Skoči na vsebino

Mazda 6, 1. generacija,pedal sklopke ostal na tleh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kaj bi lahko bilo narobe oz. kaj je ?lo?

Pedal sklopke je namre? ?eni na cesti ostal na tleh-se ne vra?a.

Hvala za pomo?.

 

 

Napisano
  dne 9. 4. 2016 ob 17:37 je Martin Cufer napisal:

verjetno je ?el cilinder

 

 

Upam,da je samo to in ni ?la sklopka rakom ?vi?gat.?e se ne motim, sta cilindr?ka dva

za sklopko.

 

 

Napisano

Upam, da ne gre za vztrajnik, ki ima ceno kot da je iz 24-karatnega zlata.  <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Imel isti problem lansko leto. Je ?la gumijasta cev na cilinder (50e). Na sre?o se mi je to zgodilo ravno, ko sem zapeljal v box na parkiri??u :)

Napisano
  dne 9. 4. 2016 ob 18:47 je Scr3am napisal:

Imel isti problem lansko leto. Je ?la gumijasta cev na cilinder (50e). Na mojo sre?o se mi je to zgodilo ravno, ko sem zapeljal v box na parkiri??u :)

Sej je avto na sre?o tudi na parkiri??u.

Bomo videli v ponedeljek kako in kaj.

Hvala za odgovore.

 

 

Napisano
  dne 9. 4. 2016 ob 19:07 je Scr3am napisal:

Kako je bilo pa s sklopko pred tem incidentom? Je bilo pedalo trdo?

Baje da je bila tr?a,ja.Crknila je ob menjavi brzine,iz 2 v 3-jo.

 

 

Napisano

Danes sem ?ele ugotovil,da je amzs avtovleka zastonj le,?e vozi avto ta,na katerega se glasi in ne na recimo ?eno.

Se pravi,da bi moral pla?ati avtovleko ?eprav imam sklenjeno avto plus.

Izgleda,da bo treba pre?altat na avtoasistenco.

 

 

Napisano

Jest sm meu pedalo sklopke isto trdo da me je res ze posteno motilo. Ko se mi je ta problem zgodil in ko je bil enkrat avto ze pri pelkotu sem mu rekel naj tudi sklopko menja. Po menjavi sklopke in te gumijaste cevi je bilo pedalo mehko kot putr :). Pomoje je za trdo pedalo bila kriva ravno ta gumijasta cev...

Napisano
  dne 9. 4. 2016 ob 18:47 je Scr3am napisal:

Imel isti problem lansko leto. Je ?la gumijasta cev na cilinder (50e). Na sre?o se mi je to zgodilo ravno, ko sem zapeljal v box na parkiri??u :)

Tudi meni je sla cevka...

Napisano
  dne 10. 4. 2016 ob 6:01 je mi_c_ho napisal:

Tudi meni je sla cevka...

Evo, danes so me klicali iz servisa, da je tudi pri meni ?la samo cevka. Jutri bo cevka tu in avto bo popravljen. :jupiii:

Cena? Sitnica.

 

 

Napisano
  dne 13. 4. 2016 ob 12:55 je Alex napisal:

Evo, danes so me klicali iz servisa, da je tudi pri meni ?la samo cevka. Jutri bo cevka tu in avto bo popravljen. :jupiii:

Cena? Sitnica.

Ej....super ,da ti bojo zrihtali in da ni kaj ve?jega blo..lp:-):-):-):-)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
  dne 13. 4. 2016 ob 21:10 je Scr3am napisal:

Sporoci potem, ce bo pedalo sklopke kej mehkejse :prstgor:

Pedalo je pribli?no isto trdo.

  dne 8. 6. 2016 ob 8:28 je denis85 napisal:

Mi je predalec cevko bomo ze zamenal samo zanimame,kje jo narocit razen pri pooblascencu.

Jaz sem jo zamenjal na poobla??encu.

Ne vem,?e jo bo? dobil kje drugje.

 

 

Napisano

Potem je pa res sklopka kriva. Jest sem istocasno menjal cev in sklopko. Pedalo je sedaj mehko kot putr :)

Napisano

potisni le?aj? tut moja sklopka je tr?a za pohodit, pa vem, da ga mam ?e bolj nakonc

Napisano

zato ga jaz ?e nisem :) ker nekako naj bi ?lo eno z drugim, ko je zadeva ?e podrta do te mere,

za sklopko pa ?e ni...

Napisano

Pri meni je sklopka trda ?e od damega za?etka...taka prava ?portna kot mora bit.

Mehke sklopke so za ?minkerske avte.

 

 

Napisano

Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije :zvizga:

Napisano

Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 
    • To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže.    Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.   Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.
    • Uf, danes sem jo pa notri posesal zglancal in odišavil, da se sija....  Ps, slike ni, ker se preveč blešči... 😁😉
    • Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj.  S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev.   
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.