Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni mazda?i!

Danes sem menjala pregorele ?arnice (kratke, H1). Po zamenjavi niso gorele. Pogledala sem varovalke, ki so bile skurjene.

Za tistem avto ni ve? v?gal. Identi?no kot da ne bi imel toka. Ima pa kontakt. Radio normalno ?pila, vse dela. Le v?ge ne.

Neprestano utripa lu?ka za klju? (koda).

Akumulator daje iskre, tudi ?tarter.

Je imel kdo podoben problem?

Napisano

Jaz bi tudi najprej preveril akumulator ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Mehanik jo je zjutraj odpeljal z vleko k sebi domov, kjer jo je pogledal elektri?ar.

Sesipal se je ra?unalnik, zlepega. Popravil bo in upam da bo mir...

Zakaj se je sesul ne vem.

Popravilo me je pri?lo cca. 120?..

Napisano

@Dragana, upam da bo? imela sedaj dobro delujo?o Mazdurino. Ker moje mnenje je, da ko je dizel vozilo enkrat "zjahano" takrat se lahko izka?e kot jama brez dna, kar upam da tvoj ni, se razume.  :prstgor:

 

Kot jama brez dna sem ?elel povedat, da je lahko hitro dele?en popravila, katerega znesek potem prese?e njegovo realno tr?no vrednost (recimo sklopka in vztrajnik je ?e takoj "Jur?ka", pa ne na?ega kolega JureS-a, ?obe, interkuler, turbina, itd.).  :blush:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.