Skoči na vsebino

RX-8 za sporadi?nega voznika?


Tomaž Baloh

Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni,

 

Na ta forum sem se registriral samo z enim namenom - ker me mika mazda RX-8! Imel sem jo na o?eh ?e ve? let in zbiral podatke o njej, ampak zdaj je cena postala res zadovoljiva!

 

Ampak najprej bi rad skregal tiste, ki jamrajo glede porabe tega avtomobila. Hyundai coupe 2.7 V6 170KM - ?ere 15,16 litrov, Toyota Celica GT, 190km, poraba 14-15 litrov takoj ko VVTi zapoje. Glede na to, da je naravo aspiriran 232KM motor, je poraba zanj povsem normalna. Edini razlog da je to "postalo" preve? so zadnje generacije 2.0 turbo motorjev mitsubishija, subaruja, hyundai-ja in vw-ja, pa ?e to zizne 13 litrov takoj ko malo gas pikne?, tako da smo opravli s tem!

 

Sedaj, k zadevi.

Kot sem rekel, bi rad mazdo RX-8, ampak ostaja problem. In sicer sem v slu?bi v tujini (daleeeee? v tujini) in sem doma le kak?en teden in pol na mesec, pa ?e takrat ponavadi opravim dve 13,5 km vo?nji na dan, bi pa rad kupil avto predvsem zaradi tega ker bi vsakega tolko ?asa ?el malo na en izlet in "spustil avto z verige" ?e veste kaj mislim.

 

Ampak govorica je da znajo biti tile motorji precej muhasti. Zanima me kako bi se avto obna?al na 2 tedna in pol mirovanja, nato teden in pol kratkega voza?enja in mogo?e enkrat mese?nim izletom kjer bi ga gnal kot hudi?ov kamen za babam jezike brusit.

 

Hvala vnaprej za va?e odgovore.

 

LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ga dobis z motorjem v dobrem stanju, ne bo nobenih tezav.

 

Wankla je najslabse vzgat, preparkirat in cez pol minute ugasnit, da se vsaj nekaj km peljes naj ze nebi bilo vprasljivo.

 

Moja izkusnja porabe s temi 232ks variira med 12 in 17 litri na 100km, verjamem da se dosti nizje ne da, navzgor pa prek 20 z lahkoto :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na tvoj na?in uporabe je skoraj vseeno koliko ?re avto, Plin nima smisla ob toliko km

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce ga dobis z motorjem v dobrem stanju, ne bo nobenih tezav.

 

Wankla je najslabse vzgat, preparkirat in cez pol minute ugasnit, da se vsaj nekaj km peljes naj ze nebi bilo vprasljivo.

 

Moja izkusnja porabe s temi 232ks variira med 12 in 17 litri na 100km, verjamem da se dosti nizje ne da, navzgor pa prek 20 z lahkoto :D

 

niti se ne spla?a gledat na ?imni?jo porabo, ?e ne ?eli? kmal met uni?en motor...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avto potrebuje obrate, vsaj 6k za normalno delovanje (mazanje) zato je notri 'ena' lucka

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

192-ke pa komajda liter manj, se ne spla?a, a?

Kaj pa na plin jo gre predelat?

V potrosnji sta obe inacici blizu skupaj, v zmogljivostih pa ne vec toliko :)

 

Plin nima smisla ob tako 'revni' kilometrini!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

nad 4k ;)

Velja za avtomatika, ki ima buzzer za override pri 7000, rocni menjalnik pa 9000 rpm, zato je priporocen rpm zanj 6000.....

 

Pa ne bom mezikal

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

Namest v 4.gres 70kmh v 2.prestavi, pa je :)

 

V 6.ima pri 130kmh cca.4000 na obratomeru, podatek za orientacijo

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sedaj, k zadevi.

Kot sem rekel, bi rad mazdo RX-8, ampak ostaja problem. In sicer sem v slu?bi v tujini (daleeeee? v tujini) in sem doma le kak?en teden in pol na mesec, pa ?e takrat ponavadi opravim dve 13,5 km vo?nji na dan, bi pa rad kupil avto predvsem zaradi tega ker bi vsakega tolko ?asa ?el malo na en izlet in "spustil avto z verige" ?e veste kaj mislim.

 

Ampak govorica je da znajo biti tile motorji precej muhasti. Zanima me kako bi se avto obna?al na 2 tedna in pol mirovanja, nato teden in pol kratkega voza?enja in mogo?e enkrat mese?nim izletom kjer bi ga gnal kot hudi?ov kamen za babam jezike brusit.

 

Hvala vnaprej za va?e odgovore.

 

LP!

 

Brez skrbi, avto lahko za dalj ?asa pusti? parkiranega, brez kakih slabih u?inkov nanj (veliko jih sedi par mesecev ?ez zimo). Priporo?am ti le nakup polnilca za akumulator, ki ga lahko pusti? vedno priklopljenega, da se ne bo? ukvarjal z zalitimi motorji. Poleg tega pa ni ni? narobe.

 

 

192-ke pa komajda liter manj, se ne spla?a, a?

 

Kaj pa na plin jo gre predelat?

