Skoči na vsebino

platišča 18 col ET 40 na mazdi 6 (letnik 2008-2010)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Zanima me ali ima kdo na mazdi 6 plati??a dimenzij 8x18 ET40 5x114,3. Ali to pa?e gor (avto ni ni? ni?an, vse je original)...skrbi me, da ne bo kaj drsalo. Kolikor vem so original plati??a 7,5x18 ET60, se pravi je "moja" konfiguracija 20 milimetrov bolj ven. Ne bi rad kupoval plati??, pa da moram potem vihati blatnike....... Gume bi bile potem 225/45/18. Malo sem bral druge forume...eni pravijo da gre, drugi da ne gre in da mora biti ET vsaj 45.

 

Turbina

 
  • 1 leto kasneje...
Napisano

 

Zdravo. Zanima me ali ima kdo na mazdi 6 plati??a dimenzij 8x18 ET40 5x114,3. Ali to pa?e gor (avto ni ni? ni?an, vse je original)...skrbi me, da ne bo kaj drsalo. Kolikor vem so original plati??a 7,5x18 ET60, se pravi je "moja" konfiguracija 20 milimetrov bolj ven. Ne bi rad kupoval plati??, pa da moram potem vihati blatnike....... Gume bi bile potem 225/45/18. Malo sem bral druge forume...eni pravijo da gre, drugi da ne gre in da mora biti ET vsaj 45.

 

Turbina

 

 

Jes mam na svoji mazdi dimenzijo 225/45/18 pa je ?e placa do blatnikov, tako da brez skrbi :)

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

brez predelav ET40, 8col ?iroka plati??a ne grejo na mazdo 6 gh.

za 8col sirino plati?? rabi? ET48, ?e no?e? ?irit blatnikov.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

ne bo ?lo brez posegov na blatnikih... jaz se ne bi zajebaval s tem in raje poi??i drug ET

33112_1.png

  • Jest je spremenil naslov v platišča 18 col ET 40 na mazdi 6 (letnik 2008-2010)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
    • odprodaš v Avstrijo ali uporabite doma oz. se s tem ukvarjate? Če ni skrivnost, če se to odproda, koliko je recimo to odkupna cena za ti dve smreki (koliko kubikov lesa je to?)....
    • Ja, kakor kdo. Tudi jaz menjujem nekje od novega do 7-8let. Ne prepogosto in uživam v novem avtu dokler lahko, potem se pa tako počasi začnejo težavice itd...  Pazim pa na avto kot, da bo moj za večno, nikoli ne veš kaj se v življenju zgodi... 
    • Kje so pa tiste malo manjše.... 🤔😳😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.