Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

ima ?e kdo na trojki (2014 letnik) dizel 150KM slede?o te?avo? Namre?, v ?esti prestavi, med 110 in 150 km/h - ?im je motor malenkost bolj obremenjen, pod ritjo ?utim vibracije. Trajajo nekje 1,5 sekunde, sekunda pavze in nato zopet... cikli?no, dokler ne razbremenim motorja. V peti prestavi nobenih vibracij, povsem mirna vo?nja. Dvakrat se mi je zgodilo, da je v rahel klanec pri nekje 130-140 malenkost celo cuknilo.

 

Avto je ?e fejst v garanciji, tako, da bom pri 20.000 km sporo?il te?avo. Strah me je le, da bo prezrta, ?e? to je normalno...

 

Ideje?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz mam podoben problem. Mazda 6 2014 diesel 150km. V 6. prestavi ko grem naprimer po vrhniskem klancu, za?ne pri 140 KM/h pri cca. 2400 obratih vibracija. ?utim jo na ro?ici menjalnika in ?e nogo naslonom na sredinsko konzolo. Sem uravnote?u kolesa, ampak problem ni izginil. Zdaj ?akam da menjam ?e zimske gume in da dokon?no odpravim vzrok koles.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Napisano

Lahko so gume. Scentrirat jih daj. Lahko pride do neke resonance med menjalnilom in gumami. Meni je to izginilo ko sem dal letne gume gor spomladi.

Napisano

 

Uf, pa tok sem napisal je pa prazen post....

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Skratka na 1.generaciji sem imel podobno te?avo. Nikoli ne nisem re?il, sumil sem na gume, feltne, kako pesto...

Na servisu se jim ne da kaj dosti anga?irati.. Je ?e problem se peljat na ac recimo. Upam da re?i?, kljub mojemu optimizmu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Se vedno gre? lahko do pelkota po diagnozo in potem na uradni servis. ?e ne bo ?lo druga?e.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

Pred nekaj tedni sem bil na rednem servisu v BTC, pa so bili toliko fer, da so ugotovili, da ga ?e 8.000 km ne potrebujem (menjava olja na 8.000 zaradi 12 mesecev). Super, dober za?etek, si re?em. Potem pa povem ?e za tresenje v 6. prestavi in prijazen gospod brez oklevanja re?e;

"Da, vemo, nekaj vozil ima to napako. Potrebujemo nekaj tednov, da dobimo vse drobnarije za menjalnik (tesnila, nekaj le?ajev) in zamenjamo znotraj garancije. Vibracije bodo odpravljene nekje 50-70%. Avto bo dva delovna dneva pri nas."

 

Nekje aprila ga peljem na rednega+izrednega, pa bo vse zrihtano. 50-70% bo ravno toliko, sem prepri?an, da se jih ve? ne ?uti.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

V?eraj je Zoomka zaklju?ila dvo-dnevni servis. Na menjalniku so zamenjali za 200? materiala - seveda v garanciji - tesnila, le?aji, mazanje 6 prestave,... in moram re?i da je bistveno bolje. Vibracij ni ve? ?utiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se mi je zdelo, da nekaj ne štima, pa nisem mogel pogruntat, kaj ne štima...
    • Nekam protislovno se bere vse skupaj? Če bi si Kitajska tako zelo želela, da Evropa gospodarsko crkne, potem ne bo kupne moči? Potem ne bomo kupovali, saj si ne bomo mogli privoščiti niti kitajskih izdelkov.   Pa tudi to, da kitajska vlada subvencionira vse proizvajalce EV, ne drži več. Jih je - do konca leta 2022. Tudi Teslo in VW ter vse druge, ki so imeli tovarne na Kitajskem. In seveda so se našli tudi lumpi, ki so to izkoriščali (pač velika država, se tudi kaj skrije). In so imeli nekaj sto avtomobilskih znamk. Ki pa zdaj, ko je "brezplačen" denar izginil, tudi izginjajo.   Zdaj/letos so na Kitajskem aktualne predvsem subvencije za kupce EV, ki nanje preidejo iz ICE - torej naredijo "trade-in" obstoječega ICE in kupijo EV.   Ampak zahodni mediji se še vedno obešajo na "subvencije", pri čemer sploh ne vedo, o kakih subvencijah je govora. Oziroma so zanje vse enake. Pri čemer kar lepo spregledamo, da so subvencije za nakup EV tudi po evropskih državah, vključno s Slovenijo. Aha, pri nas dajemo subvencije ljudem in ne proizvajalcem. Hja, če verjamete, da se ne pretočijo direktno k njim. Jaz sem takoj za to, da se subvencije ukinejo, se bodo tudi EV hitro pocenili od sedaj napihnjenih cen (ki jih napihujejo proizvajalci, saj vedo, da "ljudje" dobijo subvencijo). Pač taka psihološka fora.   Kar pa se tiče prodaje vozil - EU zakoni veljajo za vse, ki prodajajo tu - pa če so to korejska, ameriška, kitajska ali pa indijska podjetja. In za EV je bistveno lažje zagotavljati poprodajno podporo, kot za ICE. Tistih par delov podvozja, ki so izpostavljeni obrabi, imaš na zalogi, prav tako nekaj karoserijskih delov pa kak polnilec in "tablice" na armaturi. Okvare baterij in elektromotorjev pa so bistveno redkejše kot pri ICE. 
    • Subvencij je baje 'zmanjkalo'. Kljub upadu prodaje....spet je nekdo obogatel. Kot s kuponi. V narobnem poslu smo
    • Glih včeraj opravil nakupe na temu za 3500 eur. Long live China ❤️🇨🇳
    • Tretje je pa baby dino.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.