Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

ima ?e kdo na trojki (2014 letnik) dizel 150KM slede?o te?avo? Namre?, v ?esti prestavi, med 110 in 150 km/h - ?im je motor malenkost bolj obremenjen, pod ritjo ?utim vibracije. Trajajo nekje 1,5 sekunde, sekunda pavze in nato zopet... cikli?no, dokler ne razbremenim motorja. V peti prestavi nobenih vibracij, povsem mirna vo?nja. Dvakrat se mi je zgodilo, da je v rahel klanec pri nekje 130-140 malenkost celo cuknilo.

 

Avto je ?e fejst v garanciji, tako, da bom pri 20.000 km sporo?il te?avo. Strah me je le, da bo prezrta, ?e? to je normalno...

 

Ideje?

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz mam podoben problem. Mazda 6 2014 diesel 150km. V 6. prestavi ko grem naprimer po vrhniskem klancu, za?ne pri 140 KM/h pri cca. 2400 obratih vibracija. ?utim jo na ro?ici menjalnika in ?e nogo naslonom na sredinsko konzolo. Sem uravnote?u kolesa, ampak problem ni izginil. Zdaj ?akam da menjam ?e zimske gume in da dokon?no odpravim vzrok koles.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Napisano

Lahko so gume. Scentrirat jih daj. Lahko pride do neke resonance med menjalnilom in gumami. Meni je to izginilo ko sem dal letne gume gor spomladi.

Napisano

 

Uf, pa tok sem napisal je pa prazen post....

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Skratka na 1.generaciji sem imel podobno te?avo. Nikoli ne nisem re?il, sumil sem na gume, feltne, kako pesto...

Na servisu se jim ne da kaj dosti anga?irati.. Je ?e problem se peljat na ac recimo. Upam da re?i?, kljub mojemu optimizmu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Se vedno gre? lahko do pelkota po diagnozo in potem na uradni servis. ?e ne bo ?lo druga?e.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

Pred nekaj tedni sem bil na rednem servisu v BTC, pa so bili toliko fer, da so ugotovili, da ga ?e 8.000 km ne potrebujem (menjava olja na 8.000 zaradi 12 mesecev). Super, dober za?etek, si re?em. Potem pa povem ?e za tresenje v 6. prestavi in prijazen gospod brez oklevanja re?e;

"Da, vemo, nekaj vozil ima to napako. Potrebujemo nekaj tednov, da dobimo vse drobnarije za menjalnik (tesnila, nekaj le?ajev) in zamenjamo znotraj garancije. Vibracije bodo odpravljene nekje 50-70%. Avto bo dva delovna dneva pri nas."

 

Nekje aprila ga peljem na rednega+izrednega, pa bo vse zrihtano. 50-70% bo ravno toliko, sem prepri?an, da se jih ve? ne ?uti.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

V?eraj je Zoomka zaklju?ila dvo-dnevni servis. Na menjalniku so zamenjali za 200? materiala - seveda v garanciji - tesnila, le?aji, mazanje 6 prestave,... in moram re?i da je bistveno bolje. Vibracij ni ve? ?utiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.