Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni! 

 

Sem lastnik mazde 6 Takumi. Vse lepo in prav ampak motijo me lu?i. ?e pri prej?nji moji mazdi sem imel te te?ave (M6 letnik 2007) ampak sem jih delno re?il z ksenon kitom. ?al so mi balasti tam motili radijski signal. 

 

Pri tej bi rad montiral ksenon ?aromete ( vse legalno kot mora biti ). Zanima me ?e kdo ve kako to storiti?

 

Hvala za va?e odgovore!

Napisano

To potegne za sabo veliko sranja, je oziroma v kratkem bo na razpolago ena varijanta xenon ki ne bo tako problemati?na tudi z legalizacijo.

 

Pri prej?nji vem kaj je bilo narobe da ti potem radio ni ve? dobro lovil postaj, sem 1x re?eval enak primer in ga tudi re?il.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

To potegne za sabo veliko sranja, je oziroma v kratkem bo na razpolago ena varijanta xenon ki ne bo tako problemati?na tudi z legalizacijo.

 

Pri prej?nji vem kaj je bilo narobe da ti potem radio ni ve? dobro lovil postaj, sem 1x re?eval enak primer in ga tudi re?il.

Se da zvedeti kaj ve? o tej zadevi ki pride v kratkem. Res nvm zakaj take slabe lu?i na mazdi.

Napisano

Kater letnik pa ma??

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

 

Je letnik 2012 vendar ni zadnji model, je predzadnji. Mazda 6 hatchback takumi.

Napisano

Potem imava isti letnik. No jaz nisem opazil, da bi bile slabe lu?i, nasprotno. Jaz sem notri dal xenon kit in sem zadovoljen. So pa tudi nightbreaker-ce dobro svetile, le da se mi jih ni dalo vsakih par mesecev menjat.

Napisano

Potem imava isti letnik. No jaz nisem opazil, da bi bile slabe lu?i, nasprotno. Jaz sem notri dal xenon kit in sem zadovoljen. So pa tudi nightbreaker-ce dobro svetile, le da se mi jih ni dalo vsakih par mesecev menjat.

 

Saj v normalnih razmerah so ?e kar. Problem je v de?ju. Kateri kit si montiral? 

Napisano

Sej kaj ?e bit...?e je ?arnca zani? sveti slabo, ?e je dobra bo najbr? v redu. Montiral sem kitajski kit, zaenkrat b.p. Jaz in uporabnik shrek iimava isti kit.

Napisano

Sej kaj ?e bit...?e je ?arnca zani? sveti slabo, ?e je dobra bo najbr? v redu. Montiral sem kitajski kit, zaenkrat b.p. Jaz in uporabnik shrek iimava isti kit.

 

V prej?nji sem imel 35v kit sedaj pa razmi?ljam da bi vzel 55v. Katere ?arnice sploh ima ta mazda? So mogo?e h11? Pol rabim kit z D2S ?arnicami?

Napisano

H11, ja .55w kita jaz ne bi notri dajal. Prvi? je kraj?a ?ivljenjska doba, kot drugo pa ne bi dal zarad samih le? oz. parabole. Kaj ve?, koliko se to greje, da ti kaj ne skuri. 35W xenon kit je ?isto v redu. 

Napisano

H11, ja .55w kita jaz ne bi notri dajal. Prvi? je kraj?a ?ivljenjska doba, kot drugo pa ne bi dal zarad samih le? oz. parabole. Kaj ve?, koliko se to greje, da ti kaj ne skuri. 35W xenon kit je ?isto v redu. 

 

Zdi se mi da ni take velike razlike med navadnimi ?arnicami in 35w kitom. Vsaj iz izku?enj prej?nje mazde. Kako pa si uredil ?pranje ?arometov?? Si samo nalimal ?epke ali ima? dejansko pranje?

Napisano

Uf, to ti bo najbr? ?e kdo drug potrdil, ampak razlike JE o?itna. To je ena zadeva. Druga zadeva pa je ta, da naj bi xenonke malce dle trajale...?e je sre?a upam da res :)

 

Pranja nimam zrihtanega ni?.

Napisano

Uf, to ti bo najbr? ?e kdo drug potrdil, ampak razlike JE o?itna. To je ena zadeva. Druga zadeva pa je ta, da naj bi xenonke malce dle trajale...?e je sre?a upam da res :)

 

Pranja nimam zrihtanega ni?.

 

Kje si nabavil kit in ali si kupil kit z CAN BUSOM ?

Napisano

Mislim da aliexpress, je pa brez can-busa ker ga ne rabi? pri mazdi.

 

?e nekaj me zanima. Ali si ob monta?i kita ?e mogo?e kaj na?telal snop v ?arometu? Na nekem forumu sem zasledil, da bi naj ob monta?i ksenon ?arnice v parabolo bilo potrebno tudi pre?telat snop, ker bi naj za navadno ?arnico in ksenonsko ?arnico bilo druga?e nastavitve. ?e si me zanima kdo ti je to delal. 

Napisano

Ni? od navedenega. Je snop mislim da kar enak. ?ene bi bil, bi hitro dobil nazaj blendanje. Sicer pa ne sme? pozabiti ,da ro?no pa? prestavi? vi?ino snopa v kolikor vas je ve? v avtu, ali ?e ima? kak tovor. 

Napisano

Ja, vse je tako, kot je SpEkTr napisal.Men tud sedaj fino svetijo, samo ne previsoki K vzet...4200 je dovolj...

Napisano

Ja, vse je tako, kot je SpEkTr napisal.Men tud sedaj fino svetijo, samo ne previsoki K vzet...4200 je dovolj...

 

Kdaj ima? tehni?nega? :)

Napisano

Ja, vse je tako, kot je SpEkTr napisal.Men tud sedaj fino svetijo, samo ne previsoki K vzet...4200 je dovolj...

 

Vzel bom verjetno 5000 K

Napisano

Odvisno kaka ?arnic bo. Te katere imam sedaj bi vzel kve?jemu eno stopnjo ni?je, ?e bi se dalo, ker so kar modre. 5000 mora biti pa najbr? ?e preve? modro vse skupaj..

Napisano

Ja...bom prej vpra?at ?el...?e bo kompliciral... Letos je rekel, da ne komplicira zarad tega... Bom videl... Pa ti?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.