Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mislim,da bi se morali vsi,ki smo kupili CX-7 zavedati,da je avto bolj fragilen in ima svoje muhe.Med vsemi ?lanki,ki sem jih prebral,preden sem kupil svojo CX je bilo kar nekaj opazk o cukanju-celo pri testnih vo?njah novinarjev.Tako,da je mo?no,da sploh ni kak?na napaka in avto to v?asih po?enja prosto po Pre?ernu. Kot sem ?e rekel,moja je tudi kdaj cuknila,zdaj pa ?e dolgo ne,pa se ni ni? menjavalo in popravljalo vmes.

Napisano

Na bencin ne sme in pika. Drugo je na plin se posebej sedaj ko je hladneje, ko morajo butan/propan drugace mesat. To je pa tud meni.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Za info (kateri butec) ?e so sve?ne kove in ca. 1000 km rabljene bi ti verjetno vse menjal :)

?e je ena po?ena, ne bi veliko razmi?ljal, razen ?e je po?la ?e ob vgradnji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Saj,?e dobro razmislim,je tudi meni samo na plin-pozimi... Se pravi je ?e kak?na skrivnost.

Ob preklopu na benz ne cuka :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sve?ka je difinitivno po?ila ob vgradnji. Zato se je zamenjala le po?ena.

Avto cuka isto na plinu kot na benz ni razlike. Bolj kot berem tuje forume ugotavljam, da je to neka serijska napaka. Cukanje je ve?ino voznikov odpravila z prilagoditvijo programa.

Napisano

Ok ?e pa je bla zamenjat v tem primeru pol je ok samo ena.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

V septembu sem pisal, da mi avto cuka oz. poskakuje med 1500-2700 obrati v prvi prestavi. Zamenjali smo ?e LMM, lambdo, sve?ke, v?igalne tuljave. In ni ni? bolj?e. Pa sem se nekak sprijaznil.

V tem tednu se mi je pojavilo poskakovanje ?e v drugi prestavi, v prvi pa je katastrofa, ko se turbina vklopi je vse ok. Sedaj semo ?e enkrat zamenjali sve?ke z Originali iz Mazde in ni? bolj?e. Ra?unalnik ne ka?e nobene napake in na armaturki tudi nobena lu?ka ne gori.

Je pa mehanik danes odvil pokrov za olje in podregal verigo, ki je s prstom dosegljiv ima ca. 5 mm hoda.

Je mogo?e mo?no, da je veriga raztegnjena in zaradi tega cuka? Veriga (ali mogo?e napenjalec) se sli?i recimo zjutraj ob v?igu za kake 1-2 sekundi.

Druga ideja je, da bi menjalik zafrkava?

Ima kdo kako idejo????

Napisano

Ker noben od vas ni dal kak nasvet, sporo?am, da smo danes napako odpravili. Napaja je bila v elektroniki stoplake plina. Sedaj pa gre kot mora :P

  • 7 let kasneje...
Napisano
On 3/7/2016 at 8:48 PM, LadoK said:

Ker noben od vas ni dal kak nasvet, sporo?am, da smo danes napako odpravili. Napaja je bila v elektroniki stoplake plina. Sedaj pa gre kot mora :P

Kaj točno si pa menjal?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.