Skoči na vsebino

Menjava xenon ?arnice


Priporočeno sporočilo

Ce si clan AMZS je zamenjava 'zarnice' zastonj. Me zanima kako je ce je treba pol avta razdreti :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probas lahko cez kolotek in ne rabis odstranjevati pnevmatike. Pnevmatiko namotas do konca v levo in odstranis kolotecno plastiko (10min dela). Jaz se tako zamenjal na mazdi 6 druga generacija in vrjetno je tudi pri cx5 tam dovolj prostora :). V nasprotnem primeru bo pa potrebno nekaj podiranja (zracni filter itd.)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Probas lahko cez kolotek in ne rabis odstranjevati pnevmatike. Pnevmatiko namotas do konca v levo in odstranis kolotecno plastiko (10min dela). Jaz se tako zamenjal na mazdi 6 druga generacija in vrjetno je tudi pri cx5 tam dovolj prostora :). V nasprotnem primeru bo pa potrebno nekaj podiranja (zracni filter itd.)

Malo sem preveril in ni tak bau bau priti skozi kolotek do lu?i. Je pa D4S podno?je... Kaj tale bi bila ok? https://www.mcenter.si/xenon-zarnice/xenon-zarnice-D4S/osram-xenarc-d4s-66440

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Xenonki sta zamenjani. Vse skupaj slabih 10 min. dela.

Mogo?e bo komu pri?lo prav:

 

Najprej je potrebno cca. 7 zati?ev odstraniti v koloteku in potem pride? z roko do zadnje strani lu?i. Odvije? pokrov in odklopi? (zavrti? v levo) konektor (priklju?ek), odstrani? dve vzmeti in xenovka gre ven. Potem nadaljuje? v obratnem vrstnem redu.... Simpl brez servisa  :vesel:

 

Stari (original) sem zamenjal z original 

post-5804-0-61559300-1556610658_thumb.jpg

post-5804-0-96278100-1556610665_thumb.jpg

post-5804-0-47265200-1556610673_thumb.jpg

post-5804-0-78668800-1556610681_thumb.jpg

post-5804-0-14853800-1556610688_thumb.jpg

post-5804-0-98855800-1556610692_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.