 

Realno gledano razlike med motorjoma ne bo? ob?util, ker so dokaj majhne. Bi pa vzel mo?nej?o zaradi 6te pristave in pa ''bolj?ega motorja''- ima dodatno loputo oz nekaj podobnega, se ne spomnim zdej to?no in je pa? malo mo?nej?i in naj bi bil bolj zanesljiv.

 

Kaj pa ostali pravijo glede optimalnih obratov, lu?k in nevem ?esa pa ne razumem kaj ho?ejo s tem povedati, tko da ?e se da komu malce bolj razlo?it prosim

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo menda ga nebi rabil nonstop v take obrate gurat, al ja? Saj ga ne nameravam ?parat, ampak ni takih cest pri meni da bi ga preve? lahko gnal. Najbolj?e pri njem je to, da ima take odli?ne handling karakteristike in popolno distribucijo te?e... ve? al manj.

 

Seveda ne, enkrat ga pa? po?ene? do limitatorja in to je to. A redline a day keeps the doctor away ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

 

Brez skrbi, avto lahko za dalj ?asa pusti? parkiranega, brez kakih slabih u?inkov nanj (veliko jih sedi par mesecev ?ez zimo). Priporo?am ti le nakup polnilca za akumulator, ki ga lahko pusti? vedno priklopljenega, da se ne bo? ukvarjal z zalitimi motorji. Poleg tega pa ni ni? narobe.

Kaj ma polnilc za akumulator veze z zalitim motorjem?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Velja za avtomatika, ki ima buzzer za override pri 7000, rocni menjalnik pa 9000 rpm, zato je priporocen rpm zanj 6000.....

Pa ne bom mezikal

Tule pravijo celo nad 3krpm

 

http://www.rx8club.com/series-i-tech-garage-22/best-rpm-high-mpg-192958/

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tema je res primerna ja za to vpra?anje:

Best RPM for high MPG

 

nasvet pa ?e bolj?i

Don't exceed 3k in any gear and of course use overdrive (6th gear) on the highway.

 

Recept za uni?enje vankla......pa vsi imajo v podpisu AT (Automatic, ker je to USA), sami stru?koti v tej temi:

The lower the revs, the better your fuel economy, assuming the revs aren't so low that the car has difficulty maintaining your speed..

6th gear at 3000 or less and drive that way for long periods of time.

 

Wake up

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri Železniku sem jaz na NBjki sedeže preoblekel in tudi volan in so bili njami 😀 Pa tudi zmišljeval sem se preko telefona, kakšne črte naj mi doda, pa je takoj vedel kaj mislim. Eni sicer pravijo, da je ratal kar drag, meni se sicer ni zdelo.    
    • Jaz mislim da zato, ker Zoki se je odloču zajebavat @DonFelipe 
    • Ja, je bila debata. Jaz sem gledal tega iz Vrhnike - https://www.avtotapetnik.si/kontakt.html     Mogoče bom res tja peljal, pa rekel naj mi original skini dol in da tega gor. Ubistvu je v enem kosu, daš naokoli čez obstoječ volan - prilimaš z dvoslojnim trakom ob strani in potem zašiješ.    
    • Najboljse za mazdo 6 so zimermman diski in ploscice, naluknjani so pa še boljsi ker se ne pregrevajo toliko in jih ne zvija, bos pa mogel vsake toliko spucati te luknje ker se rade zabijejo
    • Sej @Slivka je imal v širši familiji že prej problem s Fordom. Če se ne motim je bil sestrin, tako da sem se kar mal začudil, da je poskusil še 1x. Verjetno je mislili, da ga bodo VW geni rešili. Po drugi strani ga pa full razumem, ker če nimaš več kaj pod milim bogom za izbrat in če so alternative po 2x dražje si postavljen v situacijo, da to sploh niso več lastne odločitve, ampak da tvojo izbiro narekuje dobesedno nekdo drug. Navadno tisti, ki ponudi najboljšo alternativo, katera je pa še vedno daleč stran od želja in potreb.   Zato sem tudi sam nejevoljen ob dejstvu, da se nam izbor samo še oža in oža in da bo na koncu dejanski izbira le en SUV v različnih velikostih s polno ali pa delno elektrifikacijo. Če samo našo znamko pogledamo... CX60, CX70, CX80, CX90 so dobesedno enojajčni dvojčki. Niti tolk se ne potrudijo več, da bi vsaj nekoliko plastiko spredaj in zadaj spremenili, da bi vsak od teh imel nekoliko drugačen "face". Ne rajš ne, kupci vi morate kupit tisto kar vam sploh izvolimo dati.   Tako pa prihaja do tega, da prodaja pada in se vsi čudijo kako se je pa zdaj to zgodilo. Res rabiš bit detektiv ali raziskovalec tržišča, da je raznolikost ponudbe delala zanimivost in možnost izbire za širok krog kupcev. Ta krog so zdaj tako zožali, da tudi tisti tradicionalni kupci Mazde, kot sem sam, pogledujemo drugam. Žal pa tudi druga polja niso tako zelena, kot so bila recimo pred desetletjem ali dvema.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.