Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim sem kupil CX 7 2.3i z 127000 km. Po 1000 km sem opazil, da avto v 1. prestavi med 2000 in 3500 obrati mo?no poskakuje. V drugi prestavi in naprej je ok. Mogo?e ?e kdaj malo cukne med vo?njo.

Bil sem pri dveh mehanikih in pri Mazda Skorn?ek v Velenju. Noben ra?unalnik ni pokazal kake napake in je vsak rekel, da je cukanje zna?ilno za turbo motorje (hallo??). Zamenjal sem sve?ke (probal denso in ngk-ni razlike). Zamenjal olje in vse filtre. Na tujih forumih sem prebiral in jih ima ve?ina iste te?ave. Nekateri so imeli te?ave z turbino, drugi z raztegnjeno verigo. Ali so napako oravili z optimizacijo programa.

Ima ?e kdo od vas kake podobne te?ave ali pozna mogo?e re?itev?

Napisano

Mislim,da to nima nobene zveze z turbino,raztegnjeno verigo pa se zelo o?itno sli?i. Moja tudi cukne sem pa tja v prvi,res pa da se v prvi bolj malo vozim sploh pa z 3500 obrati. :P

Napisano

?e je to samo v eni prestavi potem je nekaj na prenosu (menjalnik, vzrajnik?) veriga itd bi pri vseh prestavah pri istih obratih nagajalo.

Kaj pa ko speljuje??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri speljevanju je vse ok. Do 2000 o/min ni cukanja. ?ez 2000 se pa za?ne samo tudi ne vedno, v?asih se za?ne pri 2500 in samo takrat, ?e dr?im na istih obratih. Recimo vo?nja v koloni...

?e bi bil vztrajnik bi kaj ropotalo v prostem teku. Na menjalniku nisem opazil kako posebnost. Sem pa nekje na forumu bral, da je lahko tudi zaradi zdrsa sklopke. Kako bi to lahko preveril? Sedaj mi sklopka prime nekje na sredini.

Napisano

No saj na to sem mislil ko sem te spraseval za speljevanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Senzor pretoka zraka, sve?ke, visokotla?na ?rpalka za gorivo, ali pa Prva lambda.

 

Ti smrdi po bencinu ko se ustavi?, potem kos se nekaj minut po?asi cjazi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ammm cx7 je velik starejsa mazda.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima moja 323 letnik 99 to stikalo, ga ima tud cx7 sigurno...

?e ti tako pravi?.....moja cx7 ga ni imela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima tempomat ima tudi stikalo.....

zanimivo, jaz sem pri svoji opazil samo batek sklopke. Jaz sem zgornje razbral vse kot 'neutral safety clutch switch' - ki ga imajo nove da mora? stisniti sklopko za v?ig.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja lahko je tud neutralno stikalo. Imas lahko tud tri ?ice gor namesto dveh.

Je pa to stikalo za ve? funkcij, ne samo za to da se ve a si stisnil sklopko pri verglanju al ne.

Pcm preko tega stikala tudi omejuje loputo, da varuje sklopko pred prehitro obrabo, v prvi prestavi ko se cjazi? v koloni pa prepre?uje cukanje in poskakovanje...

Pa verjetno ?e kaj.

Napisano

V?era sem pogledal. Stikalo je in tudi tiste tri ?i?ke so na svojem mestu. Sem se danes zapeljal v sosednjo avstrijo na mazdo schildberger.

Prijazno sprejeli avto pregledali in ugotovili, da je bila na sve?ki bila po?ena keramika. Zamenjali in sedaj malo bolj?e. Niso pa na?li v tako kratkem ?asu kaj bi lahko bil vzrok. Po mnenju mehanika bi lahko napaka bla na prenosu, ker se cukanje pojavi le v prvi prestavi.

Naslednji teden imam termin in se bojo malo bolj zakopali v delo..Aja ?e cena...zelo zanimivo se mi je zdelo, da je za 2 uri dela in sve?ko ra?unal 50 ?. Za razliko mi je v velenju ra?unal za priklop na tester in izbris napak 47 ?.

Napisano

47 eur za priklop na tester...sem imel boljse mnenje o servisu na velenju (govora je o A.S?)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Boss js jo zamenjam v dobre pol ure, je treba po?raufat dol pokrove ?ez intrekuler, sam interkuler, od?raufat ?e v?igalne tuljave ki so direkt na sve?ko in potem ?ele sve?ko in nazaj po istem postopku.

Ni mi pa jasno kater butec menja samo eno sve?ko ?


47 eur za priklop na tester...sem imel boljse mnenje o servisu na velenju (govora je o A.S?)

Js to naredi m za kofe, pa sploh ga ne pijem, zdej pa ra?unajte za kolk. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za info (kateri butec) ?e so sve?ne kove in ca. 1000 km rabljene bi ti verjetno vse menjal :)

a ?e vedno cuka? Potem ja vse...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.