Skoči na vsebino

Mazda 6, 1. generacija,pedal sklopke ostal na tleh

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da je ?portna sklopka trda ni nobeno pravilo. Mogo?e se pa motim in imamo na firmi ?minkerske kombije :zvizga:

Pa dobro,ne more? primerjat kombija za vozit hru?ke z ?portno mazdo.

Sm lih hotu napisat, da kaksna je zej to glupost. Ce imas rad trdo pedalo se ne pomeni, da ga imajo drugi. Mene osebno je to trdo pedalo zelo motilo. Sploh nisi imel filinga. No, po menjavi sklopke je zadeva taksna kakrsna more biti :)

?e bi avto imel od novega naprej in ne,ko ima 200000 km bi vedel,da je ve?ina 6-tk bila z takim tr?im pedalom s k lopke.

 

 

Napisano

Avto je pri bajti k je biu star 2 leti, poleg tega imamo tudi drugo generacijo sestke k smo jo kupili k je mela 40k km tkp da ne govor krneki :)

Napisano

Avto je pri bajti k je biu star 2 leti, poleg tega imamo tudi drugo generacijo sestke k smo jo kupili k je mela 40k km tkp da ne govor krneki :)

Govorim za dizel z dvomasno sklopko.

 

 

Napisano

?e je trdo je stalno vredu, vsaj tako trdi ?ena.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Tm se pa sploh to trdoto tok manj cuti

...ne vem, ?e sva na isti frekvenci. Ko mislim "trdo sklopko" je to sklopka, ki jo ?uti? pod nogo in ne kot pri kak?nem francozu, ko misli?, da je po?la zajla in gre noga v prazno do dna. :prstgor:

?e je trdo je stalno vredu, vsaj tako trdi ?ena.

Pa saj to ho?em ?e ves ?as dopovedati. :zvizga:

 

 

Napisano

Isto misliva. Hocem ti povedat, da pedalo na zacetku ni bilo tako trdo tako da to ni res, da je avto ze tak "serijsko". Druge generacija ima trenutno 120k km pa je se vedno lepo mehka. Pri bencinarjih se pa to bolj cuti ravno v mestni voznji kjer je potrebno veckrat pritisniti na pedalo in kalibrirati z gasm za razliko od dizla k po domace povedano avto ze skoraj sam speljuje. Ravno zaradi tega je to toliko bolj motece saj je pedalo trdo in ko speljujes se use trese, ker sploh nimas filinga kok si kej prtisnu. Seveda se cez cas navadis in gre, vendar te se vedno moti. No po menjavi sklopke je bilo pedalo nazaj mehko tako kot more biti in sem ravno tako potreboval slab mesec, da sem se navadil nanj, saj sem sklopko zabijal do podna, ker sem bil navajem na staro trdo sklopko. Ce se ne motim je pelko men uzel 40e za cevko :)

Napisano

Alex a mi lahko prosim poves na katerem servisu si menjal cevko.In kaksna cena je bila same cevke ker pri krizisniku je ocitno zlata

Na Avtoplusu v Kp. Cevka +olje+ delo = zlatarskih 177?. :)

 

 

Napisano

Poklic pelkota pa pras. Pa tudi ce bos dal tistih 30e za benz bo vrjetno sekr ceneje :)

Napisano

Ni vse samo v cevki je se tekocina in odzracevanje na vseh zavorah, za kar sta potrebna 2.

 

Ce se ne motim je posoda ista za dot

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni vse samo v cevki je se tekocina in odzracevanje na vseh zavorah, za kar sta potrebna 2.

 

Ce se ne motim je posoda ista za dot

Res je. Meni so komplet zavorno teko?ino zamenjali + prezra?evanje.

 

 

Napisano

A ima kdo staro cev, da vidim ali se jo da tudi narediti pri specialistih za izdelavo fleksibilnih cevi?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz stare niti videl nisem in niti ne vem, kako naj bi izgledala. :ne vem:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.