Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred kratkim sem kupil CX 7 2.3i z 127000 km. Po 1000 km sem opazil, da avto v 1. prestavi med 2000 in 3500 obrati mo?no poskakuje. V drugi prestavi in naprej je ok. Mogo?e ?e kdaj malo cukne med vo?njo.

Bil sem pri dveh mehanikih in pri Mazda Skorn?ek v Velenju. Noben ra?unalnik ni pokazal kake napake in je vsak rekel, da je cukanje zna?ilno za turbo motorje (hallo??). Zamenjal sem sve?ke (probal denso in ngk-ni razlike). Zamenjal olje in vse filtre. Na tujih forumih sem prebiral in jih ima ve?ina iste te?ave. Nekateri so imeli te?ave z turbino, drugi z raztegnjeno verigo. Ali so napako oravili z optimizacijo programa.

Ima ?e kdo od vas kake podobne te?ave ali pozna mogo?e re?itev?

Napisano

Mislim,da to nima nobene zveze z turbino,raztegnjeno verigo pa se zelo o?itno sli?i. Moja tudi cukne sem pa tja v prvi,res pa da se v prvi bolj malo vozim sploh pa z 3500 obrati. :P

Napisano

?e je to samo v eni prestavi potem je nekaj na prenosu (menjalnik, vzrajnik?) veriga itd bi pri vseh prestavah pri istih obratih nagajalo.

Kaj pa ko speljuje??

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri speljevanju je vse ok. Do 2000 o/min ni cukanja. ?ez 2000 se pa za?ne samo tudi ne vedno, v?asih se za?ne pri 2500 in samo takrat, ?e dr?im na istih obratih. Recimo vo?nja v koloni...

?e bi bil vztrajnik bi kaj ropotalo v prostem teku. Na menjalniku nisem opazil kako posebnost. Sem pa nekje na forumu bral, da je lahko tudi zaradi zdrsa sklopke. Kako bi to lahko preveril? Sedaj mi sklopka prime nekje na sredini.

Napisano

No saj na to sem mislil ko sem te spraseval za speljevanje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Senzor pretoka zraka, sve?ke, visokotla?na ?rpalka za gorivo, ali pa Prva lambda.

 

Ti smrdi po bencinu ko se ustavi?, potem kos se nekaj minut po?asi cjazi? ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ammm cx7 je velik starejsa mazda.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima moja 323 letnik 99 to stikalo, ga ima tud cx7 sigurno...

?e ti tako pravi?.....moja cx7 ga ni imela....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

?e ima tempomat ima tudi stikalo.....

zanimivo, jaz sem pri svoji opazil samo batek sklopke. Jaz sem zgornje razbral vse kot 'neutral safety clutch switch' - ki ga imajo nove da mora? stisniti sklopko za v?ig.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja lahko je tud neutralno stikalo. Imas lahko tud tri ?ice gor namesto dveh.

Je pa to stikalo za ve? funkcij, ne samo za to da se ve a si stisnil sklopko pri verglanju al ne.

Pcm preko tega stikala tudi omejuje loputo, da varuje sklopko pred prehitro obrabo, v prvi prestavi ko se cjazi? v koloni pa prepre?uje cukanje in poskakovanje...

Pa verjetno ?e kaj.

Napisano

V?era sem pogledal. Stikalo je in tudi tiste tri ?i?ke so na svojem mestu. Sem se danes zapeljal v sosednjo avstrijo na mazdo schildberger.

Prijazno sprejeli avto pregledali in ugotovili, da je bila na sve?ki bila po?ena keramika. Zamenjali in sedaj malo bolj?e. Niso pa na?li v tako kratkem ?asu kaj bi lahko bil vzrok. Po mnenju mehanika bi lahko napaka bla na prenosu, ker se cukanje pojavi le v prvi prestavi.

Naslednji teden imam termin in se bojo malo bolj zakopali v delo..Aja ?e cena...zelo zanimivo se mi je zdelo, da je za 2 uri dela in sve?ko ra?unal 50 ?. Za razliko mi je v velenju ra?unal za priklop na tester in izbris napak 47 ?.

Napisano

Boss js jo zamenjam v dobre pol ure, je treba po?raufat dol pokrove ?ez intrekuler, sam interkuler, od?raufat ?e v?igalne tuljave ki so direkt na sve?ko in potem ?ele sve?ko in nazaj po istem postopku.

Ni mi pa jasno kater butec menja samo eno sve?ko ?


47 eur za priklop na tester...sem imel boljse mnenje o servisu na velenju (govora je o A.S?)

Js to naredi m za kofe, pa sploh ga ne pijem, zdej pa ra?unajte za kolk. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Za info (kateri butec) ?e so sve?ne kove in ca. 1000 km rabljene bi ti verjetno vse menjal :)

a ?e vedno cuka? Potem ja vse...:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.