsto prilagodljivega SW-ja. Tole bo ?e veselica saj bo verjetno VAG moral ukiniti vsaj eno firmo koncerna in verjetno bo to Seat. Druga?e verjetno ne bodo sfolgali z vsemi od?kodninami.

 

In Nemci kot Nemci goljufajo vsepovsod - pandorina skrinjica se je odprla

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3281919/After-VW-Dyson-says-Germans-cheated-VACUUM-tests-Company-accuses-rivals-Siemens-Bosch-using-trickery-make-appliances-appear-greener.html

33112_1.png

Napisano

Ufff... zgodba z goljufivim VW-jem se nadaljuje. Nekatera testiranja ka?aje da tudi novej?i motor uporablja neko vrsto prilagodljivega SW-ja. Tole bo ?e veselica saj bo verjetno VAG moral ukiniti vsaj eno firmo koncerna in verjetno bo to Seat. Druga?e verjetno ne bodo sfolgali z vsemi od?kodninami.

 

In Nemci kot Nemci goljufajo vsepovsod - pandorina skrinjica se je odprla

 

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3281919/After-VW-Dyson-says-Germans-cheated-VACUUM-tests-Company-accuses-rivals-Siemens-Bosch-using-trickery-make-appliances-appear-greener.html

Mene prav zanima, koliko so tej testi Adac-a o gumah realni, ker vedno "kao" zmaga Continental na skoraj vseh testih.

Hm, zanimivo...

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kot kaze se "Pandorina skrinjica" ne da vec zapreti in se saga nadaljuje... >> http://www.avtovizije.com/novice/volkswagen/8985-nova-dizelska-goljufija--emisije-so-prirejene-tudi-pri-motorjih-30-tdi

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak VW pa tokrat kategori?no zanika - kdo jim pa ?e sploh verjame?

33112_1.png

Napisano

Bri?te TDI, tud beninarji NISO ve? izvzeti !!!!

 

Go ?vabi, Go !!! :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tudi bencinarji naj bi dobili DPF filtre (verjetno se bo imenoval GPF) - hehe LOL - ker so skoraj tako umazani s trdimi delci kot diesli. Vse je pa to nastalo zaradi prerevnih me?anic, downsizinga, ni?anja porabe, tako da trdi delci ne zgorijo do konca.

33112_1.png

Napisano

Zanimivo..ekologija je na koncu prinesla antiekologijo :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.